6

30 1 0
                                    

Wstałam. „Wszystko dobrze. Ale proszę usiądź „Powiedziałam, a oni spojrzeli na mnie.„ Jesteś taka miła Oikawa-san! ” Och nie, proszę nie. „Jesteś taka miła, arigato!” Płakał. „To klątwa Oikawy”. Iwaizumi powiedział cicho. Świetnie Pomachałam trzem chłopcom. „Wszystko w porządku, naprawdę. Próbowałam z nimi rozmawiać. Rozmawiali dalej: „Czy możemy zjeść z tobą lunch, Oikawa-san?” Co? „Przepraszam, już jem z Iwaizumi.” Wyjaśniłam i westchnęli. Iwaizumi spojrzał na trójkę i umilkł. Uff. „Dziękuję, Iwa.” Powiedziałam z ulgą i znów usiedliśmy. „Nie ma problemu. Jeśli jest coś, zawsze możesz do mnie przyjść. Bez względu na to, co to jest. Uśmiechnął się do mnie, a ja zarumieniłam się. - Tak, dziękuję. Powiedziałam i leksia się zaczęła. Przerwa Timeskip
Poszedłam z Iwą po terenie szkoły za siłownią. Oikawa usiadł na ławce, wstał i podszedł do nas. „Cześć Ana-chan, cześć Iwa-chan." Uśmiechnął się i przytulił mnie krótko. Usiedliśmy i zaczęliśmy jeść nasze bentos. „Czy idziesz dziś do Ana-chan na trening?"  Odzwróciłam się do Oikawy. „Naprawdę chcę ci pokazać, jak dobry jestem wy-Itai!  Iwa-chan, jesteś podły! " Zaśmiałam się, przyjaźń między nimi była po prostu cudowna. „Nie odzywaj się  Shittykawą. Wczoraj powiedziała, że ​​przyjedzie. „Spojrzałam na Iwa, a on uśmiechnął się do mnie. Rozmawialiśmy, aż przerwa się skończyła. Dzień minął i wreszcie minęła ostatnia godzina. Spakowałam swoje rzeczy i wyszedłam do Iwa, który czekał przy drzwiach. Poszliśmy do holu i Oikawa przyszedł do nas. „Huhuu, chciałem po ciebie przyjść. Jak ci minął dzień Ana-chan?” obejmuje mnie ramieniem, a ja już czułam lodowaty wzrok fanów zamnom. Skrzywiłam się i moja ręka zaczęła lekko się trząść. „Oi, zostaw niom Shittykawę. Nie widzisz, jak czuje się nieswojo Ana? ”Pochodził od Iwa i wziął Oikawę z moich ramion.
Spojrzałam na niego z wdzięcznością. „Och. Gomen Ana-chan. "Oikawa podrapał się ze zawstydzenia. Rozmawialiśmy i poszliśmy na siłownię. Gdy tam dotarliśmy, weszliśmy i prawie nikogo nie było. Trener i asystent trenera siedzieli na ławce. Oikawa i Iwa poszli do nich, podążyłam za nimi. „Oikawa? Czy to znowu jedna z twoich fanów?” zapytał trener, a ja spojrzałam na niego. Ja Fan-girl? Nigdy „Od niego? Wolę oglądać wyścig ślimaków. ”Zaśmiałam się, a trener uśmiechnął się do mnie.„ Oi Ana-chan, to niemiłe. Będziesz jak Iwa-chan ”. Oikawa wydął wargi i musiałam się znów śmiać, dopóki nie powiedział „Ana, tu jest moja młodsza siostra ~” Twój poważny Tooru? Zawsze musiał powiedzieć „mała”. Nie jestem wcale taka młodcza. Maksymalnie dwa lub trzy miesiące! Dwaj trenerzy wyglądali „Jestem trenerem Irihata i to jest mój asystent trenera Mizoguchi”. wyciągnął rękę i skinął głową na młodszego mężczyznę. Podałsm mu rękę. „Jestem Oikawa Ana, miło mi cię poznać,” powiedziałam nieco cichszym głosem. Mogłam wyrazić swoją opinię i potwierdzić siebie, ale nadal nie lubiłam być w centrum uwagi. Oikawa i Iwaizumi poszli się przebrać i usiadłam ja do trenerów. Rozmawialiśmy. „Powiedz Oikawa-chan, grałeś w siatkówkę? Wiesz tyle o tym”. Zapytał mnie trener Irihata. Skinęłam głową. „Tak, grałam w mojej starej szkole, a wcześniej, kiedy byłsm młoda.” Musiałam pomyśleć o mojej starej szkole i tym, jak bawiłsm się z moim bratem w ogrodzie i w szkole. ”Może mógłabym pomóc to zbudować , Nie mogę siedzieć i oglądać ”. Trener Irihata skinął głową i podbiegłem do Iwaizumi, który właśnie zakładał sieć. „Czy mogę w jakikolwiek sposób pomóc?” Odwrócił się do mnie i uśmiechnął.„Jeśli chcesz, możesz wyciągnąć wózki z pokoju ze sprzętem, ale nie musisz tego robić.” Potrząsnęłam głową. „Bardzo to lubię. Nie mogę siedzieć i patrzeć”. Zaśmiałam się. Po tym, jak trochę pomogłsm, ponownie usiadłam z trenerami. Po rozgrzaniu się całego zespołu trening zaczął się naprawdę. Ćwiczyli ataki i założenia. Libero stał po jednej stronie boiska. Oikawa i chłopiec z jasnobrązowymi włosami stali po przeciwnej stronie przed siatką. Pozostali stali w szeregu na końcu pola. Tooru jest graczem? Biorąc pod uwagę jego rozmiar, pomyślałbym, że to środkowy bloker. Zmarszczyłam brwi. „Widzisz Oikawa-kun po raz pierwszy, prawda?” kiwnąłam głową do młodszego trenera i obserwowałsm podanie Oikawy. Wygląda tak skupiony. Nigdy go nie widziałm. Wyglądało na to, że gra z każdym napastnikiem Następny był Iwa, biegł i skoczył, Oikawa grał dla niego, a Iwa wyjął piłkę z głośnym hukiem po drugiej stronie boiska, było tak szybko, że Libero nie „Nigdy nie dostaję twoich piłek Iwaizumi-san. Są po prostu zbyt trudne do zaakceptowania.” Libero zaśmiał się lekko. Po dwóch godzinach trening się zakończył i pomogłam innym się załamać. Właśnie podnosiłem siatkę, gdy nagle padł na mnie cień.

w tym tygodniu wychodzi jeszcze część lub dwie, ponieważ wirus korony mam więcej czasu i przepraszam, że nie przesłałam nic przez długi czas

pozdrawiam Wera

Chłopak w cieniu reflektoraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz