Medyada Joy'un önerdiği şarkı var. Benim de çok sevdiğim bir şarkı umarım sizin de hoşunuza gider :)
İyi okumalar 💚Yeni yılda iki grup da comeback hazırlıkları yapıyorlardı. Taehyung yoğun olduğu günlerde bile en azından günaydın veya iyi geceler yazmayı ihmal etmiyordu.
Ama bir gün Taehyung yine yazmadı. Yoğun olduğu içindir, uyumadan önce iyi geceler yazacaktır dedi kendi kendine Sooyoung. Ama gece olduğunda hala mesaj gelmemişti. Vaz mı geçti diye düşündü. Endişelendi. Endişelendiği için kendisine kızdı, istediğin bu değil miydi? İç sesi doğru söylüyordu.
Ertesi gün de mesaj beklemişti ama yoktu. Ben mi yazsam diye düşündü ama bu fikirden hemen vazgeçti.
3. gün nihayet beklediği mesaj gelmişti.
DM(Tae-Joy)
taetae_kim: Merak edip yazarsın diye bekledim ama yine yazmadın...
taetae_kim: Denemediğim taktik kalmadı, artık umudumu kaybetmek üzereyim.
taetae_kim: Ama umutsuzluk bile beni durdurmayacak Sooyoung...
Gelen mesaja hem sevinmiş hem de şaşırmıştı. İyi ki oyununa kanıp mesaj atmadım diye kendisini tebrik etti.
Bu şekilde yine aylar geçti. Bir gün Sooyoung önemli bir haberi hayranlarına vermek adına Vlive'dan canlı yayın yapıyordu. Taehyung'un da yayını izlediğinden habersizdi.
"Ah, nasıl başlamalıyım (güler) Herkese merhaba~~
Nasılsınız millet?
Bugün size iki tane güzel haberim var.
Biliyorsunuz uzun zamandır köpek sahiplenmek istiyordum veee (telefonundan videoyu açar ve gösterir) Haetnim'le tanışın.
Çok tatlı öyle değil mi? Bence iyi anlaştık. Beni sevdiğini umuyorum..
(başka şeylerden bahseder)
Evet 2. haberimi de sizi çok bekletmeden vereyim...
Bir programa katılacağım. Eminim hepinizin bildiği bir program.
WE GOT MARRIED!!! şaşırdınız mı millet? (güler) ah evet ben de başta şaşkındım ama şuan mutluyum. Neden biliyor musunuz? Çünkü partnerim Btob'den Sungjae sunbaenim~ Umarım bizi bolca sever ve desteklersiniz millet...
(yorumları okur)
Ah şarkı önerisi istiyorsunuz? Imm sanırım şu sıralar Sam Smith too good at goodbye şarkısını bolca dinliyorum. Anlamı çok güzel~
Umarım seversiniz.
Evet millet bugünlük bu kadar... Yine görüşmek üzere sevgiyle kalın, byeee"Taehyung şaşkınlıktan bir kaç dakika kendine gelemedi. Sungjae ile yakın arkadaştılar. Programın gerçeği yansıtmadığını bilse de, birbirlerinden gerçek anlamda hoşlanırlar diye endişelendi. Tabi bir de Sooyoung'un önerdiği şarkı vardı, bir ara bakarım ama şuan daha önemli bir işim var diye düşündü.
Ne yapacağını bilmediği için Hoseok'un odasına gitti. Hoseok olayları zaten biliyordu ve bir şey danışmak için genelde Hoseok'a başvururdu.
"Hyung? Müsait misin?"
Hoseok başını sallayınca içeri geçip her şeyi anlattı Taehyung. Sıkıntıyla nefes verip koltukta geriye yaslandı.
"O kızın programa katılması seni niye bu kadar gerdi anlayamadım doğrusu. Amacın kendini affettirmek değil miydi? Ama şuan söylediklerine göre amacının o kızın kalbini kazanmak olduğunu söyleyebilirim."
"Bilmiyorum hyung ben.. Sanırım ondan hoşlanıyorum. Sıçayım.. ondan gerçekten hoşlanıyor olmalıyım. Bu kıskançlığın başka bir açıklaması olamaz."
Hoseok duydukları üzerine gülümseyerek konuştu.
"Sakin ol, öncelikle Sungjae ile konuş. Zaten iş için beraber olacaklar. Ama yine de onu tebrik et ve Sooyoung'dan hoşlandığını, onun kendisiyle partner olmasına sevindiğini felan söyle. Böylelikle Sooyoung'a yenge gözüyle bakar."
Cümlesini göz kırparak bitiren Hoseok'a baktı Taehyung. Rahatsızca yerinde kıpırdandı.
"Öyle mi dersin? Haklısın öyle yapayım."
Taehyung odasına gider gitmez Sungjae'yi aradı. Uzun zamandır görüşemediklerini buluşup yemek yemek istediğini söyledi. Sungjae de kabul edince uygun bir yer ayarlayıp yola çıktılar.
Yemeklerini sipariş edip konuşmaya başladı iki arkadaş.
"İyi oldu buluştuğumuz Taehyung. Özlemişim."
"Aynen ben de özlemişim. Açıkçası bir programa çıkacağını duyduğum için yüz yüze tebrik etmek istedim."Şaşkın bir yüz ifadesiyle konuştu Sungjae
"Nerden duydun daha resmi bir açıklama yapılmadı sadece.. Sooyoung-"
"Evet yayınını izliyordum ordan duydum ben de..."
"Sooyoung'un yayınını mı izliyorsun sen?"
"Ne var izleyemez miyim? Her neyse Sungjae açık konuşacağım. Sooyoung'dan hoşlanıyorum ve partneri sen olduğun için sevindim. Başka birisi olsa endişelenirdim."Sungjae gülerek Taehyung'un omzuna vurdu
"Bizim oğlan aşık olmuş vaaay.. Valla Taehyung bence şuanda da endişelenmelisin. Yani Sooyoung çok güzel bir kız..."
"Yah!! Ne diyorsun?!"Sungjae ellerini teslim oldum anlamında havaya kaldırırken konuştu
"Tamam tamam şakaydı."
Kendi aralarında gülüp eğlendiler ve yemeklerini yiyip ayrıldılar. Taehyung rahatlamış hissediyordu. Yurda varınca kendini yatağa attı. Tavanı seyrediyordu. Bir anda aklına Sooyoung'un önerdiği şarkı gelince ayaklandı. Telefondan şarkıyı açtı bir yandan anlamını okuyordu.
Bana yaklaşmana asla izin vermeyeceğim,
Benim için en değerli sen olsan bile.
Çünkü ne zaman içimdekileri anlatsam inciniyorum.
Sana asla yaklaşmayacağım.
Senin için en değerli olsam bile.
Sonuçta gittin ve beni tüm bu pisliğin içinde bıraktın.
~~~
Bebeğim herhangi bir şansımız yok, üzücü ama gerçek.
Vedalarda çok iyiyim.Bittiğinde gözleri dolmuştu yine. Sözlerin kendisine olduğu apaçık ortadaydı. O an Sooyoung için şarkı yazmaya karar verdi. İçindekileri dökecekti kağıtlara. Saatin gece 1 olmasını umursamadan işe koyuldu. Elbette bunu yaparken yardım aldığı isim yine Hoseok olmuştu.
DM(Tae-Joy)
(saat: 03.46)
taetae_kim: Senin için bir sürprizim var, yakında öğrenirsin~
taetae_kim: Beklemede kal :)
görüldü 08.12
Sooyoung aldığı mesajla meraklanmıştı. Ama beklemekten başka bir seçeneği de yoktu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pride | vjoy
Fanfiction[Park Sooyoung x Kim Taehyung] Geçmişte yapılan hatalar telafi edilebilirdi, en azından genç adam buna inanıyordu.