Yeni bölüme geçmeden önce sizlere birşeyler söylemek istiyorum. Şuanda bütün dünyanın kabusu olan koronavirüsü daha çabuk atlatabilmemiz için gerekmedikçe evden çıkmayalım.#evdekal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü: Sinan'a çok sinirlenmiştim. Sanki hiçbirşey olmamış gibi geçmiş karşıma özür diliyor ama benim adımda Öyküyse Sinan'a benim çektiklerimi cektirecektim. Mesaim bitince eve gitmek için hastaneden çıkıyordum. Yanıma Tahir geldi. Tahir'e biraz kızgındım ama o da abisi için yapmıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tahir:Öykü abla ben bugün seni kandırıp abimin yanına çağırdım için özür dilerim. Abim senin ile konuşmak istediğini söyledi. Bende kabul etmez diyince böyle birşey yaptık. Lütfen kızma bana.
Öykü:Tahir beni kandırıp abinin yanına gitmeni abinin istediğini biliyorum ama bir daha kandırılmak beni kırdı. Senin bir suçun yok. Ben sana degil Sinan'a kırgınım.
Tahir:Teşekkur ederim öykü abla. İyi akşamlar
Öykü: İyi akşamlar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü:Eve girdiğimde Nefes'in evde olmadığını anladım. Nefes gelesiye kadar yemekleri hazırladım.
Nefes: Ablaa ben geldim. Nerdesin??
Öykü:Hoşgeldin. Mutfaktayım yemek hazırlıyorum.
Nefes: Canımsın yaa. Nasıl geçti günün? Sinan abi seni üzmedi degil mi?
Öykü: Gel yemek yerken konuşalım.
Masaya oturduk.
Öykü: Bugün ben Sinan'ı kontrol ettim. Odamda oturuyordum.Tahir geldi abim fenalaştı dedi. Bende koşarak gittim, baktım oturuyor sonra ben sinirlendim. Biraz bağırdım bana 2 dk konuşalım dedi. Tamam konuşalım dedi. Benden özür diliyormuş. Sinan'a o mevzuları unuttugumu onu umursamadığımı söyledim.
Nefes: İyi yapmışsın ama gerçekten Sinan abiyi umursamıyor musunuz?
Öykü: Nefes bu konuları konuşmayalım dememiş miydim. Neyse ben televizyon izlemeye gidiyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Öykü'yü yanıma çağırdım ve özür diledim. Bana o mevzuları unuttuğunu umursamadığını söyledi. Beni artık sevmiyordu galiba. Yoksa hayatında biri mi vardı ki. Öykü'yü düşünmekten bütün gece uyuyamamıştım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü: Hastaneye girerken doktor arkadaşım olan Deniz'i gördüm.
Deniz:Öyküü
Öykü: Günaydın Deniz. Uzun zamandır seni görmüyordum.
Deniz: Günaydın. Evet uzun zamandır yoktum. Kongre için İngilteredeydim. Sonrada izin aldım. Hastalara bakmaya gidiyorsan beraber gidebiliriz.
Öykü: Sinan'ın yanına gidicektim. Deniz ile gitsem fena olmazdı. Olur ilk olarak önlüğümü giyeyim sonra 1534 numaralı odadaki hastaya bakmaya gidelim.
Deniz: Tamam. Bende önlüğümü giyiyim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Kapı çalmıştı. Heralde Öykü kontrole gelmişti.
Deniz ve Öykü içeri girer.
Deniz: Merhaba ben doktor Deniz. Geçmiş olsun.
Sinan:Teşekkürler
Öykü: Denizcim sen son kontrolleri yapıp hastamızı taburcu eder misin?
Deniz: Tabi Öykü. İşin bitince öğle arasında yemek yemeye gidelim mi?
Öykü: Olur. Sen odama gelirsin. Görüşürüz dedim ve çıktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Öykü içeri erkek doktor ile girmişti. Karşımda yemege gidelim falan demişlerdi. Kesin Öykü ile bu adamın arasinda birşey vardı. Öykü'yü o adamdan çok kıskanmıştım. Öykü'nün yanında gelen doktor kontrollerimi yapıp beni taburcu etmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Hastaneden çıkarken Tahir koluma girmişti. O sırada yanımızdan Öykü ve adi deniz midir nedir o adam gecti.
Öykü: Sinan taburcu olmustu. Bizde Deniz ile yemek yemeye gidiyorduk. Sinan'ın yanında Tahir vardı.
Geçmiş olsun Tahir.
Tahir:Teşekkurler Öykü abla. Deniz'e bakrak merhaba ben tahir.
Deniz: Merhaba bende Deniz. Öykücüm gidelim mi?
Öyku:Gidelim. Görüşürüz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tahir:Abi noldu sanki bir betin benzin attı
Sinan:Yürü Tahir. Konuşma
Tahir: Hmm anladim. Sen Öykü ablayı kiskandın.
Sinan:Tahir konuşma bu konuyu.
Tahir:İyi hadi binelim arabaya
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere
🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Fiksi Penggemar10 yıl önce Öykü'yü terk eden adam şimdi karşısındaydı hemde yaralı olarak Öykü'nün bütün siniri ve öfkesi sevdiği adamı öyle görünce bitmişti.Peki Öykü hayatının aşkı olan Sinan'a bir daha şans vericek miydi?