Öykü: Birkaç hastaya baktıktan sonra Sinan'a bakmaya gittim. Yoğunbakımın önünde Saniye Hanım ve Tahir oturuyordu. Benim geldiğimi görünce Tahir yanıma geldi.
Tahir: Öykü abla abime birşey mi oldu?
Öykü: Yok kontrole geldim dedi ve iceri girdi. Sinan sen bu değilsin ne olur kalk yaşamaya devam etmelisin. Daha benim seninle görülecek hesabım var. Hayata tutun dedi ve kontrol etmeye başladı. İç kanaması yoktu, başka bir ameliyata ihtiyaç yoktu, değerleri normaldi. Komtrol bitince dışarı çıktım. Tahir durumu stabil dediğim gibi ilk 24 saat önemliydi. Uyanıp uyanmaması yaşama isteğine bağlı.
Öykü konuşurken Saniye geldi.
Saniye:Hepsi senin yüzünden oğlum senin yüzünden gitti ve şimdi de kaza yaptı. Daha ne yapıcaksın oğluma diye Öykü'ye vurmaya başladı.
Tahir: Ana dur yapma Öykü ablanın suçu yok diyerek saniye yi uzaklaştırdı.
Tahir:Öykü abla sen anamın kusuruna bakma.
Öykü: Acısı var anlıyorum ama bunların benimle hiçbir alakası yok üstelik beni terkeden Sinandı. Suçu başkalarında arayacağına keşke kendi oğlunda arasaydı dedi ve odasına gitti.Öykü: İşim bitince eve gitmek için arabama bindim. Eve gidince kapıyı Nefes açtı.
Nefes: Hoşgeldin ablaların en güzeli.
Öykü: Hoşbuldum Nefes
Nefes: Abla iyi misin sen birşey mi oldu hastanede?
Öykü: Nefes Sinan geri dönmüş
Nefes: Neee gördün mü?
Öykü: Evet gordüm kaza yapmış hastaneye getirdiler ameliyatına ben girdim. Simdi yoğunbakımda.
Nefes: Nasıl kaza yapmış
Öykü: Bilmiyorum ama Saniye hanım senin yüzünden oldu oglum senin yuzünden bu halde dedi. Ben ne yaptım Nefes sadece onu sevdim. Beni kendisi terk etti ve beni suçluyorlar.
Nefes:Ablacım tabi ki senin suçun yok sevmek ne zaman suç olmuş ki Saniye hanımda acısından öyle demiştir. Hem Sinan uyanınca seni dimdik ayakta görmeli seni terkederek neleri kaybettiğini görmeli. Hayatına o olmadanda devam edip doktor olduğunu ve mutlu olduğunu görüp pisman olmalı sen üzülme herşey yoluna girecek ablacım.
Öykü: İnşallah Nefes herşey yoluna girer. O Sinan Beylede görülecek hesabım var benim. Ben dimdik ayaktayım.
Nefes: İşte sen busun Öykü kaptan. Hadi gel yemek yiyelim sana en sevdiğin yemekleri yaptım dedi ve beraber yemek yediler. Yemekten sonra biraz televizyon izleyip Öykü odasına uyumaya gitti.Öykü'den
Bugün hastanede 2 tane ameliyatım vardı. Ameliyata girmeden önce odamda çay içiyordum. O sırada yoğunbakımdan çağırıldım. Sinan'a bişey oldu düşüncesi ile koşarak yoğunbakıma gittim.
Hemşire: Hocam hastamız uyandı. Ameliyata girmeden kontrol için çağırdım.
Öykü:Tamam bir bakalım hastamız nasılmış dedi ve içeri girdi.
Merhaba geçmiş olsun şimdi sizi bir kontrol edelim dedi.Sinan'dan
Uyandıgımda hastanedeydim. En son karşıdan gelen kamyona çarpmıştım. O sırada içeri doktor girdi ve doktor Öyküydü. Bana kontrol edelim dedi benim ağızımdan ise sadece tek bir kelime çıkmıştı "Öykü "Bir sonraki bölümde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Fanfiction10 yıl önce Öykü'yü terk eden adam şimdi karşısındaydı hemde yaralı olarak Öykü'nün bütün siniri ve öfkesi sevdiği adamı öyle görünce bitmişti.Peki Öykü hayatının aşkı olan Sinan'a bir daha şans vericek miydi?