2.Bölüm "Hırsız"

414 17 15
                                    

Bana doğru geldiklerini hissetim kalbim yerinden fırlayacak gibi oldu bir an.

Görebildiğim kadarıyla saçı başı dağılmış,30'lu yaşlarda,bir elinde de  alkol şişesi vardı. Yarım yamalak yürüyüşlerinide görmemek elde değil doğrusu.Yanında da üniversite öğrencisi olduğunu düşündüğum biri vardı.

Bir yanım korku bir yanım ise merak içindeydim.

Daha olgun olalı bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu elleriyle de bir yeri gösteriyordu.

Fazlasıyla alkol aldığından ne dediğini anlayamıyordum. Ağzı leş gibi alkol kokuyordu. Yanında ki gençte olduğu yerde duramıyordu. Birbirlerine tutunmasalar yere yapışırlardı.Olgun olanı bana dönerek

"Şen hij bujda bijilerini göjdün müj? dedi sırıtarak.

"Efendim" dedim korku dolu sesimle.

Sanki anlayacaktı beni.

Yanımdan uzaklaşmaya başladılar. Ne olduğunu anlayamamıştım. Ya buda bana bir oyunsa?

Cebimden telefonumu çıkarıp hızlıca Nil'in numarasını çevirdim. Ve sonunda açtı.

"Alo."

"Alo Nil şey sana gelebilir miyim?"

"Bu saatte mi ne oldu ki?"

"Ya gelince anlatsam."

"Tamam canım bekliyorum."

Hızlı adımlarla yürümeye başladım. Hafifçe yüzüme esen rüzgar keyfimi yerine getirmişti.Aklımda tonlarca soru vardı. Kafamda Neden? soruları dönüp dururken durağa gelmiştim.Bu saatte buradan otobüs geçer miydi ki?

Bekle bekle gelmeyince en sonunda taksi çağırdım.

Adresi tarif ettikten sonra dışarıyı izlemeye başladım. Kafamda takla atan sorulara cevap aramaya çalışıyordum.

Ama hiç bir şey bulamıyordum.Ben bunları düşünürken şöför

"Geldik." dedi.

Hemen parayı uzatıp dışarı çıktım. Gözlerimle karşımda duran gökdelen tarzında olan evleri izlemeye başladım. İnsanın baktıkça bakası geliyordu adeta.

Niller C Bloğun 1.katında oturuyorlardı. Hemen bulup içeriye girdim. Her katta 10 daire vardı.Burası ev ise bizim ki neye daildi?

Zil sesi bile harika ötesiydi. Biraz bekledikten sonra Nil kapıyı açtı. Yanında da bir erkek vardı.

"Müsait değilsiniz anlaşılan keşke telefonda söyleseydin Nil başka bir yere giderdim şimdi ben size rahatsızlık vericem."

"Yok canım ya, arkadaşım zaten film izliyoduk girsene içeri."

Nil'in maddi durumu benden epey bi iyiydi doğrusu.İçeri girdiğimde ağzım açık kalmıştı. Burasının saraydan bir farkı yoktu. Salonu bizim salonumuzun 5 katı büyüklüğündeydi.Bizim salona salon denilirse tabi.

Salon hafif karanlıktı film izledikleri için olsa gerek.Nil'e dönerek

"Annen ile baban yok mu?"

"Onlar yurt dışına çıktılar iş gereği 2 hafta sonra gelecekler."

Nil'in arkadaşım dediği (!) Erkeğe elimi uzattım ve

"Merhaba adım Deniz" dedim.

"Tanıştığıma memnun oldum adım Efe."

"Kaç yaşındasın anlaşılan bizden biraz büyüksün."

HAYKIRIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin