II.

43 5 0
                                    

Lian

,,Zduř lidi!" přivítám své přátele s energií, kterou jsem připravena využít k jakýmkoliv špatnostem. 

,,Čus," řekne s plnou hubou kuřete Lucy Jane.
Nikdo, kdo ji zná déle než týden, jí neříká pouze Lucy. Nesnáší to. Ani bych si už nemohla zvyknout neříkat jí i druhým jménem. Je to tak... obyčejný. A to se k někomu jako je ona rozhodně nehodí. Jonath přišel o chvíli později. Je to hrozný lenoch, na všechno má samozřejmě dost času. Fair na mě počkal u schodiště, ale nejspíš ne úplně záměrně. přiznal se mi, že neví kdo je Mlok Scamander. To je taky velmi zajímavý člověk. Myslím Faira, ne Mloka. Je to zvěromág a dokáže se proměňovat v kocoura. Podobně jako profesorka McGonagallová. Mám pocit, že má svoji zvířecí podobu občas pomalu radši než tu lidskou.
Ve chvílích, kdy je člověkem, má na každé tváři tři pihy, čímž nám i "normálně" připomíná kočku.
,,Kde je Kikia?" zeptám se svých přátel. Trochu mě zamrzelo zjištění, že jeden člen party schází. ,,To netuším," zareagoval jako jediný Jonath. Lucy Jane doteď přežvykující tu mastnou zdechlinu se probrala z hladového transu. 

,,Šla spát. Přejedla se čokoládových žabek a je jí špatně."
Smutné leč úsměvné. Prohlédnu si všechny účastníky schůze, Jonath se baví s Fairem a Lucy Jane pořád jí. V hlavě se mi promítne uběhlý den. Takový obyčejný... běžný. 

,,Tak co? Jaký problém tu dneska provedeme? Šla bych se zlít, mám na to náladu."

Všichni se na mě otočí a věnují mi, teda aspoň většina, plnou pozornost, pokud se zrovna nezabývají jídlem.
,,Ty se zliješ maximálně dýňovým džusem Lian," Jonath se zachechtá její škodolibé poznámce a já zahraju dotčenou. 

,,Rozhodla jsem se," povídá Lucy Jane za neustálého přežvykování posledních zbytků kuřete, ,,že dělat problém hned první den je špatný nápad." 

Otráveně si odfrknu. 

,,To máš pravdu," přitaká Jonath.

"Ty abys nebyl pořád na její straně bráchanče," ohradím se na něj, ale stejně to pro mě znamená absolutní prohru, protože jak znám Faira, přidá se k nim. Když LJ spolkne poslední sousto a snaží se vymyslet, kam vyhodit ty kůstky, řekne: ,,Takže bych to udělala až zítra." 

Jenže já chci už teď. Poraženecky přikývnu, lepší něco než nic. Přece jen zítřek je delší než to, co zbývá z dneška.

,,Nerad ruším naše nové tváře, ale-" 

,,V pohodě, nerušíte," přeruší dotyčného Lucy Jane, zatímco si utírá ruce do hábitu. Hrozně se leknu, když zjistím, že se za mnou nachází profesor Severus Snape. 

,,Jak rozkošné," pronese směrem k chování mojí kamarádky. ,,Ale být vámi, nedělal bych problémy ani dnes, ani zítra. Mohli byste si vysloužit trest. A ten vám rád osobně vyberu." 

Lucy Jane se uchechtne. Profesor si ji znechuceně prohlédne. 

,,Někdo tady má dobrou náladu, že slečno Signumová? Měla byste si začít zvykat, že jste ve Zmijozelu a přátelit se s těmi... Havraspár možná pochopím ale
Mrzimor a... Nebelvír? Zamyslete se nad možnou obměnu svých přátel." 

Něco proti Mrzimoru, bastarde?! 

,,Myslím, že se mohu bavit s kým uznám za vhodné, pane profesore." 

Po těchto slovech se otočí a odejde. 

,,Kretén," prolomím ticho, když je dostatečně daleko. Jako když mi někdo přepne v mozku, radostně prohlásím: ,,Dnes v 21.00 před kuchyní. Musíme oslavit náš nástup do kolejí." 

K mému zklamání se nikdo moc nadšeně netvářil. 

,,Se mnou nepočítej." 

Lucy Jane nikdy neříká předem, jestli nás obdaří svou přítomností. Jenom v případech, kdy je to opravdu nutné. 

,,Neboj, nepočítám. A co ostatní?" Fair se dlouze protáhl a rozloučil se s tím, že se jde ven proběhnout kolem. 

,,Já budu studovat." Podívám se na svého bratrance. 

,,Ty to bereš teda zodpovědně." 

Uchechtne se. ,,Jsem v Havraspáru, musím!"

///

Lucy Jane
,,Notak lidi. To se mám ožrat sama?" snaží se nás to brýlaté stvoření ukecat. Ovšem já už mám jiné plány.
Když se zklamaná Lian odebrala ku spánku a Jonath údajně ke studiu, vydala jsem se do knihovny. Od chvíle, kdy mě moudrý klobouk bez zaváhání poslal do Zmijozelu, mám velmi divný pocit. Když jsem hledala záchody, prošla jsem kolem ní. Takže by měla být někde... tady? Jo, tady je. Vejdu dovnitř a začnu hledat jakoukoliv knihu o historii Zmijozelu.

...Dle nároků Salazara Zmijozela i přes nesouhlas ostatních profesorů se do této koleje dostávali studenti čistí, nebo aspoň z jedné strany, nikoliv však potomci mudlů. Toto jeho kritizované pravidlo se udrželo až do našich dob léta páně 1967...

Chtělo by to novější spisy.

Moc Zmijozelu aneb slavní i neslavní absolventi

Je to opravdu těžká bichle. Třeba narazím na někoho, kdo měl oba rodiče mudly.

Solis Filia... Ministerstvo kouzel, odbor uplatňování kouzelnických zákonů
St. 361

Trevis Kruhovod... Práce s draky na Nové Guinee
St. 225

Vindictom Rationem Mali... Pro obvinění za mentální manipulaci ztráta místa v práci s mozkomory
St. 784

To musel být dobrej rapl.

Sasha CRationem Mali... Pro obvinění za mentální manipulaci ztráta místa v práci s mozkomory
St. 784

Vindictom Rationem Mali... Pro obvinění za mentální manipulaci ztráta místa v práci s mozkomory
St. 784

Co to sakra?! Přímo před mýma očima se celý seznam měnil v opakující se krátký popis nějakýho mentála. Otáčím stránky dokud se nedostanu na stránku 784. Měl by to být obšírnější text o tom dotyčném.

Vindictom Rationem Mali
Datum narození neznámé. Když mu byl nasazen moudrý klobouk netrvalo ni sekundu, než se rozhodl, že je pro něj ideální právě tato kolej.
Oblíbené předměty: jasnovidectví, lektvary a kouzelné formule.
Po vystudování se věnoval mozkomorům. Ti, kteří hlídají v Azkabanu byli osobně vybráni právě ním. Nikdo dosud nechápe, proč na něj žádný z mozkomorů nikdy nezaútočil.

Vzal si svoji společnici Caroline Jean Wormdoomovou. Měli spolu 3 děti. Nejstarší Peter Mali a prostřední Susan Mali skončili po jejich experimentech v psychiatrické léčebně. Vindictom Rationem Mali ovládal a zahrával si s jejich myslí. Zacházel až do extrémů a tím na doživotí poznamenal jejich mentální zdraví. Ovšem poslední dítě bylo dle našich informací vůči jeho experimentům imunní. Holčička jménem Lucy Jane Mali byla po odebrání z jejich péče svěřena do pěstounské mudlovské rodiny s vymazanou pamětí. Manželé Mali zmizeli při převozu do Azkabanu.

Troubles in HogwartsKde žijí příběhy. Začni objevovat