13. BÖLÜM

176 11 4
                                    

Saniye: Sinan,oğlum sen bu kadınla nasıl olur da sabahın köründe bu evde ne yapıyorsun. Sana acı çektiren bu kadınla.
Öykü hemen montunu giyip gitmeye yeltenmişti ki Sinan kolundan tuttu.
Sinan: Ana öyküyü ben terkettim ve bütün acıları ona ben çektirdim. Öykü şuanda hiçbir yere gitmiyor. Ben öyküyü çok seviyorum.
Saniye: Uyyy bu çulsuz kadın yine çaldı oğlumun aklını. Oğlum sen boşver bu kadını ben sana bizim Ayşenin kızı Emine varya onu alıcağım. Hem o bundan daha da güzel. Gel hadi gidelim evimize.
Sinan: Ana ben hiçbir yere gelmiyorum. Emine de kimmiş banane ben öyküyü seviyorum. Sen benim sevdiğim kadında çulsuz falan da diyemezsin.
Saniye: Eğer yine bu kadınla evlenmeye kalkarsan sana sütüm helal etmem. Hadi Tahir yürü gidelim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Saniye ve Tahir gitmişti. Saniye öyle dedikten sonra sinan çok üzülmüş. Koltukta oturmuş kara kara düşünüyordu.
Öykü: Sinan herkes bize karşı sen benim yüzümden annenle aranı bozma.
Sinan: Öykü tabiki de seni bir daha bırakmam.
Öykü:Sinan ama anneni ıkımizde duyduk. Beni gelini olarak istemiyor.
Sinan: Annem seni gelini olarak istemiyor olabilir. Ama ben gelinimi seçtim o da sensin. Yanımda mısın değil mısın?
Öykü: Saçmalama tabi ki yanındayım. Daha sana yeni kavuşmuş, doyamamışken nasıl gidiyim. Ben 10 yıldır hep bunun hayali ile yaşadım. Ama ne yapıcağız? Anneni nasıl ikna edeceğiz
Sinan: Şimdi ben 10 yıldır yurt dışındayım o bana hep gel diyordu ben gelmiyordum. Eğer seni istemiyorsa biz de yine gideriz diyeceğiz. Bir daha benim gitmeme izin vermez. Şimdi beraber bizim eve gidelim ve anamla konuşalım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öykü: Sinan ben gelmese miydim ki ?
Annen zaten beni sevmiyor.
Sinan: Tabi ki de geliceksin. Bundan sonra senin yerin benim yanım.
Sinanın arabasını gören saniye öyküyü bıraktığını düşünüp geldiğini sandı ve kapıyı açtı.
Saniye: Bu kadının benim evimde ne işi var?
Sinan: Ana ben öyküyü seviyorum sen istesen de istemesen de bu böyle. Istersen burada kalırız. Eğer istemiyorsan ben öyküyüde alıp yurt dışına giderim. Bir daha da hiç dönmem. Sen bilirsin.
Saniye: Sen beni bir kadın için çiğneyecek mısın? Bu günleri göreceğime ölseydim, keşke.
Sinan: Ben son sözümü söyledim. Hadi gel öykü gidelim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan ve Öykü beraber arabaya bindiler.
Öykü: Sinan sen çok üzülüyorsun böyle. Lütfen üzme kendini.
Sinan: Sen yanımdasın ya üzülmem.
Öykü: Ya sinan ben nöbetçiydim de istersen seni yalnız bırakmayayım. Başka bir doktor arkadaşıma söyleyeyim istersen.
Sinan: Yok beraber gidelim hastaneye ben de seni çalışırken görürüm. Uykum gelirse de senin odanda uyurum olmaz mı?
Öykü: Iyi madem gel bakalım. Ama deniz hastanedeyse lütfen bulaşma tamam mı aşkım?
Sinan: Sen bana böyle aşkım dersen
bulaşmayabilirim.
Beraber hastaneye gelmişlerdi. Hastaneye girdiklerinde Deniz de hasta dosyalarına bakıyordu. Öykü ve Sinanı görünce yanlarına gitti.
Deniz : Aa güzellik gözüm yollarda kaldı. Noldu sen hiç geç kalmazdın.
Öykü sinana bakıyordu çünkü heran denize birşey yapabilirdi.
Öykü: Deniz hasta yoksa ben odamdayım dedi. Ve sinanın da kolunu tutarak çekmeye başladı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinan ve Öykü odaya girmişlerdi.
Sinan: Öykü sana söz verdim diye birşey yapmadım ama o kim de benim sevgilime güzellik diyor.
Öykü: Sakin ol aşkım ben onu uyarırım gel otur sen şöyle dedi. Çünkü sinan şuanda baya sinirliydi. Öykünün de onu sakinleştirmesi gerekiyordu. Bu yüzden sinan koltuğa oturunca yanına gitti ve kucağına oturdu. Bak hayatım sakin ol hem ben seni seviyorum. Onun öyle demesi birşey değiştirmez.
Sinan: Öykü bak farkındayım şuanda beni sakinleştirmeye çalışıyorsun. Ama biraz daha yaklaş böyle sakinleşemem.
Öykü:Yaa sinan fırsatçı mısın?
Sinan: Iyi sen bilirsin.
Öykü: Tamam ama ileri gitmek yok dediği gibi sinan dudaklarına yapıştı. Öykü ve Sinan öpüşürken içeri deniz girdi.

Bu saatten sonra artık sinan denize birşey yapacak mı? Yoksa öykü engel mi olacak?
Sonraki bölümde görüşmek üzere 🖖

HAYATIMIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin