~twelve~

326 31 17
                                    

yıl: 2016

Sooyoung'un yaklaşık bir yıldır süren programı bugün sonlanacaktı. Sungjae ile çalışmaktan cidden hoşlanmıştı ve çok da yakın arkadaş olmuşlardı. Ama her güzel şey gibi bunun da sonu gelmişti. Çekim için son gündü. İkisi de birbirlerine birer şarkı söyleyip ilişkilerine son verecekti...

Zaten yeterince duygusaldı  Sooyoung. Ama Sungjae'nin seçtiği şarkıyı duyunca daha fazla tutamazdı kendini. Evet.. Taehyung'un kendisi için yazdığı şarkıyı söylüyordu. Sessizce göz yaşları akmaya devam ederken Sungjaenin duraklamasıyla hıçkırıklara boğuldu, kalkıp sarıldı ona.. Karşısındaki Taehyung'muşçasına sımsıkı sarıldı.. Sungjae kaldığı yerden şarkıya devam ederken Sooyoung ise ağlamaya devam ediyordu arkadaşının omuzunda. Şarkı bittiğinde Sungjae Sooyoung'un kulağına fısıldadı:
"Seni ağlatacağını bilseydim Taehyung'u dinlemezdim."

~~~

Joy'dan

Çekim bittikten sonra yurda dönmüştüm. Derince düşünme fırsatım vardı ve bunca zaman sonra bir şeyi fark etmiştim. Taehyung'u affettim dedim. Ama hala can kırıklarım var ve bana yara vermeye devam ediyor.. Onunla hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ediyorum ve bu canımı yakıyor. En yakınında olmak istiyorum ama bir yandan hayatında bile olmak istemiyorum. Onu delicesine severken bir yanım ondan nefret ediyor.
(iki ucu boklu değnek yani arkadaşlar) Affettim dedim. Çünkü affetmek istedim, ama istemekle olmuyormuş. Kızgınlığım geçti evet, peki ya kırgınlığım?

~~~

DM(Tae-Joy)

taetae_kim: Bugün programının son bölümünü izledim.. İkiniz de iyi iş çıkarttınız tebrik ederim :))

taetae_kim: Ağladığını gördüm, iyi misin diye merak ettim..

taetae_kim: Seni ağlarken görmek canımı yakıyor Sooyoung.

iam_psy:
Keşke lisedeyken beni ağlattığında
da canın yansaydı Taehyung.

taetae_kim: Birden bire neden geçmiş konuları açıyorsun?

taetae_kim: Hiç yaşanmamış gibi davrandığımızı sanıyordum.

iam_psy:
Sinirimi bozan şey de bu zaten.
Sanki o günler yaşanmamış
gibi seninle konuşuyorum. Nasıl
hissettirdiğinden haberin bile yok.

taetae_kim: Özür dilerim Sooyoung.

taetae_kim: Ama senin de bir şeyden haberin yok. Neyden biliyor musun?

taetae_kim: İnsanların değişebileceğinden haberin yok. Bilgin olsun diye söylüyorum. İnsanlar değişir Sooyoung.

taetae_kim: Ve ben değiştim... O kişi ben değilim artık. O kişi öldü, yok oldu. Ben olmadığım kişinin işlediği suçların bedelini ödemekten bıktım artık.

taetae_kim: Pişman oldum, geceleri gözüme uyku girmedi geçmişimde yaptıklarım yüzünden. Beni affet diye her gün yazdım sana. Sabrettim. Tam her şey yoluna giriyor dedim. Şimdi kalkmış bunları söylüyorsun.

taetae_kim: Yapma Sooyoung. Vicdanım bana yeterince ceza veriyor zaten..

iam_psy:
Üzgünüm Taehyung. Sungjae o şarkıyı söylerken açtığın yaranın kanamaya devam ettiğini fark ettim. Bunca vakit kendimi kandırdığımı fark ettim. Sevgin kırgınlığımın üstünü örtüyordu çünkü. Göremedim.
Ama bir şekilde açığa çıktı işte.

pride | vjoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin