yıl: 2011
Olaydan sonra okula gitmemişti Sooyoung. Bugün hayatının dönüm noktası olacaktı. Tabii seçmeleri geçerse. Nihayet o an geldi. 6 kişilik jürinin önüne çıktı. Çalmaya başlayan müzikle beraber gözlerini kapattı ve evinde, odasında olduğunu hayal etti. Şarkı bitene kadar gözlerini açmamıştı. Gelen alkış sesleriyle jüriye baktı Sooyoung. Birbirlerine fısıldayarak bir şeyler söylüyorlardı. Yüz ifadelerinden beğendiklerini düşündü Sooyoung.
Gülümseyerek çıktı oradan. Ve Seulgiye mesaj attı. O da performansını sergilemişti. Kafeteryada buluştular. Sonuçlar 3 gün sonra açıklanacaktı. Birer milkshake içip evlerine gittiler.
3 gün sonra~~
Sooyoung sonuçlara beraber bakmak için Seulgi'nin evine gitti. Saat akşam 7'ydi, çoktan açıklanmış olmalıydı. Seulgi'nin bilgisayarından Sooyoung'un mail hesabına girdiler. Seçilmişse mail gelmiş olmalıydı. Sooyoung titreyen ellerle şifresini girmişti. Son kez derin bir nefes alıp 'giriş' tuşuna bastı. En üstte SM ent. yazısını görünce kalbi hızlanmaya başladı. Başarmıştı. Elleriyle yüzünü kapatarak ağlamaya başladı. Hayatında ilk defa mutluluktan ağlıyordu. Seulgi gururla sarıldı ona.
"Hadi sıra sende. Eğer kazanamamışsan ben de gitmem."
"Saçmalama buna izin vermem."
"Hayır Seulgi. Beraber başarıcaz dedik."
"Ama-"
"Her neyse hadi bakalım. Ben zaten kazanacağını biliyorum."Seulgi şifresini girerken iç çekiyordu. Gözlerini sıkıca kapatıp giriş yaptı. Sooyoung'un çığlıkları kulaklarına dolunca kazandığını anlamıştı. Sevinçle birbirlerine sarılıp zafer danslarını yaptılar.
" İnanamıyorum inanamıyorum SM stajyeriyiz..."
Biraz daha beraber delicesine eğlendikten sonra Sooyoung evine döndü. Hayatının en güzel günüydü. Uzun zaman sonra ilk defa huzurla uykuya daldı.
~~~
Ertesi gün okula gittiklerinde herkes onlara bakıp fısıldaşıyordu. Tabii ki Seulgi kazandıklarını takipçilerine duyurduğu içindi.
"Seulgi zaten hak ediyordu ama bu işe yaramazı neden almışlar anlayamadım."
"Sesinin güzel olduğunu söylüyorlar."
"Sesi güzel de olsa... Vücudu uygun değil."
"SM ona diyet yaptıracaktır zaten."Konuşulanları duyduğu halde umursamıyordu. Ayrıca Sooyoung zaten diyetteydi hatta 2 kilo vermişti bile. Ama insanlar fark etmiyordu henüz. Koridorda sınıflarına doğru yürüyorlardı. Karşıdan Taehyung ve Jimin'in geldiğini gördüler. Yanlarından geçip gideceklerdi ama Jimin Seulgi'nin kolundan tutup çekti. Onlar durunca Sooyoung ve Taehyung da durmuştu.
"Yüz yüze kutlamak istedim. Kazanmışsın."
Jimin'i ve Taehyung'u baştan aşağı süzdükten sonra cevap verdi Seulgi.
"Evet kazanDIK."
Son heceyi bastırmıştı. Sooyoung karşıdaki boş duvarı seyrediyordu. Yüzlerine bile bakmıyordu.
"Tebrik ederim"
Kafasını Sooyoung'a çevirerek devam etti Taehyung.
"İkinizi de."
Sooyoung kafasını çevirip Taehyung'un gözlerinin içine baktı. Hala aynı şeyleri hissettiği için kendine kızsa da ona belli etmedi ve alaycı bir şekilde gülümsemekle yetindi.
Sene sonunda Seulgi ve Sooyoung başka bir okula nakil oldular. SM öyle istemişti. Bu durumu pek umursamadılar çünkü ayrılmak istemeyecekleri arkadaşları yoktu.
yıl: 2013
Sooyoung ve Seulgi tam gaz debut hazırlıkları için çalışıyorlardı Joohyun, Seungwan ve Yeri ile birlikte. Yeri aralarına geçen yıl katılmıştı. Joohyun ve Seungwan kızlar şirkete ilk geldiğinde onlarla çok ilgilenmişti. Çıkış yapacakları SM tarafından onaylanmıştı bu senenin başında. 5 yıl aradan sonra yeni çıkacak kız grubu için insanlar meraklıydı. Ve bu da omuzlarındaki yükü arttırıyordu.
Diğer yandan Jimin ve Taehyung çıkış yapmışlardı. Seulgi Jimin'e tebrik mesajı göndermişti. 3 yıl içinde tek etkileşimleri bu olmuştu.
Sooyoung zayıflamış, oldukça güzel bir kız olmuştu. Yeni bir instagram hesabı açmıştı.
k_seulgi, yerimiese ve 9363 kişi beğendi
iam_psy: ✌🏻💚
+1: Bu kız da kim?
+2: Yeni çıkacak grubun üyesi mi?
+3: OMG O BENİM SINIF ARKADAŞIMDI... BU KADAR DEĞİŞMİŞ OLAMAZSIN SOOYOUNGIE
+4: @+3 Cidden sınıf arkadaşın mıydı? Şanslıymışsın.
+5: Gülüşünüze aşık oldum hanımefendi3277 yorumu görüntüle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pride | vjoy
Fanfiction[Park Sooyoung x Kim Taehyung] Geçmişte yapılan hatalar telafi edilebilirdi, en azından genç adam buna inanıyordu.