Yine sahilde güzel bir gun bitmiş, Kırlangıç ailesi eve dogru yola koyulmuştu.Eve çok yaklaşmıslardı ki Erkan'ın dikkatini çalılar'ın arasından gelen bir ses çekmişti. Korku ile merak arasında kalan Erkan yavaş adımlarla çalıya doğru yaklaştı.Yavaşca aralamış karşısında ki manzara onu hem rahatlatmış hem de üzmüştü.Yerde bir köpek yavrusu yaralı bir şekilde yatıyor, acı içinde kıvranıyordu. Erkan hemem babasının yanına koştu."Baba çalıların arasında yaralı bir yavru köpek var! hadi gel yardım edelim"dedi.Babası hızlı adımlarla ilerlemiş, gordüğü durumdan dolayı adete içi parçalanmıştı. Hemen köpeği bir havlu'ya sarıp veteriner'e götürdüler.Veteriner de tedavisini olan ufaklığın biraz olsun acısı dinmiş,inlemeleri kesilmişti.Veteriner ne yapacaklarını sorunca Erkan gözünü babasına dikip "Nolur babacığim bizim olsun"dedi. Orçun Bey'de köpeğin haline acımış, ve "O halde aşılarını yaptırıp evimize götürelim" demişti.Bu sozler Erkan'ı sevinçten havalara uçurdu.Gerekli işlemleri hallettikten sonra yazlıklarına doğru yola koyuldular.
Sabah olmuş Erkan ve babası aileleri'nin yeni üyesi için kulube yapımına koyulmuştu. Bir saat içinde işler bitmiş sıra ufaklığa isim bulmaya gelmişti. Baba Rex derken oğul'da alex diyordu. Anlaşamayınca aralarında tatlı bir tartışma başladı. Tartışma Söngül Hanım'ın arkadan "Rıfkı olsun" diye seslenmesi ile bitti.Herkes hem fikir olmuş,ailenin yeni üyesi'nin adı Rıfkı konmuştu. Erkan rıfkı ile her gün oyun oynuyor,onunla güzel vakitler geçiyordu.Buda sarılmaz bir bağın başlangıçı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Paylaşım Hayat
General Fictionİki kardeşin doğumundan başlayan ve sonsuza kadar kopmayan bir bağ. Bu yolda onları bekleyen. Anılar,Olaylar,Maceralarla dolu bir serüven. Sonsuza kadar suren bir dostluğun sembolü.