Endişe

46 13 4
                                    

Güzel bir pazar günüydü. Erkan'la Enes  erkenden evden çıkmış, Arkadaşları ile oyun oynamaya gitmişti. Oyun oynarken zamanın farkına varmayan iki kardeş arkadaşları'nın dağılmasından sonra kendilerini bilmedikleri bir sokakta buldular. Korku ve endişe ile evlerini ararken bir araba yaklaştı. Kafasını camdan çıkartan adam kardeşlere şöyle seslendi. "Çocuklar ben babanız'ın arkadaşıyım gelin sizi eve bırakıyım."dedi. Henüz saf ve masum olan kardeşler arabaya binmişti. Adam hemen oradan hızlı bir şekilde ayrıldı. Onları boş bir fabrika'ya götürdü.
  
                                       ***
Akşam olmuş, Erkan ve Enes hâla ortaya çıkmamıştı. Bu durumdan Endişe eden Songül Hanım ve Orçun Bey soluğu sokak'ta aldı. Erkan'la Enes'i bulamayan Songül Hanım  ve Orçun Bey   komşuları Fadime Hanım'a gittiler. Songül  Hanım, Fadime'nin kapısını çaldı. Kapıyı açan Fadime şaşķınlıkla: "Hayır ola  Songül sizi bu saat'te buraya getiren nedir?" Songül  Hanım  cevap  verdi."Erkan'la Enes kayıp, en son sizin çocukla oynuyorlardı" Fadime şaşkınla cevap verdi. "Kayıp mı oldular?." Songül Hanım  gözü yaşlı bir sekilde kafasını salladı. Arkadan Fadime'nin oğlu geldi. Songül Hanım  hemen telaşla atıldı. "Samet Erkan'la Enes'i gördün mü?." Samet cevap verdi: Hayır, oynadıktan sonra görmedim onları Songül  abla." Dedi. Fadime Hanım cevap verdi." Ragıb'a soyliyeyim. Birlikte arayalım."
İki aile sokağı didik didik aradılar. Birşey bulamayınca soluğu karakolda aradılar.Durumu sakince izah ettiler. Bütün  polis memurları harekete geçmişlerdi. Sokakta ki mobese kameralarına tek tek baktılar. Sonunda bir sonuç'a vardılar Erkan'la Enes'i kaçıran  adam'ın arabası'nın plakasını aldılar. Ani bir operasyonla fabrikayı bastılar. Kendilerini karşılayan manzaradan dolayı şaşkınlık yaşıyorlardı. Koskoca fabrika da bir sürü kimyasal madde üreten makinalar vardı. Belli ki, bu maddeleri zavallı çocukların üzerinde  deneyecekti. Operasyonun başinda olan polis memurunun emriyle hareketlenme başladı. Arkasını donen adam, şaşkınlık ve paniğe uğradı. Karşısinda polisleri gören adam, yalanlarıyla kurtulmaya çalıssada beceremedi. Çok şükür ki kardeşler  sağ sağlim kurtarılmıştı.
                                       ***
Saat sabah'a karşı beş'e geliyor, Songül Hanımlar  karokolda bir umutla bekliyorlardı. Amir kapısı açılınca, umut dolu gözlerle amir'e baktılar. Amir; "müjde sizinkileri bulmuşlar memur arkadaşlar  buraya getiriyorlar.
Yaklaşık bir saat sonra Erkan'la Enes karakol kapısından iceri girdiler Songül Hanım  ve Babaları Orçun  Bey çocuklarını  sağ salim görünce  onlara doğru  koştular.Yaşlı gözler ile çocuklarına sarıldılar o sarılma, bütün günün yorgunluğunu almışti. Songül Hanım ve Orçun Bey çocuklarına kavuşmanın huzuru ile derin  bir nefes almışlardı.

Bir Paylaşım HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin