1.Bölüm

441 16 0
                                    

Öykü: Sabah uyanıca yine derin düşüncelere daldım. 10 yıl önce Sinan beni terketmeseydin biz şimdi evli olucaktık çocuklarımız olucaktı. Ama sen beni hiçbir sebep söylemeden terkettin. Hayattan kopardın ama ben doktor oldum. Hayatıma devam ettim ama kalbimde hep büyük bir boşluk var. Seni hala seviyorum bunu kimseye söyleyemiyorum. Keşke bana bir sebep söyleseydin.
Öykü böyle düşünürken içeri Nefes girdi:
Nefes: Ablaların en güzeli uyandın mı?
Öykü: Ben uyandım fındığım da sen normalde bu saatte uyanmazdın.
Nefes: Bu sabah ablama işe gitmeden bir kahvaltı hazırlayayım dedim. Hadi giyin gel aşağıya
Öykü: Tamam hemen giyinip geliyorum.

Sinan'dan
Yıllar önce bırakıp gittiğim Trabzon'a annemin ve Tahir'in büyük çabası sonucu geri dönüyordum. Öykü'yü çok özlemiş ve merak etmiştim. Acaba ben yokken ne yapmıştı. Hemen uçağa binip yerimi aldım. 2,5 saat sonra Trabzon'a varmıştım.
Tahir: Oo Sinan bey sizi buralarda görmek ne kadar büyük bir şans.
Sinan: Görünüşe bakılırsa sende beni çok özlemişsin gel de bir sarılayım sana.
Sarıldıktan sonra
Tahir: Hadi abi hemen eve gidelim yoksa anamın dırdırından kurtulamayacağız.
Birlikte arabaya binerler.
Sinan: Evimize varmıştık. Trabzon'u da evi de ailemide çok özlemiştim. Hiç vakit kaybetmeden eve girdik.
Saniye:Oğlumm diyerek Sinan'ın boynuna atladı.
Sinan: Dur ana daha size doyamadan boğacaksın beni.
Saniye: Sinanım oğlum cok özlemişim seni.
Sinan:Bende ana bende
Saniye:Hadi gel senin karnın açtır. Bak en sevdiğin yemekleri yaptım.

Öykü: Canım ellerine saglık çok güzel olmuş kahvaltı benim artık  hastaneye gitmem lazım istersen senide bırakayım.
Nefes: Yok abla bugün benim izim günüm sen git ben evde kalıcağım.
Öykü:Tamam o zaman.

Sinan:Kahvaltı bitince Tahir'i yanıma cağırdım.
Tahir: Abi beni çağırmışsın aksi bir durum yok de mi?
Sinan: Yok sana birşey sormak istiyorum.
Tahir:Dinliyorum abi.
Sinan:Imm. Ben burada yokken Öykü nasıldı iyi mi?
Tahir: Sen hala onu seviyorsun de mi?
Sinan: Tahir sorumun yanıtı bu degil hadi anlat.
Tahir: Sen Öykü ablayı terkedince boşluğa düştü çok kötüydü ama sonra Üniversite kazandı ve doktor oldu. Şuanda da bildiğim kadarıyla burada çalışıyor.
Sinan: Demek hayalini gerçekleştirdi. Sinan tereddüt ederek peki evlendi mi diye sordu?
Tahir: Evlenmedi.
Sinan : Derin bir oh çekti.
Tahir: Senin soruların bittigine göre bende bir soru soarayım. Öykü ablayı niye terkettin?
Sinan: Bu konuyu 10 yıl önce kapattığımızı düşünüyorum.
Tahir:Niye ya niye hala seviyorsun niye terkettin?
Sinan: Tahir kapat bu konuyu dedi ve içeri girdi.

İlk bölüm bu kadardı.Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.Acaba Sinan Öykü'yü niye terk etti?

HAYATIMIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin