Minęło 30 minut, zanim się uspokoiłam. Wstałam, spojrzałam na zdjęcie i uwolniłam myśli. Dlaczego musieli nas rozdzielić. Tak długo cię nie widziałam Tak bardzo za tobą tęsknię, Nii-sgan. Mały chłopiec i dziewczynka na zdjęciu uśmiechnęli się do kamery, przytulając się do siebie. Wyglądali cholernie podobnie, tyle że włosy chłopca były ciemniejsze, a oczy jasnoniebieskie. Tak bardzo za nim tęskniłam. Mój brat bliźniak. Minuta starsza ode mnie, bo chciał tego zbieg okoliczności. Po naszych siódmych urodzinach musiał przeprowadzić się do naszej ciotki w Tokio, a ona go „adoptowała”, otrzymała opiekę i otrzymał jej nazwisko. Od tego czasu się nie widzieliśmy. Westchnąłam i położyłam zdjęcie na półce. Może kąpiel zrobi ci dobrze teraz. Wziąłam świeżą bieliznę, piżamę i ręcznik, a potem poszedłam do łazienki i nalałam wody do wanny. Kiedy woda była wystarczająco wysoka, położyłam się w niej i natychmiast zauważyłam, jak się zrelaksowałam. Usłyszałam cichą muzykę i zamknąłam oczy, dopóki drzwi się nie otworzyły. „Mama? Czy to ty? "Zapytałam, ale odpowiedział zupełnie inny głos i zdecydowanie nie należał do mojej mamy.„ Przepraszam, że przeszkadzam "Usłyszałam cicho Oikawę. Zrobił krok do łazienki i przycisnąłam nogi do ciała, żeby się schować. Kiedy zobaczyłam przez zasłonę prysznicową, że się zatrzymała i naprawdę zrobił tylko jeden krok, puściłam nogi i trochę się rozluźniłam. „Chciałem cię zapytać, czy będziemy oglądać razem film, czy coś…?” Rozważyłem.Film? Brzmi jak dobre odwrócenie uwagi. „Um, tak, oczywiście. Potrzebuję jeszcze 15 minut. „Powiedziałam, mając nadzieję, że moja odpowiedź nie brzmiała dziwnie. Oikawa klasnął delikatnie w dłonie.„ Świetnie! Bez stresu, po prostu zejdź, kiedy skończysz ”. Słyszałam, że się uśmiecha. Potem drzwi znów się zamknęły. Odetchnąłam z ulgą. Po prostu przyjdź do łazienki, naprawdę. Przynajmniej mógł zapukać. Wziąłam prysznic, umyłam włosy i ciało, a następnie wziąłam ręcznik. Wytarłam się, wyjąłam z szafki drugi ręcznik i owinąłam go wokół włosów. Wciągnąłam piżamę, która składała się z pary szortów, które zwięzłych się na kolanach i rozluźniły. Dodatkowo koszulka z numerem 4 i moją starą nazwą szkoły. Akademia Samezuka. Z założonymi ubraniami i szczotkom do włosów w dłoni zszedłam na dół. W salonie zobaczyłam Oikawę siedzącego na kanapie i zastanawiałam się, co by pomyślał, gdyby od razu zobaczył moją koszulkę. Bez zastanowienia podszedłam do niego i usiadłem na drugim końcu kanapy. Zdjęłam ręcznik i zacząłam czesać włosy, co okazało się nie takie łatwe. Syknęłam krótko przy każdym najmniejszym kołtunie . „ czy mogę pomóc?" Odwróciłsm wzrok i zobaczyłam, że Oikawa odwraca się do mnie. Uniosłam brew. „Czy jesteś gotowy na to zadanie?" Powiedziałam mu i podałam mu szczotka do włosów Wziął niom i uśmiechnął się. „Jak myślisz, dlaczego tak wyglądają moje włosy? Właśnie przeze mnie tutaj! ”Mówił z entuzjazmem i kciukiem do siebie.„ Cóż, spróbuj szczęścia ”. Westchnąłam i zauważyłam, jak przysunął się do mnie. Powoli zaczął czesać mi włosy i nawet nie poczułam delikatnego pociągnięcia. Po dwóch minutach podał mi szczotka do włosów.
,, iiiiiii gotowe. Czy chcesz sprawdzić moją pracę? ”Zaśmiał się, a ja dołączyłam. Do tej pory było to dla niego o wiele przyjemniejsze, niż myślałam. W jakiś sposób obawiałam się, że mógł być kimś, kto mnie tu nie chciał. Odetchnąłam nieświadomie, które nie pozostały niezauważone. „Czy czujesz się lepiej?” Słyszałam, jak Oikawa pyta ostrożnie. Odwróciłam się do niego i usiedliśmy naprzeciwko siebie. Złożyłam ręce i spojrzałam na nie.„Tak, dziękuję za pytanie. Ja ... ehm. Gomenasai Tooru, nie chciałam cię tak szybko odsyłać i być takom niemiłom w moim pokoju. Po prostu… - ale on mi przerwał. „Nie musisz uzasadniać Ana-chan. Zawsze są rzeczy, o których nie możesz lub nie chcesz rozmawiać.” Pociągnęłam nosem. „Hej, hej, spójrz na mnie”. jedną dłoń leżał na moich zamkniętych dłoniach, a drugą lekko podniósł brodę. Spojrzałam mu w oczy, a on puścił moją brodę. Zarumieniłam się trochę. W końcu tak naprawdę się nie znaliśmy i nagle byliśmy tak blisko. „Bez względu na to, kto i o co chodzi, zawsze jestem przy tobie? Jeśli masz ochotę rozmawiać, przyjdź do mnie. Albo jeśli po prostu nie chcesz być sam, dobrze? Od tego czasu jestem twoim starszym bratem i zrobię wszystko, abyś poczuła się dobrze ”. łzy płynęły mnie po twarzy i on przytulił mnie.
Więc zostaliśmy tak przez chwilę, aż zdałam sobie sprawę, że zasypiam i usłyszałam, jak Oikawa mamrocze coś„ Zawsze będę się tobą opiekował ”.
CZYTASZ
Chłopak w cieniu reflektora
Fanfic[wstrzymane niewiem do kiedy] __________________________________ Nowy dom Nowa szkoła Nowy brat i jego najlepszy przyjaciel, który zawraca głowę Orginalny tytuł:der Junge in Schatten des Rampenlicht (niemiecki) Wszystkie postacie nie są moje! I oc n...