1 hafta sonra
Sinan: Bugün dikişlerimi aldırmak için hastaneye gidecektim. Benim arabam hurda olduğu için Tahir'in arabasını alıp hastaneye gittim. Hastaneye girince deniz ve öykü'yü gülerken gördüm sanki içimden birşeyler kopmuş gibiydi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü: Deniz ile çok eğleniyordum. Ben üzgün olsam bile beni güldürmeyi başarıyordu. Sinan'ın yerini tutmazdı ama onun ile de iyi anlaşıyordum. Deniz hastasına bakmaya gidince bende odama gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Dikişlerim alınmıştı. Heralde Deniz denilen herif Öykü'nun yanından gitmiştir diye düşünüp Öykü'nün odasinın kapısı çaldım.
Öykü:Girebilirsiniz.
İçeriye Sinan girmişti.
Senin ne işin var burada?
Sinan: Öykü bana ne işin var dedi. Ben ise hemen odasının kapısını kilitledim.
Öykü:Ne yaptığını sanıyorsun sen. Nasil kapımı kilitlersin.
Sinan: Seninle konuşmam lazım
Öykü:Yine özür dileyeceksen dileme.
Sinan: Özür dilemeyeceğim. Başka birşey söyleyeceğim. Sen o Deniz denilen adamla sevgili misin?
Öykü: Şuna bakya gelmiş hesap soruyor çok sinirlendim ve tokadı yapıştırdım. Sen kimsinde benim özel hayatıma karışıyorsun.
Sinan: Ben seni se..korumaya çalışıyorum. Yoksa benim kim olduğum önemli değil.
Öykü: O zaman beni ilk baş kendinden korumalısın. Şimdi odamdan çık.
Sinan: Şimdi gidiyorum ama sende birgün benim gibi pişman olucaksın.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü: Sinan kapıdan çıkarken birgun benim gibi pişman olucaksın demişti. Yani beni terkettiği için pişmanmıydı. Neyse yumşamak yok o zaman kıymetimi bilseydi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan:Deniz denilen adam ile öykü'yü her gordüğümde içim parçalanıyordu. Bu yüzden Öykü'nün odasına gittim. Öykü bana sen kimsin ki karışıyorsun bana dedi. Tam ona seni seven adamım diyecekken seni korumaya çalışıyorum dedim. Keşke hala onu deli gibi sevdiğimi bilse. Öykü'nün mesai saatinin bitmesine kadar beklemeye karar verdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü: Tam hastaneden cıkıyordum ki deniz ile karşılaştım. Karşı banktada Sinan'ın oturduğunu görünce onu sinir etmek istedim.Aa ne hoş bir tesadüf
Deniz: Aynen öyle. Eve mi gidiyorsun?
Öykü: Evet.
Deniz: İstersen seni ben bırakabilirim.
Öykü: Arabam burada ama ben aldıttırımım sonra iyi madem gidelim. Deniz'in koluna girdim ve başımı omuzuna yasladım. Sinan'ın yüzünden kıskandığını anlamıştım. İnşallah çok kötü şeyler olmaz diye düşünüp deniz'in arabasina bindim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan: Öykü ile denizi öyle görünce kan beynime sıçradı. İkisi beraber arabaya bindi. Bende kendi arabama binip takip etmeye başladım. Heralde gelmişlerdi ki Öykü Deniz'e sarılıp arabadan indi. Öykü'nün evini öğrendiğim iyi olmuştu ama o denizi takip etmeye devam ettim. Tenha bir yola gelince arabayı onun arabasının önüne kırdım.
Deniz: Napıyorsun kardeşim sen
Sinan: Sizinle konuşmak istedim.
Deniz: Siz öykünün hastası değil misiniz?
Sinan: Evet ben öykunün hastasıyım. Hem ruhen olarak hemde fiziken anladın mı?
Deniz: Ne demek bu
Sinan: Öyküden uzak dur demek,bir daha öykümün adını azına alırsan seni dövmekle kalmam dedim ve karnına tekme atmays başladım. Sinirim geçince arabaya bindim ve eve gittim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deniz: Ahh canım cok acıyor dedim ve sonu karanlık.....Yeni bölümde görüşmek üzere🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Fanfiction10 yıl önce Öykü'yü terk eden adam şimdi karşısındaydı hemde yaralı olarak Öykü'nün bütün siniri ve öfkesi sevdiği adamı öyle görünce bitmişti.Peki Öykü hayatının aşkı olan Sinan'a bir daha şans vericek miydi?