buzlar eritildi

1.5K 142 20
                                    




yazım hatam var ise şimdiden özür dilerim <3


İki beden de geçmişte yaptıkları hatalar yüzünden birbirlerini kırdıklarını bildikleri halde hiçbir şey yapmadan yataklarında yatmaya devam ediyorlardı.Biri belki de sevdiği çocuğu bırakıp gittiği için üzülüyordu, diğeri ise kendini biraz daha savunabilse sevdiği çocuğun ondan gitmeyeceğini düşünüyordu.Sonuç olarak ikisi de şu anda mutsuzdu.

Bu olayı ilk bozan Yoongi olmuştu.Yattığı yataktan sinirlenip kalkmış ve yavaş adımlar ve hızlıca atan kalbi ile Jimin'in yattığı odaya ilerlemeye başlamıştı.Şu anda tamamen kalbi ile yönetiliyordu Min Yoongi, önceden aklını dinlemek gibi yaptığı hatayı bir daha yapmamak için düşüncelerini tamamen uzaklaştırmaya çalışıyordu çünkü şu anda aklı ona Jimin'in yanına gitmemesini söylüyordu inatla.

Yoongi yavaş adımlar ile geldiği kapının önünde durmuş ve gözlerini tahtaya dikip derin bir nefes almış kapının kulpunu tutup aşağı indirmişti.Gözleri hemen odada duran büyük iki kişilik yatağa takılmış daha sonra ise o yatağın üzerinde kendisine sırtını dönmüş küçük bedene takılmış ve yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamamıştı.

Yüzünde duran gülümseme ve kendini dışarıya sesi ile belli eden kalbi ile Jimin'in yatağına ilerlemiş ve yavaş hareketler ile yanında duran boşluğa yatmıştı.İlk önce Jimin'den bir hareket gelmediği için geri kalkacaktı ki daha sonra hemen aklındaki düşünceyi silip vücudunu Jimin'in sırtına doğru çevirmiş ve kendini ona yaklaştırarak üzerinden kolunu atıp karnından tutarak Jimin'i kendine çekmişti Yoongi.Tam Jimin'in uyuduğunu düşünüyordu ki onu kendine çekmesi ile yattığı yerden hafifçe titreyen Jimin ile onun da uyumadığını anlamıştı.

"Seni o zaman kırdığım için özür dilerim.Daha sonrasında, yanımda çalışmaya başladığında o zaman da seni tanımadığım için özür dilerim ve ayrıca, benim için açtığın sosyal medya hesabındaki kişinin sen olduğunu başta anlamadığım için de özür dilerim." Yoongi arkasından sarıldığı bedene özürlerini sıraladığında ilk önce bir sessizlik olsa da daha sonra Jimin'den gelen kıkırdama sesi ile Yoongi rahat bir nefes vermişti.

"Bana özürlerini sıralaman hoşuma gitti Yoongi.Şimdi yalvarma kısmına geçelim." Yoongi duyduğu şey ile gülümsemesini genişletip karnında duran elini kaldırıp Jimin'in burnunu sıkmıştı. "Bak sen şuna ! Demek yalvarayım." Jimin, burnunun sıkılması ile yüzünü buruşturup burnundaki eli çekmek için Yoongi'nin ellerini tuttuğunda Yoongi bu fırsatı değerlendirip elinin üzerindeki elleri kendi elinin altına almış ve sıkı sıkıya tutup geri Jimin'in karnına koymuştu.

"Ben o an onları duyduğumda çok sinirlenmiştim Jimin.Aklımdan geçen tek şey senin benin yüzünden dayak yemeni engellemekti.O gün onları duyduktan sonra babamın yanına gidip hesap sorduğumda o kadar umursamazdı ki, daha da sinirlendim.Ben orada sana nasıl zarar verdiği hakkında hesap sorarken karşıma geçip senin hakkında beni derslerimden uzaklaştırıp müziğe daha fazla yönelttiğini söylediğinde daha da fazla sinirlendim ama bu sefer kendime sinirlendim çünkü aslında müziğe yönelmek isteyen bendim Jimin, benim yüzünden sen suçlu duruma düşmüş ve dayak yemiştin, kendimi çok kötü hissediyordum." Yoongi aldığı nefeslerin boğazında tıkılı kalması işle bir ara verip kesikli bir şekilde nefes aldığında Jimin hemen vücudunu Yoongi'ye çevirmiş ve üzgün gözler ile ona bakmaya başlamıştı.

Yoongi'nin gözlerinin dolduğunu gördüğünde küçük parmakları ile onun yanağını okşamaya başlamıştı.Yoongi yanağına değen ellerin sıcaklığı ile göz kapaklarını kapattığında orada duran göz yaşları hazır bir şekilde yanaklarında doğru düşmüştü.

"O zaman babam eğer senden uzaklaşırsam sana bir daha dokunmayacağını söylediğinde o anki sinirle kabul ettim ve ondan sonra olaylar o kadar hızlı gelişti ki ne ara eşyaları topladık, taşındık ve senden uzaklaştım haberim bile olmadı. Uzun bir süre babamın zoru ile ders çalışsam da ders çalışmanın kanımda olmadığını biliyordum. " Jimin duyduğu şey ile kıkırdamıştı çünkü Yoongi cidden dersin 'd' sinden bahsedildiğinde bile uyumaya başlayan bir insandı. "Ondan sonra evden kaçtım zaten." Jimin bu sefer kaşlarını çatıp ona bakmaya başlamıştı. " Ne demek evden kaçtım ?" Yoongi Jimin'in bu tatlı tepkisi ile gülümseyip burnu çekti ve kafasını salladı.

"Zaten ailemden gizli birkaç arkadaş edinmiştim müzik ile uğraşan.Evden kaçtıktan sonra da onlar bana yardım etti ve onlar sayesinde müzik yapmaya devam edip bundan para kazanamaya başladım.Aynı zamanda da ailemden kaçıyordum çünkü biliyordum ki beni arıyorlardı her yerde.Ondan sonra da şirketinin birine şarkımı sattığımda işlerimi çok beğendiğimi söyledikler ve beni şirketlerine aldılar.Zaten ondan sonra da olaylar bir şekilde gelişti." Yoongi gülerek cümlesini tamamladığında Jimin hala Yoongi'nin nasıl evden kaçtığını düşünmeden duramıyordu.Aklında bir soru daha vardı Jimin'in ama sormaya çekiniyordu şu anda. "Muhtemelen neden seni aramadığımı düşünüyorsun." Jimin aklındaki sorunun Yoongi'nin ağzından çıkması ile gözlerini kocaman açıp ona bakmaya başlamıştı, Yoongi ise Jimin'in bu tatlı tepkilerinin lisedeki ile aynı olması ile kocaman gülümsemişti.

"Aslında seni ilk evden kaçtıktan sonra aradım ama telefon numaranı değiştirmiştim.Daha sonra yanına gelmek istedim ama çok korktuğum bir şey vardı, o da beni unutmuş olup başka birileri ile olabileceğin gerçeği idi.Öyle bir şey görsem asla toparlanamayacağımı biliyordum bu yüzden ne iyisinin senden uzak kalkmak olacağını düşündüm ama gel gör ki birileri benden uzak kalamamış." Yoongi sinsice gülüp Jimin'e gözünü kırptığında Jimin dudaklarını büzüp ayağı ile örtünün içinden Yoongi'nin dizine vurdu.Yoongi hissettiği tepki ile yüzünü buruştursa da gülmeye devam ediyordu.

İkisi de birbirine öylece bakmaya devam ettiklerinde Yoongi stresten hafiften terlemeye başlamıştı çünkü Jimin kendisine hiç tepki vermeden bakmaya devam ediyordu ve bu durum cidden stres ediciydi.Bir süre sonra Jimin uzanıp kendi dudakları ile Yoongi'nin dudaklarını birleştirdiğinde Yoongi burnundan rahat bir nefes verip dudaklarının üzerindeki dudaklara karşılık verdi.

Jimin dudaklarının üzerindeki dudaklara daha çok abanıp Yoongi'nin üzerine çıktığında Yoongi'nin de elleri Jimin'in belini bulmuştu.Jimin, Yoongi'nin  üzerine abandığında Yoongi işlerin  daha farklı bir yere gitmemesi için Jimin'i hafifçe kendinden uzaklaştırdı. Jimin'in olaylar hakkında yorum yapmasını veya en azından kendini affettiğini söylemesini istiyordu ilk önce. Yoksa bunu kafasına takacağını biliyordu Yoongi.

Jimin Yoongi'nin kendisini hafifçe itmesi ile gözlerini açıp ona baktığında Yoongi'nin kendisine baktığını fark etti umutla.Bunun üzerine gülümseyip kafasını Yoongi'nin kalbinin olduğu yere koydu ve o sesin kendisini rahatlatmasına izin verdi. "Bir şey demeyecek misin ?" Yoongi'den gelen beklediği soru ile sinsice sırıttı Jimin. "Biraz düşünmem lazım." Yani biraz burnu da sürtsün şimdi.

"Nasıl düşünmen lazım ? Jimin, hey !" Yoongi, Jimin'den hiç tepki gelmediğinde bıkkınca nefesini verdi.Cidden Jimin hala aynı lisedeki oyunbaz Jimindi. Ama şimdi kabul etmem lazım ki çok tatlı bir oyunbazlıktı bu. "Biraz burnun sürtsün Sayın Min Yoongi."Jimin kafasını kaldırıp dudaklarını büze büze konuştuktan sonra tam kafasını geri indiriyordu ki çenesini tutan eller ve daha sonra dudaklarında hissettiği dudaklar ile ilk önce şaşırsa da daha sonrasında öpücüğe son verip sahte bir sinir ile Yoongi'ye baktı. Yoongi gözlerine baka baka gülerek dudaklarını yaladığında kızaran yanakları ile bakışmalarına son verip kafasını geri Yoongi'nin göğüsüne koydu Jimin.

İkisi de yüzlerindeki gülümseme ile birbirlerine girerek uyuya kaldıklarında Jimin'in elleri Yoongi'nin göğüsünde, Yoongi'nin ellerinden biri Jimin'in belinde diğeri ise saçında duruyordu. Yarın başlarına gelecek şeylerden sonra da yine böyle rahat ve huzurlu uyuyabilecekler mi yoksa uyuyamayacaklar mı, ikisi de bilmiyordu tabi ki.

bu sırada umarım şu ana kadar hiçbir olay havada kalmamıştır eğer havada kalmış olay var ise lütfen söyleyin bir şekilde toparlamaya çalışırım belki

bir de lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın oylar ne kadar okunmaya göre az olsa da yazmaya devam ediyorum çünkü cidden bu hikayedeki ponçikliği seviyorum ama son zamanlarda biraz bu oy durumuna üzülmüyor da değilim 😶

neyse haftaya diğer bölüm ile görüşmek üzere~

Just Once  | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin