- v. ı. p. -

34 7 2
                                    

Papatyalarla kaplı olan kuş bahçesinde bir saatten fazladır oturuyorlardı. Hoseok üçüncü prosunu yakan patronuna baktı ve iç geçirdi.

" Beni neden çağırdın? "

Adam ince parmaklarıyla dudaklarının arasında ki proyu indirdi ve yüzünde anlamsız bir sırıtış belirdi.

" Sen sırıtınca neden hep kötü şeyler oluyor? "

Adam bu kez derin bakışlarını papatyalardan alıp yanında ki kişiye çevirdi.

" Belki de kötü şeyler olması hoşuma gidiyordur. "

" Beni korkutmayı bırak adamım."

" Korkmak iyidir Hoseok. İnsana yerini hatırlatır. "

" Ciddiyim kes şunu tamam mı? "

Adam göz devirip önünde ki kitabın kapağını kapattı.

" Aklında ne var yine? "

" Kanlı şeyler. "

" Onların çıktığı yok ki? "

" İtirazın mı var? "

" Olsa en başından kabul etmezdim. "

Adam tekrar sırıttı.

" Bir iş vereceğim ancak beceremeyeciğinize eminim. O yüzden sana birkaç bir şey söylemem gerek-! "

" Nedir o? "

" Sözümün kesilmesinden hoşlanmam Hoseok. Sadece dinle. "

Hoseok kafasıyla onayladı artık arkadaşını gerçekten tanıyamıyordu.

" V. I. P. ' lerden Caston Mai' ın kızı Violet Mai bir seri katil ile evlenmek istiyor. Fakat onların evlenmesi demek Caston' ın koltuğundan indirilmesi demek. Ve bu olayı düşmanları duyacak olursa yeraltı dünyasının karanlık köşelerindeki çöplükleri eşelemeye başlarlar. O da bunu çözmek için benden yardım istedi. "

" Wow peki kim bu ulusal katil? "

" Min Yoongi! "

-20. 47

Taehyung' un yol boyunca düşündüğü tek şey kapıda karşılaştığı kızdı. O aslında hayatında hiç sevgi besleyemedigi ikinci kişiydi. İlk sıra her zaman abisinin olacaktı.

Leva' ya yaklaşamamasının en büyük sebebi Yeon joo' ydu. Onu sevmek için çok uğraşmıştı eskiden ancak bir türlü hoşlanmamıştı. Yeon joo ile kız kardeşi sayesinde tanışmışlardı. İlk zamanlar çok tatlı birisi olduğunu düşünmüştü.

Ancak bu düşüncesi onunla sevgili olduktan sonra değişmişti. Çünkü Yeon joo gün geçtikçe etrafına karşı çok daha kıskanç ve saldırgan olmuştu. Taehyung defalarca bu konuda rahatsız olduğunu belirtse de Yeon joo her seferinde buna devam ediyordu.

Sonunda bir gün bu durumdan sıkılan Taehyung, ondan ayrılmak istediğini söylemişti ancak Yeon joo onu kız kardeşiyle tehdit etmişti. Onun uyuşturucu bağımlısı olduğunu öğrendiğinde Myeomgi' den uzak durmasını istemişti. Ancak Yeon joo tam tersi eğer ondan ayrılırsa kız kardeşine de alıştıracağını söylemişti.

Taehyung, bu konu da yapacak bir şey bulamamıştı çünkü kız kardeşi Yeon joo' nun bağımlı olduğunu bildiği halde arkadaşlığını bitirmemişti. Çaresizce onu kabul eden Taehyung şu an bu yaptığından çok pişmandı.

❝𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲❞                                      𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin