- y a r a b a n d ı -

27 3 0
                                    


O sırada Leva kardeşi Mina' nın kolundan tutarak yola doğru sürükledi.

" Seninle durağa geleceğim. "

Mina ablasının elini tutup yavaşlamasını sağladı.

" Leva, bekle..."

Leva' nın sinirleri bozuluyordu ve buna neyin sebep olduğu hakkında en ufak bir fikri de yoktu. Ancak şu an istediği tek şey Taehyung' un yanından olabildiğince uzaklaşmaktı.

" Ben arabamla geldim. Neden durağa gidiyoruz? "

Leva gözlerini sımsıkı kapattı.

" O halde otoparka geleceğim."

Mina ablasının neden böyle garip davrandığını anlamamıştı ve sebebini merak ediyordu.

" Neyin var senin? "

Leva kardeşine yaklaşarak, Taehyung'un onu görmesini engelledi.

" Sadece gitsek olmaz mı? "

Mina ablasının ses tonunda ki titremeyi hissetmişti ve çabucak otoparka gittiler. Arabanın yanına geldiklerinde Leva' nın gözleri alev alev yanıyordu.

Ve daha fazla dayanamadan gözlerinde biriken damlalar ardı ardına süzülmeye başladı. Mina ablasını öyle görünce şaşırdı. Çünkü onu ilk defa böyle görüyordu.

" L-Leva? "

Leva hiçbir şey söylemedi. Kendini susturmaya çalışarak derin nefesler aldı.

" Bak konunun ne olduğunu bilmiyorum ama şunu unutma ki sen benim ablamsın ve güçlü olmak zorundasın. "

Leva gözlerini sıkıca kapattı.

" Olmuyor, Mina. Güçlü olamıyorum..."

Mina gözlerini ablasına sabitledi.

" Lütfen, anlat sorun ne? "

" B-ben kendimi ilk defa birine yakın hissettim. Ona aitmişim gibi geldi. Ama o zaten birine aitmiş. Ne aptalım ama, benden hoşlandığını düşünmüştüm. Kim benden hoşlanır ki? "

Mina ablasının bu sözleri karşısında şaşırmıştı. Kimden bahsediyordu ki?

" Kimden bahsediyorsun Leva?  "

Leva her ne kadar kendini tutmaya çalışsa da olmuyordu. Bir şekilde ağlıyordu ve buna sebep olan şey Kim Taehyung' du.

" Ona göre çok güzelmişim de vanîlya gibi korkuyormuşum da?  Yalancı işte!  Ne bekliyordum ki? Ne!? "

Mina ne yapacağını şaşırmıştı. Leva şu an Yoongi her şeyi öğrendiğin de Violet' e dönüp -ne bekliyordum ki- demesini çok iyi anlıyordu. Şu an hissettiği şeyin hayal kırıklığı olduğu kesindi ve bu kendine hâkim olmasına engel oluyordu.

Taehyung' a bağırıp çağırmak istiyordu. Ona vurmak ve tüm hırsını almak istiyordu ama yapmayacaktı. Kendisini önemli hissetmesine izin vermeyecekti.

Leva' yı bu kadar kırılgan ve hassas bir kız olarak görmesini sağlamayacaktı. Güçlü duracaktı. Güçlü durup ona daha fazla kendini kaptırmayacaktı.

Onun ne düşündüğünü neden umursuyordu?

Neden canı bu kadar acıyordu?

Leva ondan hoşlanıyor muydu?

❝𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲❞                                      𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin