~sixteen(özel bölüm)~

210 15 43
                                    

3 gün sonra Jin askere gidecekti. Bu yüzden iki grup veda gibi olması açısından toplanıp Vlive da yayın yapma kararı aldı. Yer olarak BTS'in yurdunda gerçekleşecek yayın için kızlar hazırlanıp yola çıktılar.

Sooyoung:

Yayını yapacağımız odaya girdiğimizde çocuklar pastayı süslemekle uğraşıyorlardı. Seokjin kestiği saçlarını şapkayla kapatmaya çalışsa da yanlardan kısacık kalmış saçları görünüyordu. Yayının sonunda şapkayı çıkartmayı aklımın köşesine yazdım.

Hazırlıklar tamamlandığında 3'ten geriye sayıp yayını başlattık.

Rm: Merhaba millet~
Jin: Jin'in veda yayınına hoşgeldiniz..

Alkışlamamız kesilince yorumlara bakmaya başladık

Irene: Bazı armyler "ağlıycam seni çok özleyeceğiz" felan yazmış. SİZİ ANLAYABİLİYORUM! Ben de Suho'yu özledim...

Irene yalandan ağlıyormuş gibi yaptığında Seulgi elini omzuna koydu.

Seul: Sabreet.. Çok az kaldı. Ayrıca bu kadar üzüleceksen yaşlı insanlarla nişanlanmasaydın. Bak benim nişanlıma

Seulgi Jimine göz kırptığında Irene de onun kafasına hafifçe vurdu.

Wen: Neyse ailemizden birini askere yolluyoruz benim için prova olsun.. Seneye de Yoongi gidecek.

Jungkook kolunu Yerinin omzuna atarken konuştu.

Jk: Biz bir 5 sene daha rahatız.
Jin: 5 sene önce ben de rahatım diyordum ama bak zaman nasıl da geçti..

Hepimiz bir yandan buruk hissediyorduk. Bir an sessizlik olunca garip ortamı dağıtmam gerektiğini düşündüm.

Soo: Özel yayın için size güzel oyunlar hazırladık millet. Kim anlatmak ister?
Hoseok: Kareokeyle mi başlasak?
Wen: Takımları belirleyelim
Rm: Taş kağıt makas?

Çiftler ayrılmamıştı temsilen birisi oyuna katılıyordu. Biraz uzun sürmüştü ama sonunda takımlar belirlenmişti.

Ben, Taehyung, Yerim ve Jungkook bir takımdık.

Rm, Jin, Irene ve Hoseok bir takım; Seulgi, Jimin, Wendy ve Yoongi ise bir takım olmuştu.

Tek tek ortaya çıkıp eğlenceli şarkılar eşliğinde dans ediyorduk. Ciddiye almadan söylediğimiz için sadece eğlenmeye odaklanmıştık. Ama işin sonunda iyi bir puan alan Seulgi'lerin takımı kazanmıştı.

Kazanan takımdan her üyenin istediği bir kişiye ceza verme hakkı olduğunu yeni öğrenmiştik. Personellerin bizimle dalga geçtiğini düşünmüştük ama son derece ciddilerdi. Mecburen kabullendiğimizde kurbanlık koyun gibi beklemeye başladık.

Seulgi öne çıktığında gözlerine bakmamayı tercih ettim. Seçtiği kişi Joohyun unnie olduğunda derin bir nefes aldım. Sırada cezayı öğrenmek vardı.

20 tur etrafında dönüp dudağına kırmızı ruj sürmeye çalışacaktı ve yayın sonuna kadar ruju silemeyecekti. Kötü bir ceza sayılmazdı sanırım...

Sendeleye sendeleye ruju sürmeye başladığında beklediğimiz olmuştu. Her yerine taşan kırmızı rujla birlikte komik görünen yüzüne gülmekten kendimizi alamamıştık. Sinirli bir şekilde gülmememizi istemesi onu daha da tatlı yapmıştı.

Yoongi öne çıktığında çok bekletmeden Jin'i seçti. Cezası açık ve netti: "şapkasını çıkarmak" Jin de mızmızlanarak şapkasını çıkarttığında yine gülmeye başlamıştık. Kötü göründüğü için değil. Çünkü bilirsiniz o Jin. Tabii ki bu saçla bile iyi görünüyordu. Ama bizim amacımız onu sinir etmekti ve başarmıştık bile...

pride | vjoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin