Yeni bölüm biraz geç geldiği için özür dilerim.🙏
Sinan: Şuanda kollarımın arasında mışıl mışıl uyuyan Öyküye bakınca bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu gördüm. 10 yıl önce evlenmiş olsaydık hergün onun ile uyanacaktım ama malesef hayat bizi 10yıl ayırmıştı. Şimdi ise geçmişe değil geleceğe bakmalıydık. Öyküyü eskisinden daha da mutlu edecektim. Bu yüzden kahvaltı hazırlamak için üzerime montumu giyip markete gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü:Sabah yanımda Sinan yoktu. Aşağı kattadır diye aşağıya indim ama oradada yoktu. Bütün heryere baktım en son dışarıda arabasınında olmadığını da görünce yine beni terk ettiğini düşündüm. Ne kadar ağlamak istemesemde yukarı çıkıp eşyalarımı toplarken ağlamaya başladım. Sinana da baya baya söyleniyordum.
Madem yine gidecektin niye bana dün gece umut verdin, niye beni yine mutlu ettin niye diye ağlıyordum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan : Eve gelince eşyaları mutfağa bırakıp yukarı öyküye bakmaya gittim. Ama gördüğüm manzara ile baya üzülmüştüm. Öykünün yanına gidip beline sarıldım. Bu kez seni terk etmedim. Sadece markete gitmiştim. Sana not bırakmalıydım. Gerçekten çok özür dilerim.
Öykü: Gitmedin bırakmadın beni Sinan ben çok korktum beni bıraktın diye dedim ve hasreti olduğum dudaklarına uzun soluklu bir öpücük kondurdum. Seni çok seviyorum.
Sinan:Böyle bir tepki beklemiyordum ama öykünün öpüşüne hemen karşılık verdim. Bende seni çoook seviyorum. Seni bir daha ölesiye kadar terk etmem.
Öykü:Allah korusun. Ne ölmesi yani. Daha çok güzel günlerimiz olacak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nefes: Ablam gece geç gelebilirim demişti ama sabah olmasına rağmen gelmemişti. Büyük ihtimalle sinan abi ile beraberdi. Emin olmak için Tahiri aradım.
Nefes: Alo Tahir rahatsız ediyorum ama sinan abi eve geldi mı?
Tahir: Ne rahatsızlığı abim dün akşam hazırlanıp bir yere gitti sen niye sordun ki.
Nefes:Ablam da dün gece gelmedi de o yüzden aradım.
Tahir:Anladım. Barıştılar galiba zaten ikiside birbirini seviyor.
Saniye:Tahir abin o kadınla mı ve birbirlerini seviyorlar da ne demek.
Tahir:Nefes ben seni sonra ararım. Anne şey...
Saniye: Anladım ben anlayacağımı deyip sinanı aradı ama sinan açmıyordu. Saniye hemen akrabası olan polisi aradı.
Saniye:Alo ben saniye yengen nasılsın?
X kişisi: Iyiyim saniye yenge de hayır ola.
Saniye: Bir şey diyecektim. Sen sinanın yerini bulabilir mısın?
X kişisi: Tabi ki senin benim üzerinde emeğin coktur dedi ve kapattı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tahir: Ana naptın ya sen deyip sinanı aramaya başladı ama onu da açmıyordu. 10 dk sonra saniyeye sinanın yerinin mesajı gelmişti. Saniye taksiye binip adrese gitmeye başladı. Tahir de hem sinanı arıyordu hemde saniyeyi takıp ediyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saniye adrese gelmişti. Tahir ise peşinden gidiyordu. Saniye kapıyı çaldı.
Sinan: Bu kim yaaa
Öykü:Hadi sinan söyleneme aç kapıyı dedi.
Kapıyı açınca karşısında saniyeyi gören sinan sadece ana diyebilmişti.Sizlere bir soru sormak istiyorum. Cevaplarsanız çok mutlu olurum. Sizce önümüzdeki bölümlerde halvet olmalı mı??
Sonraki bölümde görüşmek üzere 🖖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Fanfiction10 yıl önce Öykü'yü terk eden adam şimdi karşısındaydı hemde yaralı olarak Öykü'nün bütün siniri ve öfkesi sevdiği adamı öyle görünce bitmişti.Peki Öykü hayatının aşkı olan Sinan'a bir daha şans vericek miydi?