Erkan'la Enes kendilerini oyunun akışına kaptırmışken, yanlarına Samet geldi.
Heyecanla; "Yeni bisikletim nasıl?" Dedi. Enesi'n gözleri parlamaklı bir şekilde; "Çok güzelll" dedi. Erkan'da kardeşi ile aynı fikirdeydi. Soluğu hemen evde aldılar. Aynı anda
- Anne Samet kendine bisiklet almış. Bizede alırmısınız? Dediler. Songül Hanım, Bilmiyorum dercesine ellerini açtı ve ekledi. "Canım yavrularım, akşam babanız gelsin ona soralım" dedi. Aķsam olmuş Orçun Bey yorgun bir şekilde eve geldi. Çocuklar da babaları'nın Salona gelmesini bekliyorlardı. Çok geçmeden babaları odaya girdi. Oturdu. Derin bir "ah" çekti. Erkan büyük olduğu için babası'nın yanına yanaştı. Tereddüt ederek; "Baba, Samet'in babası Samet'e güzel bir bisiklet almış. Bize de alırmısın? Orçun Bey Tebessüm etti. Erkan'ın başını okşadı. "Canım oğlum şu an durumumuz iyi gözükmüyor, biraz sabret alırız" dedi.
Erkan'ın içinı hüzün sarmış ama babası'na hissettirmemişti.Aradan 2 ay geçmiş. Orçun Bey odaya mutlu bir şekilde girmişti. Heyecanla, "Erkan, Enes çıkın bakalım kapının önünde sizi ne bekliyor?" Dedi. Erkan ve Enes heyecanla yataklarından fırladılar. Kapının önüne vardıklarında,onları gıcır gıcır iki tane bisiklet karşılamıştı. Sanki, o an dünyalar onların olmuştu. Hemen bisiklet'lerine atlar, atlamaz Samet'in yanına güttiler. Ve bütün gün bisikletlet'lerinin keyfini çıkardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Paylaşım Hayat
General Fictionİki kardeşin doğumundan başlayan ve sonsuza kadar kopmayan bir bağ. Bu yolda onları bekleyen. Anılar,Olaylar,Maceralarla dolu bir serüven. Sonsuza kadar suren bir dostluğun sembolü.