~thirteen~

297 32 73
                                    

TaeJoyWorld ve yonghwakalpben beklediğinize değecek bir bölüm olmadığı için beni affedin 🙏🏻
iyi okumalar 💜


yıl: 2016

Taehyung Sooyoung'u yurda bıraktıktan sonra gitmişti. Genç kız her ne kadar mutlu olsa da çekiniyordu. Daha önce hiç sevgilisi olmamıştı ve garip hissediyordu. İçeri girer girmez kızlar onu sorguya çekmişti zaten. O da neşeyle anlattı olanları

Joy: Artık bir sevgilim var!

Seul&Yeri: NE?!?!

Wen&Irene: Oha..

Joy: Tebrik etmeyecek misiniz?

Irene: Ya neyini tebrik edelim, şirket duysa neler olur haberin var mı? Nasıl böyle bir şey yaparsın?

Joy: Senin sevgilin olabiliyorken benim neden olamasın anlamadım?

Irene: Aynı şey mi?! Suho bizim şirkette farkındaysan ve iznimiz de var. Madem sıkıntı olmayacağını düşünüyorsun gidip söyle o zaman.

Joy: Ş-şey ımm, bir süreliğine bilmelerine gerek yok sanırım?

Wen: Doğru olmadığını sen de kabul ediyorsun işte..

Joy: Ya ne var bunda? 2 yıldır zaten konuşuyorduk o zaman sıkıntı yoktu. Şimdi ilişkimizin adı sevgililik olunca mı sıkıntı var? Neyiniz var sizin? Ben de gelmiş heyecanlı heyecanlı anlatıyorum...

Wen: Bebeğim bizim için sıkıntı değil zaten.. Ama ilişkinizin eskisi gibi olacağını mı düşünüyorsun? Sürekli buluşmak, vakit geçirmek isteyecektir. Yakalandığınız zaman çok kötü olur. Üzülen yine sen olma diye söylüyoruz.

Joy: Unnie beni düşündüğünüzü biliyorum ama farkındaysanız o da bir idol. Nasıl davranması gerektiğini o da biliyor.

Seul: Dikkatli olun yeter. Senin yanındayız biliyorsun :)

Yeri: Evet unnie.. Sen mutluysan biz de mutluyuz.

Sooyoung buruk bir gülümseme ile başını sallayıp odasına gitti. Tehlikeli olduğunun kendisi de farkındaydı. Bu yüzden Taehyung'u kabul ederken bile içi rahat değildi. Ama bunun üstesinden gelebileceklerine inanıyordu.

~~~

tarih: 03/09/2018

Bugün Sooyoung'un doğum günüydü. Başta üyelerin endişelerine rağmen  Taehyung ile yaklaşık 2 yıldır sorunsuz giden ilişkileri vardı. Seulgi ve Jimin ise 1 buçuk senedir sevgiliydiler. Ve iki çifti de üyelerden başka kimse bilmiyordu.

Bu sabah Sooyoung kızların yüzüne su fırlatmasıyla uyandı. Doğum gününe bu şekilde girmek mi? Şaşkınca gözlerini kırpıştırıp kendisini çeken kamerayı sinirle bloke etmeye çalışmıştı ama başaramadı. Pes edip hedefini gülüşen kızlara çevirdi.

Joy: Ya siz! Siz öldünüz!

Gülmeye devam ederken odadan koşarak çıkan kızların peşinden çıktı. Salona girdiğinde konfetiler patlamıştı. İçerde bts üyeleri ve pastayı tutan Taehyung vardı. Herkes alkışlayarak şarkı söylerken Sooyoung'un gözleri dolmuştu.

Tae: Ya neden ağlıyorsun? Sevinmedin mi?

Joy: Hayır ağlamıyorum, sadece.. Şaşırdığım için duygusallaştım birden.. Ah.. Ne demeliyim?

pride | vjoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin