3

33 3 0
                                    

Po 30 minutach marszu w końcu dotarłam. W końcu nie wiedziałam, jak sobie poradzić w tej okolicy i dlatego całkowicie się zgubiłam. Stałam przed drzwiami z tabliczką z napisem„ Oikawa ”. Wyjąłam móje klucz i otworzyłam drzwi. „Ana-chan to ty?” Słyszałam, jak mama krzyczy. Po krótkim czasie wyszła z pokoju, który najwyraźniej był salonem. Zdjąełam kurtkę i buty i włożyłam pantofle, które mama już dla mnie odłożyła. Z salonu wyszedł mężczyzna. Zrozumiałam, dlaczego mama go kocha. Miał brązowe włosy i brązowe oczy. Był dość wysoki i miał ciepły uśmiech na ustach. „Miło mi cię poznać, nowy tato”, powiedziałam, a on się zaśmiał. „Wcale nie tak oficjalna Ana-chan, w końcu jesteśmy rodziną”. - powiedział z uśmiechem i objął mamę, a oni uśmiechnęli się do siebie. Cieszę się, że jest taka szczęśliwa. Mama krótko pokazała mi mój pokój, który był naprzeciwko mojego nowego brata. Postanowiłam zapytać go, dlaczego wszyscy się na mnie gapią, kiedy powiedziałam, że nazywam się Oikawa. Poszedłam do pokoju i zacząłam rozpakowywać pudełka. Mój pokój był dość duży, a łóżko, szafa, biurko i półka zostały już ustawione. Wkładam ubrania do szafy i przybory szkolne na biurku. Minęły prawie dwie godziny i zostało mi tylko jeden karton.Były to wszystkie moje książki i kilka zdjęć z przeszłości. Dużo myślałam o moim pierwszym dniu, a także o moim nowym bracie. Jaki on jest Właśnie kiedy skończyłam myśleć, usłyszałam trzask drzwi frontowych. Najwyraźniej przybył mój nowy brat. Słyszałam, jak ktoś wchodzi po schodach i moje drzwi się otworzyły. Był duży chłopiec o kręconych włosach w kolorze czekoladowo-brązowym. „Imouto-saaaan!” Powiedział podekscytowany i nagle mnie przytulił. Imouto-san? „Cieszę się, że w końcu cię spotkałem!” powiedział i uśmiechnął się do mnie. Odepchnąłam go i powiedziałam trochę ciszej: „D-ty jesteś Oikawa.” Spojrzał na mnie. „Nazwij mnie Tooru, w końcu jesteśmy rodziną”. zaśmiał się, a ja cofnąłam się. Po prostu skinąłam głową i wydobyłam miękkie „Ok” i chciałam całkowicie wrócić do mojego pokoju, kiedy przypomniałam sobie moje pytanie. „Czy mogę o coś zapytać?” Oikawa spojrzał na mnie i uśmiechnął się lekko. „Oczywiście możesz mnie o wszystko zapytać,” powiedział, pochylając się trochę do przodu, ponieważ byłem znacznie mniejszy od niego! ”Dlaczego wszyscy w mojej klasie patrzyli na mnie, zwłaszcza dziewczyny, kiedy powiedziałam, że nazywam się Oikawa? " - „Och, to zdecydowanie moje Fan Girls” - powiedział, drapiąc się po głowie. Fan Girls? Dlaczego? Zapytałam go o to i po krótkiej chwili odpowiedział mi: „Myślę z powodu mojego wyglądu i dlatego, że jestem taki dobry w granie siatkówk. ” Spojrzałam na niego nieco większymi oczami.Czy on sam nazwał się ładnym? To znaczy, okej, nie wygląda źle, ale poza tym wyglądał trochę jak mały chłopiec. „Och, okej” było jedyną rzeczą, którą powiedziałam i naprawdę poszedłam do mojego pokoju, mając nadzieję, że zniknie, ale nie zrobił tego! Po prostu poszedł za mną i usiadł na moim szerokim na 1,60 m łóżku. Próbowałam to ukryć i położyłam mój szkolny mundurek na drzwi mojej szafy. Podszedłam do ostatniego zapakowanego kartonu i wyjąłam dwie książki. Podszedłam do półki i włożyłam ją. Kątem oka zobaczyłam, jak Oikawa zagląda do pudełka. „Ale masz dużo książek czy już je wszystkie przeczytałaś? ” - zapytał, patrząc na mnie. „Tak, przynajmniej większość z nich. Prawdopodobnie nie przeczytałem dwóch lub trzech. ”Odpowiedziałam na jego pytanie i wziąłam więcej książek ze skrzynki. Oikawa również wziął dwie książki ze skrzynki i wstał z łóżka.„ Pozwól, że ci pomogę ”. powiedział i już miał położyć książki na regał ale jednak  wypadło z niej zdjęcie. Huh? Co to za zdjęcie? Podniósł i spojrzał na niego krótko i podał mi. „Kim są dwaj na zdjęciu?” Zapytał i można było usłyszeć jego ciekawość. Wzięłam zdjęcie i spojrzałem na nie. Wpatrzyłam się w niego i nagle zauważyłam, jak powoli łzy napłynęły mi do oczu. ” Ana-chan? Czy ... wszystko w porządku? Czy zrobiłem coś złego? " brzmiał na zmartwionego. Po prostu pokiwałam głowom i powiedziałam bardzo cicho: „Czy mógłbyś mnie zostawić w spokoju?”. Spojrzałam na podłogę i bez słowa spojrzałam na zdjęcie. Oikawa chciał położyć dłoń na moim ramieniu, ale cofnąłam się. Westchnął: „Jeśli czegoś potrzebujesz, daj mi znać. Chociaż znamy się tylko od dziś i nie jesteśmy krewnymi, nadal jesteś dla mnie moją młodszą siostrą”. i po tych słowach cicho wyszedł z mojego pokoju. Usłyszałam, jak drzwi się zamykają, a po policzku spłynęła mi łza. Znowu wpatrywałam się w zdjęcie i powoli zacząłam płakać. Opadłam na podłogę i przyciągnąłam kolana do ciała. Dlaczego? Zdjąłam naszyjnik i trzymałam go przed twarzą. Czarna połowa znaku Yin & Yang zwisała mi przed oczami. Mocno przytuliłam do siebie naszyjnik i zdjęcie. Dlaczego musieliśmy się rozdzielić? Zwiesiłam głowę i łzy spłynęły mi po twarzy w niekontrolowany sposób.

Chłopak w cieniu reflektoraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz