Spojrzałem w parę zielonych oczu. Wow, są piękne. Przyjrzałem się bliżej osobie przede mną. Chłopcze, czy on musiał być mniej więcej w moim wieku? Kiedy zdałem sobie sprawę, że wciąż się trzymam, natychmiast się zarumieniłem. Czy możesz mnie znów naprawić? Myślę, że wybuchnę. „Wszystko w porządku? Zrobiłeś to? „, Zapytał i położył mnie ponownie na obu nogach.„ G-Gomenasai śpieszyłem się tak bardzo, że tak naprawdę nie zauważyłem wszystkiego wokół mnie. ”, Dlaczego, do diabła, jąkam się? Staliśmy naprzeciw siebie i stwierdziliśmy, że miał bardzo muskularne ramiona i był wyższy ode mnie. „Jesteś tu nowy? Nigdy cię nie widziałem „Zmarszczył lekko brwi.„ Tak. ”Odpowiedziałem cicho. Już miałem anulować mój plan, ale chłopiec wyprzedził mnie. „Oikawa?" Powiedział nieco ciszej, uniósł brew, a potem spojrzał na mnie. „M-moja matka ponownie wyszła ponownie za mąż i przenieśliśmy się do jej męża i syna. Naprawdę jej nie znam, ale… , uniósł obie brwi i westchnął ze zdziwieniem. Dlaczego z nim wygląda uroczo? „Nawiasem mówiąc, jestem Iwaizumi Hajime”, wyciągnął swój harmonogram. Zaakceptowałem go i spojrzałem Iwaizumi w oczy. Spojrzał na mnie, skinął głową, a potem zobaczyłem, jak się uśmiecha. Spojrzałem na zegarek, 8:40 ?! Mgła. Mgła. Mgła. Spojrzałam na Iwaizumi. „Mam ci pokazać, gdzie masz iść?” Powiedział Iwaizumi, jakbym czytał w moich myślach. „Och, to byłoby bardzo miłe, ale ty też nie musisz być w swojej klasie? W końcu mamy już 8:40… ”Skinął głową w jednym kierunku.„ Jesteśmy w tej samej klasie, więc to nie jest problemPrzed klasą Iwaizumi zapukał do drzwi. Otworzyło się i wyszedł nauczyciel. „Ah Iwaizumi-kun, znowu za późno.” Iwaizumi tylko skinął głową z aprobatą i poszedł na swoje miejsce. Nauczyciel zwrócił się do mnie. „Musisz być Oikawa Ana. Nazywam się Hana Sensei. Ale chodź pierwszy. Cieszę się, że wciąż znalazłeś pokój do pewnego stopnia.” Podążyłem za Sensei i zauważyłem, jak wszyscy na mnie patrzą. Muszą patrzeć na mnie w ten sposób ... Nienawidziłem być w centrum uwagi, a teraz byłem, że tak powiem, „główną atrakcją” dla całej klasy. Zatrzymałem się przed tablicą. „Po prostu się przedstaw”. Hana Sensei próbowała mnie poprowadzić. Spojrzałem przez klasę, a moje oczy zatrzymały się na kurzu na Iwaizumi, który skinął głową i raz odetchnąłem. „Ohayo, m-nazywam się Oikawa Ana. Naprawdę nazywam się Okumura, ale ponieważ moja mama była świeżo po ślubie, przeprowadziliśmy się tutaj. Dobra współpraca!”, Skłoniłem się głęboko, by ci pokazać że nie byłam zagrożeniem ani niczym ... ale teraz wszyscy, naprawdę WSZYSTKIE dziewczyny, gapili się na mnie szeroko otwartymi oczami. Natychmiast poczułem się nieswojo. Dlaczego tak wyglądają? Coś wydaje się nie tak z moim nowym bratem. „Gdzie cię postawimy ...”, Sensei pomyślał głośno, a Iwaizumi podniósł rękę. „Wciąż jest tu wolne miejsce.”, Zawołał, a Hana Sensei spojrzała na mnie pytająco. „Czy chciałbyś usiąść obok Imazumi-kun?” dziewczynka. Kilku facetów też na mnie spojrzało i usłyszałem szept: „To urocze!”, Inny powiedział „I to też ładnie.” Kiedy właśnie usiadłem, klasa się rozpoczęła i wszyscy odwrócili się do przodu. Spojrzenie wreszcie się skończyło!
Time skip
Koniec lekcji Poszedłem w kierunku bramy i prawie byłem poza boiskiem, kiedy ktoś do mnie podszedł. „Ach, cześć Iwaizumi," uśmiechnąłem się lekko. „Hej, nie chcesz czekać na Oikawę?" Zapytał, unosząc lekko brew. Dlaczego tak dobrze z nim wygląda? „Czy on jeszcze nie wraca do domu?" Iwaizumi uśmiechnął się krótko. „Nie, on wciąż trenuje siatkówkę. Jest także kapitanem, może chcesz obejrzeć?" Siatkówka? Kochałem siatkówkę. Grałem z nim w siatkówkę. Myślałem przez chwilę. „Nie dzisiaj, widzę go także w domu i dzień był trochę wyczerpujący. Muszę też rozpakować wszystkie swoje pudła! ”, W końcu odpowiedziałem i z ust Iwaizumi wyszło ciche„ Oh ”i zastanawiałem się, czy on także gra w siatkówkę. „Ty też grasz?" Zapytałem go, a on skinął głową. „Jestem Wing Spiker i as. Plus Vice-Captain." Spojrzałam na niego. As i Vice? Wow! „Następnym razem przyjdę z tobą, dobrze?" Powiedziałem, a na ustach Iwaizumi pojawił się uśmiech. Jego uśmiech wygląda tak pięknie. „Dobra, a potem wróć do domu Ana!" Krzyknął, idąc na Sale gimnastycznym. Cóż więckolejna część już wkrótce
CZYTASZ
Chłopak w cieniu reflektora
Fanfiction[wstrzymane niewiem do kiedy] __________________________________ Nowy dom Nowa szkoła Nowy brat i jego najlepszy przyjaciel, który zawraca głowę Orginalny tytuł:der Junge in Schatten des Rampenlicht (niemiecki) Wszystkie postacie nie są moje! I oc n...