MERHABA part2

1.8K 163 21
                                    


evet başta geçmişten bir kesit var ve söylemek isterim ki artık böyle hep geçmişten kesitlerle başlayacak yeni bölümler olayları anlamamız için

şimdiden iyi okumalara hatam varsa maruz görün beni 🙄💜


"Böyle davranmaya ne zamana kadar devam edeceksin !? Anlamıyor musun müzik adına bir şey yapman çok zor senin, daha nereye kadar devam edeceksin merak ediyorum.Hayır daha kaç defa şirketler tarafından reddedilmen lazım ki aklın başına gelecek anlamıyorum.Bana cevap versene Yoongi !" Siyah saçlı ve o saçların rengine tezat bembeyaz tene sahip olan çocuk yere koyduğu hoparlörü açık olan telefondan gelen ses ile ağzındaki sigarayı çıkarıp dumanı dışarı üfledi ve ayaklarını uzatıp oturduğu merdiven basamağına daha çok yayıldı.

"Efendim ?" Karşı taraftan duyduğu derin nefes alma sesi ile yüzüne amacına ulaşmış bir gülümseme yerleşti genç çocuğun.Bu hayatta en sevdiği şeylerden biri de karşısındaki insanları sinir etmekti. 

"Kime konuşuyorum ki zaten ben.BANA BAK EĞER O NOTLARIN DÜZELMEZ İSE BABANLA SENİ KAPININ ÖNÜNE KOYARIZ ANLADIN MI !?"

"Sanki şu anda yapmadığınız bir şeymiş gibi." Umursamazca havaya bakarak söylediği söz ile telefonun diğer tarafında olan kişi sinirlenmiş olmalı ki bir şeyi düşürme sesi geldiğinde beyaz saçlı çocuk yerden telefonu aldı ve hoparlörü kapattı.

"SEN NE DEDİĞİNİ SANIYORSUN !? BU KADAR DA FAZLA SANA ÇOK İSTİSNA GÖSTER-" 

"Aynen ondan hadi görüşürüz !" Çocuk karşıdaki kişinin sözünün bitmesini beklemeden hemen telefonu suratına kapatmış daha sonra ise yanında yerde duran çantasının üzerine telefonunu fırlatıp tekrardan ayaklarını uzatıp dirseklerini de arkasındaki merdivenin basamağına koyup uzandı ve havaya baktı.

Tam orada hiç sevmediği bu lisenin çatı katında havanın ve sessizliğin tadını çıkarıyordu ki birden üzerinde hissettiği karartı ve başka birinin nefesi ile kapattığı gözlerini açıp yüzünün dibinde duran gözlükler ve onun arkasında duran iki tane meraklı göz ile göz göze geldi.

"MERHABA !" Yüzünün dibine giren çocuk sahip olabileceği en tiz ses ile yüzüne doğru bağırdığında beyaz tenli olan yüzünü buruşturup eli ile yüzünün dibindeki yüzü ittirip  yattığı yerden doğruldu ve daha sonra sol tarafında dizlerinin üzerine oturmuş, muhtemelen kendisinden bir iki yaş küçük olan çocukla göz göze geldi.

"Affedersin ama deli misin ?" Beyaz tenli çocuk ne kadar söylediklerinde ciddi olsa da karşısındaki bu gözlüklü ve şişik yanaklı olan çocuk dediği şeyi ciddiye almamış olmalı ki gözleri kaybolana kadar gülümsemiş ve kafasını sallamıştı. 

"Ben deli çocuk isem sen ne oluyorsun peki ?" Yoongi birden gelen bu değişik soru ile şaşırsa da daha sonra çocuğun kendi ile taşak geçtiği düşüncesine varıp umursamazca gülüp kafasını tekrardan karşıya çevirdi. "Akıllı çocuk." Yanındaki çocuk dediği şeyi sevmiş olmalı ki kahkaha sesini duymuştu Yoongi.Yüzünde kendiliğinden oluşan gülümseme ile çocuğun kahkahasını izleyen Yoongi, çocuğun kahkahalarının sonuna geldiğini fark ettiğinde derin bir  nefes alıp oturduğu yerden kalkıp kotunda kalan tozları temizledi.Onunla oturan çocuk da onunla birlikte ayağa kalktığında Yoongi çantasının üzerindeki telefonu alıp cebine attı ve daha sonra çantasını sırtına taktı.Tam arkasını dönüp çıkışa ilerleyecekti ki kolunun tutulması ile kafasını önce kolunu tutan ele daha sonra ise sahibine çevirdi.Gözlüklü çocuk bu siyah saçlı çocuğun dikkatini çekebildiğini anladığında elini kolundan çekmiş ve saçını karıştırmıştı.

Just Once  | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin