iam_psy:
Çok geç kaldın Kim Taehyung.taetae_kim: Tanrıya şükür Sooyoung... Beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin. Teşekkür ederim~
taetae_kim: Haklısın geç kaldım. Ama Sooyoung, eğer bana şans verirsen sana söz veriyorum seni o kadar mutlu edeceğim ki o kötü günleri unutacaksın. Tek bir şans istiyorum senden sadece, lütfen..
iam_psy:
O günleri hiçbir şeyin unutturabileceğini sanmıyorum.
Şarkı için teşekkürler Taehyung. Hadi buna burada bir son verelim artık.iam_psy:
Beraber olamayacağımızı zaten biliyorsun, daha fazla zorlamaya gerek yok. Unutmaya çalış, benim yaptığım gibi. Başta zorlanırsın ama alışıyorsun sonra merak etme. Görünce selam veme, mesaj atma. Beni tanımıyormuş gibi davran. Diğerlerine nasılsan bana da öyle ol.taetae_kim: Pekala. Dediğin gibi olsun madem birbirimizi tanımıyormuş gibi davranacağız, yeniden tanışabilir miyiz?
taetae_kim: En baştan başlayalım olmaz mı? En küçük hatamda beni hayatından tamamen silersin.
iam_psy:
Bu senin son şansın
Kim Taehyung. İyi kullan.taetae_kim: Bu şansı elimde tutmak için ne gerekiyorsa yapacağımdan emin olabilirsin. Çok teşekkür ederim Sooyoung :)
Taehyung yurt odasında sevinçten havalara uçuyordu. Yatakta zıplıyor yerlerde yuvarlanıp şarkılar söylüyordu. Sesleri duyan üyeler odaya gelmişti.
Rm: Ne bu gürültü?
Tae: Hyung, inanamazsın ama kabul etti! Kabul etti deliricem!
Jm: Bi dk sevgili misiniz anlamadım. Kabul etti derken??
Tae: O günler de gelecek.. Ama hayır, benimle yeniden tanışmayı kabul etti.
Jin: Çıldırmışsınız. (Kafasını 'nereye gidiyor bu gençlik' edasıyla sallayarak odadan çıkar.)
Tae: Yah! Mutluluğumla mutlu olun...
Jh: Hepsi benim sayemde, şarkında rap yapmasaydım asla kabul etmezdi..
Tae: Haklısın hyung.
Jm: Bir an sevgili oldunuz sandım korktum..
Tae: Niye be?
Jm: Çünkü ben Seulgi'yle sevgili olamadım daha.. Benden önce olmaz.
Jk: Bu da ayrı bir kafa.. O değil de hyung, bir ara Yeri'nin telini ister misin? Çok pis düşüyorum şu sıralar.
Rm: Her gece Yeri focus izlemenden anlamıştım zaten.
Jm: Numarasını napacaksın Jungkook instadan yaz işte..
Jk: Doğru dedin, benim nasıl aklıma gelmedi bu..
Tae: Her neyse hadi defolun odamdan uyuyacağım.
Rm: Tamam tamam Joy focus izleyeceğini bilmiyormuş gibi yaparız. Gidelim çocuklar..
Gülüşerek odadan çıktıklarında Taehyung huzurla gülümsedi. Her şeyin güzel olacağına dair bir umut vardı içinde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pride | vjoy
Fanfiction[Park Sooyoung x Kim Taehyung] Geçmişte yapılan hatalar telafi edilebilirdi, en azından genç adam buna inanıyordu.