yıl: 2011
Merhaba, ben Park Sooyoung. 15 yaşındayım ve bu yıl liseye başladım. Size kısaca hayatımda olup bitenleri özetleyeyim. Ailemin maddi durumu iyi sayılır. Seul de yaşıyorum. Benimle aynı yaşta olan bir arkadaşa sahibim. Kang Seulgi. O benim en yakınım ve çocukluk arkadaşım. Çok güzel dans eder. Girdiği her ortamda dikkat çeken güzel bir kız. Bense kiloluyum, kendime çirkin demiyorum ama her zaman daha zayıf olmak istemişimdir. Fazla kilolarım yüzünden özgüvensizim, utangaç biriyim.
Kendimi iyi ve huzurlu hissettiğim tek bir an var, o da şarkı söylediğim an. Şarkı söylerken hiç bir şey umrumda olmaz, insanların benim hakkında ne düşündüklerini bir anlığına umursamam. Evet kendimde beğendiğim tek şey güzel sesim. İlerde şarkıcı olmak istiyorum.
Lise hayatımın güzel olduğunu söyleyemem. Hoşlandığım biri var, onu gördüğümde hissettiğim şeyi sevsem de bana acı çektirmekten başka bir işe yaramıyor. Öyle çünkü o okulun en popüler çocuğu. İnsanlar beni de tanıyor ama Seulgi'nin arkadaşı olarak tanıyor. Yani adımı sorsan kimse bilmez. Genelde güzel kızlar güzel kızlarla, inekler ineklerle takılırdı öyle değil mi? Onlar bizim arkadaşlığımızı anlayamıyorlar. Seulgi gibi güzel ve yetenekli bir kızın neden benim gibi biriyle arkadaş olduğunu anlayamıyorlar.
Ah her neyse size biraz daha hoşlandığım çocuktan bahsedeyim. Kim Taehyung, benden bir yaş büyük. Kendisi inanılmaz yakışıklı ve mükemmel bir sese sahip. En yakın arkadaşı Jimin. İkisi de okuldaki kızların gözdesi. Bighit stajyerleri oldukları için üzerlerindeki ilgi de büyümüştü haliyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pride | vjoy
Fanfic[Park Sooyoung x Kim Taehyung] Geçmişte yapılan hatalar telafi edilebilirdi, en azından genç adam buna inanıyordu.