-07. 02
Leva tekrar hastaneye geldiğinde hava yeni aydınlanıyordu. Bedeni yorgunluktan olduğu yere çökmek üzereydi. Çünkü neredeyse iki gündür uyumuyordu ve artık kafeine ihtiyacı vardı.
Hastanenin kafeteryasına inip kendisine zehir gibi bir kahve aldı çünkü onu sadece bu ayakta tutabilirdi. Hemşireden öğrendiği kadarıyla Jimin' i yoğun bakıma almışlardı. O esnada Leva olan biten her şeyi düşünmek için gözleri ile terasta oturacak bir yer ararken Bay Kim' in en uç masada tek başına sigara içtiğini gördü. Yanına ilerleyerek konuştu.
" Bay Kim? "
" Ahh, Bayan Leva demek geldiniz."
Leva gülümsedi.
" Oturabilir miyim? "
" Tabi ki buyurun lütfen."
Leva tam lafa gireceği sırada Doktor Kim sigarasından derin bir nefes çekip konuştu.
" Bay Park' ın ameliyatı gayet başarılı geçti fakat kendine gelmesi biraz zaman alacaktır."
" Ahh, biliyorum hemşire gerekli bilgileri vermişti."
" Bu sefer odama dalacak bir sebep bulamamış olmanıza sevindim."
Leva gülümsedi yaptığı şey için özür dilemesi gerekiyordu ancak dilemeyecekti. O sırada cebinden çıkardığı paketten bir sigara aldı ancak çakmağının yanında olmadığını fark etti.
Doktor Kim ise Busan şehrinin büyülü manzarasını terastan izlemekle meşguldü. Şehirin bu saatleri sessiz ve görülmeye değerdi. Ancak Leva bir anda seslenince tüm büyüyü bozmuş gibi hissetti.
" Bay Kim ateşiniz var mı? "
O sırada Doktor Kim' in eli yüzünde gezindi ve şaşkın bir ifadeyle konuştu.
" Hayır yok. Neden sordunuz?"
Leva tekrar güldü ve sigarasını göstererek konuştu.
" Bunu yakabileceğim bir ateşten bahsediyordum."
Bu sefer Doktor Kim' de gülümsemişti.
" Benim hatam, insan doktor olunca böyle şeyleri karıştırabiliyor. "
Doktor Kim çakmağını uzattı ve Leva birkaç denemeden sonra yakmayı başardı. Sigarasının zehirli dumanı ciğerlerini doldururken üzerine kahvesini yudumladı.
Az sonra söyleyeceği şeyde kararsızdı ve kafasında ki cümleleri belirli bir düzene koyduğu sırada Bay Kim' in sigarasını söndürerek ayağa kalktığını fark etti ve Leva da telaşlanıp ayaklandı.
" Bay Kim? "
" Evet? "
" Aslında sizinle başka bir şey konuşmak istiyorum ama burası uygun bir yer mi emin değilim."
Doktor Kim Leva' ya uzunca baktı ve biraz düşündükten sonra kafasını olumlu yönde salladı.
" O zaman buyurun odama geçelim. "
Odaya geldiklerinde Doktor Kim konuya nereden gireceğini bir türlü bilemeyen Leva' ya bakarak konuştu.
" Başlayın işte bir yerden. "
Leva derin bir nefes alarak konuya girdi.
" Bay Kim bakın benim Jimin' den başka kimsem yok ve onun dışında güvenebileceğim hiç kimse de. Ancak ben..."