בחזרה לחיים

93 16 4
                                    

הרבה זמן לא העלתי פרק🤭
איך אתם
איך החופש עד עכשיו?💫
מקווה שכולכם בסדר🌸

הם התיישבו בשקט, ליאו עם מבט מושפל מאיך שהתחילה השיחה בניהם, איך הוא השפיל את עצמו כך? גם לאחר הרבה מילות עידוד מצד טרסטין הוא חשב על זה והצטער. "אז הגענו לכאן היום לבדוק מה שלומו של ליאו." קולו של היושב בראש השולחן נשמע ולפתע יד גדולה נחתה בעדינות על רגלו של ליאו, הוא רק הרגיש מתוח יותר ככה ולא בנוח, הוא הוריד באטיות את ידו של טרסטין בלי להסתכל בעיניו אלא רק אל האיש הצעיר והלא מוכר שקרא בשמו. "אתה יודע למה אנחנו כאן ליאו?" שאל האיש וליאו הסתכל עליו במבט לא מבין, הוא הניד בראשו לשלילה והצעיר הנהן, הוא אמור להיות אחיו הגדול של טרסטין? הוא לא נראה כך.

"לא סיפרת לו טרסט? ציפיתי ממך לטיפת כנות." קולו המצחקק של האיש נשמע ומבטו של ליאו מיד הופנה ליצור היושב לידו, הוא הסתכל עליו במעט אי אמינות, מה הוא לא סיפר לו? לשיחה הזו הוא התכוון במכונית?

"קדימה, תספר לו. אני מחכה." דקות אחדות אך ארוכות עברו מאז שהטוב אמר זאת, אולי הוא לא כל כך טוב כמו שכולם חושבים? אחרי עוד כמה זמן נכנסה מישהי עם חלוק שחור ומגש על ידיה במבט מפוחד, מה הוא עושה להם פה? "אל תוציאו את האוכל עד שאני אומר!" צעק ה- 'בחור הטוב' והאישה הנהנה בפחד והסתובבה ללכת, ליאו יכל כמעט להישבע שראה דמעות בעיניה.

"מה לא אמרת לי טרסטין? אני לא אכעס." לחש ליאו קרוב לפניו של היצור, "אתה לא תרצה לחזור אל הבית שלי יותר, אתה לא תרצה להתקרב אליי." קולו העמוק והחלק של טרסטין נשמע, "עכשיו זה כבר הבית שלנו..." ליאו אמר בחיוך קטן, חיוך שגרם ליצור לעמוד לידו, לטוב לחייך ולפניו של ליאו להפוך למודאגות.

"אז ליאו, הייתי אמור לספר לך את זה מהיום הראשון שהגעת, או לפחות לרשום את זה ברשימת החוקים.." צחקוק קטן יצא משניהם, "אבל לא עשיתי את זה." הוא הפך רציני והאווירה הייתה מעט אפלה, "בגלל שאחי עזר לי אז הבטחתי לו משהו, הבטחתי לו שתהיה לך הבחירה לעשות כשתגיע לכאן, כי הרי אני לא יכול לכפות את עצמי עלייך." אמר טרסטין ונשם עמוק, מתכונן לרגע שלא רצה שיגיע. מחשבותיו של ליאו חזרו שוב אל של היצור 'מה הבחירה לעזאזל?!'

"הבחירה שלך היא האם אתה רוצה להישאר איתי או לחזור לעולם האמיתי עם כל מיני חוקים שאנחנו קובעים לך." מבטו של טרסטין הושפל והוא ניסה למנוע מהדמעות לרדת, הוא יודע מה ליאו יבחר ולכן כיבה את דרכו אל מחשבותיו, "א-אני לא- אני..." ליאו הסתכל על פניו המושפלות של טרסטין, הוא ידע שזה יגיע יום אחד ואחיו הגדול נהג להזכיר לו זאת גם. "אני רוצה לחזור." ליאו ענה בעיניים פקוחות. הוא יוכל לפגוש שוב את קונור שלו, את המשפחה שלו. "בסדר. אז תתכונן לחוקים."

The devil from heaven// השטן מגן עדןWhere stories live. Discover now