Öykü: Sinan beni neden terkettiğini anlatınca şok olmuştum. Sakin düşünmek için eve gitmek istedim. Taksi ile eve gidince kapıyı nefes açtı.
Nefes: Abla noldu niye ağlıyorsun? Birşey mi oldu gel içeri geçelim sakin sakin konuşuruz.
Öykü: Tamam gel geçelim
Nefes: Noldu abla neden ağlıyorsun?
Öykü: Sinan ile konuştum ve beni aslında sevdiğini terketmesinjn başka bir sebebi olduğunu söyledi.
Nefes: Abla gerçekten ağlıyor musun? Seni seviyormuş neden üzülüyorsun?
Öykü: Beni sevmesine tabiki seviniyorum. Fakat beni neden terkettiğini duyunca bütün neşem gitti.
Nefes: Neymiş ki seni terketme sebebi?
Öykü: Sinanın bana anlattığı herşeyi nefese anlattım. O da şok olmuş ve ağlamaya başlamıştı.
Nefes: Abla babam böyle birşey yapmamıştır de mi? Yalan de lütfen. Biz sinan abi seni sevmiyor diye terkettiğini sanalım lütfen.
Öykü: Bilmiyorum nefes kafam çok karışık tabiki bende sinanı çok seviyorum ama keşke o zaman söyleseydi. Anlattıkları doğruysa. Bir yanım onu affetmek istiyor diğer tarafim ise o kadar acı çektin ne affetmesi diyor. Kafam çok karışık Nefes.
Nefes:(Ablam cok kötüydü o yüzden babamın yaptıklarını bir kenara koyup sinan abi ile mutlu olmasını sağlayabilirdim) Abla babam şuanda hayatta değil. Sinan abinin dedikleri de doğru olabilir. Senin de sinan abiyi çok sevdiğini ve onsuz olduğun hergün acı çektiğini biliyorum. Sence de sizin aşkınıza bir şans vermeniz gerekmez mi?
Öykü: Nefes aslında çok haklısın ama sinanı da hemen affedemem biraz burnu sürtsün değerimi anlaşın. Sonra onu affetmeyi düşüneceğim.
Nefes: Sen öyle diyorsan öyle olsun. Ama sinan abinin seni çok sevdiğini biliyoruz. Bunu hiç aklından çıkarma.
Öykü: Tamam ablacım. Saat çok geç olmuş benim yarın ameliyatım var. Odamda biraz dinleneceğim. Sana da iyi geceler
Nefes: Iyi geceler
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Öyküye herşeyi anlatınca içim rahatlamıştı. Bütün gece onu düşünmüştüm. Onun da hala beni sevdiğini düşünüyordum.Ama ona kendimi affettirmek için birşeyler yapmam lazımdı. Ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Ilk olarak öykünün numarasını bulmam lazımdı yanıma tahiri çağırdım.
Sinan: Tahir sen bana öykünün numarasını bulabilir mısın?
Tahir:Tabiki de niye istiyorsun.
Sinan : Tahirr niyesini sorma buluver işte.
Tahir: Tamam ben bulunca sana mesaj atarım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Tahirden mesaj gelince numarayı öykümmm diye kaydedip aradım.
Öykü: Bilinmeyen numara arıyordu.Önemlidir diye açtı.
Efendim beni aramışsınız.
Öykü merhaba ben sinan müsaitsen buluşalım mı diyecektim.
Sinan sen benim numaramı nasıl buldun?
Buldum bir şekilde buluşalım mı?
Peki bulaşalım madem...Yeni bölümde görüşmek üzere 🖖🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Fanfic10 yıl önce Öykü'yü terk eden adam şimdi karşısındaydı hemde yaralı olarak Öykü'nün bütün siniri ve öfkesi sevdiği adamı öyle görünce bitmişti.Peki Öykü hayatının aşkı olan Sinan'a bir daha şans vericek miydi?