Öykü: Sinana bana zaman ver desem de benim ile konuşmak istemişti. Benim aklıma ise kötü kötü senaryolar geliyordu. Ya ben onu affetmediğim için yine giderse bakardım. Bu yüzden dolabımdan sinanın en sevdiği renk olan kırmızı diz üstünde biten, dekolteli bir elbise giydim. Bordo rujum ve yaptığım makyajla baya güzel olmuştum. Ayakkabılarımı da giyip aşağıya indim.
Nefes: Aabla sen çok güzel olmuşsun.
Öykü: Teşekkür ederim.
Nefes: Böyle hazırlanıp nereye gidiyorsun ki?
Öykü: Mmm sinan konuşalım mı dedi bende kabul ettim. Biraz süründüreceğim ama yine beni terketmesinden korkuyorum sesi garip geliyordu.
Nefes: Hmm şimdi anladım. Bence korkmana gerek yok bir daha o hatayı yapmaz sinan abi sen keyfine bak. Biraz burnunu sürtsün dedi ve ikiside gülmeye başladı.
Öykü: Daha fazla geç kalırsam ben onu süründürmeden o beni süründürecek. Geç kalırsam merak etme dedim ve arabama binip sinanın attığı konuma gittim.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sinanın attığı konuma gelince ne sinan vardı ne de arabası çok sinirlenmiştim. Beni kandırdığını düşünüp arabama dönüyorken belimden tutan bir çift el ile karşılaştım.
Sinan: Seni kandırdığımı mı düşündü
Öykü cevap verememişti.
Sinan yavaşça öyküyü kendisine çevirdi. Öykünün güzel gözlerine yine mahkum olmuştu. Öykününse sinandan pek bir farkı yoktu.
Sinan zorda olsa kendine gelebilmişti lakin öykünün üzerindeki elbiseyi görünce sesli bir şekilde yutkunmuştu.
Öykü sanki durumu toparlamak istercesine ben üşüdüm burada mı duracağız dedi.
Tabi bu kadar kısa şey giyersen üşürsün demişti sessizce. Ama öykü sinanın dediğini duymuştu.
Hadi o zaman içeri geçelim diyip içeri girdiler.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Içerisi çok güzeldi. Yerlere güller serpilmiş, mükemmel bir yemek masası ve üzerinde en sevdiğim yemekler vardı. Sinanın beni düşündüğünü birkez daha görmüştüm. Çok mutlu olmuştum.
Hadi öykü daha neyi bekliyoruz gel yemeklere geçelim.
Beraber masaya oturmuştuk. Yemeklerimiz bitince Sinan söze girdi:
Öykü bugüne kadar seni çok üzdüğümün, sana çok büyük acılar çektirdiğimin farkındayım. Ama şuanda önümüze kocaman bembeyaz bir sayfa açsak. Sen yine benim öyküm olsan ben senin sinanın olsam sence de biz bir şansı daha haketmiyor muyuz demişti. Ben ise bu dedikleri karşısında çok etkilenmiştim. Sinana bir şans daha verebilirdim. Bu yüzden Sinanı şoka sokacak birşey yapıp dudaklarına yapıştım. Gerçekten de sinan bunu beklemiyordu ama kısa süre sonra oda karşılık verdi. Nefesimiz bitince soluk soluğa ayrıldık. Sinan bana bakarak beni affettin mi dedi. Ben ise senin söylediğin gibi bir şansımız daha olabilir. Çünkü bende seni seviyorum. Ikımizde çok mutluyduk. Yukarıya çıkıp sarılarak çok huzurlu bir geceye gözlerimizi kapattık.Oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu olurum. En kısa sürede görüşmek üzere🥰😘🖖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Fanfiction10 yıl önce Öykü'yü terk eden adam şimdi karşısındaydı hemde yaralı olarak Öykü'nün bütün siniri ve öfkesi sevdiği adamı öyle görünce bitmişti.Peki Öykü hayatının aşkı olan Sinan'a bir daha şans vericek miydi?