Medyada Tae'nin Joy için yazdığı
şarkı var. İyi okumalar 💚Aradan bir hafta kadar geçmişti. Sooyoung çekimlere başlamıştı. Ve Sungjae ile iyi anlaşıyorlardı. Kısa sürede arkadaş olmuşlardı. 2 gün sonra ilk bölüm yayınlanacaktı ve bunun için oldukça heyecanlıydı.
Taehyung ise hazırladığı şarkı üzerindeki son dünzenlemeleri yapıyordu. Bunun üzerine geri dönüş almayı umuyordu. İyi veya kötü... Tepkisini görmek istiyordu.
k_seulgi, renebaebae, son_wendy ve 736.737 beğendi
iam_psy: Haetnim~💚
+1: Hanginiz daha tatlı karar veremiyorum 😭💘
+2: We got married için heyecanlıyım
+3: Sanırım aşık oldum 😍38.536 yorumu görüntüle
pjm95, joon_rm, your_hope ve 754.639 kişi beğendi
taetae_kim: Yeontan~💚
+1: Yeontan'ın benden güzel oluşunu kıskanıyorum 😭
+2: Bi dakika bi dakika ne?!?!? Joy'dan bir gün sonra bunu paylaşması ne kadar mantıklı???
+3: Sevgililer mi yoksa?!?! İLK DEFA SHIPİM REAL İNANAMIYORUM 😢💘39.136 yorumu görüntüle
Kısa sürede herkes fotoğrafları konuşmaya başlamıştı. Sooyoung da görmüştü haliyle. İnsanların dedikodu çıkaracağını bile bile nasıl paylaşırdı anlayamıyordu. İçten içe sinir olmuştu. Mesaj atıp sinirini çıkartmak istiyordu ama bunun da yazması için bir oyun olduğunu düşünüp kendisini frenledi..
2 gün sonra Sooyoung'un programı yayınlanmıştı.
Taehyung izlerken şekilden şekile giriyor bunun gerçek olmadığını kendisine hatırlatıp duruyordu. Sungjae ile konuşmuş olması bile kıskançlığına engel değildi.Hoseok haber akışında Sooyoung ve Sungjaeyi görünce Taehyung'u merak etmiş ve yanına gelmişti. Sinirden kulakları kızarmış bir Taehyung ile karşılaşınca kendisini gülmekten alıkoyamadı.
"Ya ben sana kıyamam~ Hyung'unun kollarına gel bakalım.."
Abi şefkatiyle Taehyung'a sarıldığında hızlı nefes alış verişini daha iyi hissetmişti. Sırtını sıvazlayarak konuştu.
"Sakin olmalısın alış bu duruma. Daha önünde upuzun bir yol var. Kendine gel hadi."
Taehyung kafasını sallayıp derin bir nefes aldı. Hoseok çıktığında kendi kendine düşündü. Gerçekten alışması lazımdı. Daha fazla bu konu hakkında düşünüp beynini patlatmaktansa şarkısı üzerinde çalışmaya başladı. Son bir kez kontrol ettikten sonra. Güzel iş çıkarttığını düşündü.
Karnında uçan kelebeklerle birlikte gönder tuşuna bastı.
DM(Tae-Joy)
saat: 21:30
taetae_kim: (size bir ses gönderdi)
taetae_kim: Sürprizin hazır~
taetae_kim: Beğeneceğini umuyorum, gerçekten içimden gelenleri yazdım :)
taetae_kim: Sooyoung.. Sana karşı olan hislerimi kendime bile yeni açıklayabildim ama sana da söylemek istiyorum.
taetae_kim: Beni artık sevmediğini bildiğim halde seni seviyorum Sooyoung...
taetae_kim: Beni kabul etmeyeceğini bilmeme rağmen seni seviyorum.
taetae_kim: Benim cezam da bu işte.
taetae_kim: Canını yaktığım insana aşık oldum. Benden nefret eden bir insana aşık oldum.
taetae_kim: Bundan sonrası için ne yapacağım konusunda emin değilim.
taetae_kim: Lütfen Sooyoung...
Beni cevapsız bırakma. Reddet ama cevapsız bırakma.iam_psy:
yazıyor...Dün yb atmadığım için bugün 2 bölüm birden attım. Nasıl buldunuz??
Önerilerinizi yorumlarda belirtirseniz çok mutlu olurum 🙏🏻💖Lütfen oy vermeyi unutmayın, teşekkürler 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pride | vjoy
Fanfiction[Park Sooyoung x Kim Taehyung] Geçmişte yapılan hatalar telafi edilebilirdi, en azından genç adam buna inanıyordu.