Gözlerimi hafifçe açıp ellerimi oynatmayı denemiştim ki gözüme giren ışık ile yüzümü buruşturdum.Tam kalkmak için kendimi hazırlamıştım ki hem başımdaki ağrı hem de kolumu çeken bir şey yüzünden kalkamayıp geri yatmıştım.Gözlerimi hafifçe açıp kolumu çeken şeye baktım ve gördüğüm serum ile sonunda kalıma bir şeyler gelmişti ki ağzım şokla açılmıştı.
Ben en son Min Yoongi ile asansörde birlikteydim ama şu an neden hastanede olduğuma dair hiçbir fikrim yoktu cidden.Hayır beni ikinci olarak şaşırtan şey ise hemen yanımda duran oldukça rahatsız edici koltukta,kafası önüne düşmüş bir şekilde oturan Min Yoongi idi.İlk önce ona seslenmek istesem de göğsünün düzenle bir şekilde yukarı aşağı indiğini gördüğümde uyuduğunun farkına varıp vaz geçmiştim.
Şu an hastanede olmasan ve yanıma Yoongi olmasa cidden çığlık atabilirdim çünkü arkadaşlar lütfen yani..MİN YOONGİ RESMEN YANIMDA UYUYORDU ! BENİM YANIMDA ! BUNDAN DAHA HARİKA NE OLABİLİR Kİ !?
Yüzümdeki gülümseme ile ona bakarken birden kapının açılması ile yüzümdeki gülümsemeyi silip kapıya baktım.Elindeki dört kahve ile içeri giren Seokjin hyung'u görmem ile gülümseyip elimi hafifçe kaldırdım ve ona el salladım.O da beni gördüğünde gözlerini kocaman açıp gülümsedi ve ellerindekileri hemen bir yere bırakıp yanıma gelip eli ile yüzümü tuttu.
"Uyanmışsın.İyi misin ? Bir şeye ihtiyacın var mı ? Dur bekle önce doktoru çağırayım." Tam gidecekti ki elim ile kolunu tutup buna engel oldum.Şimdi doktoru çağırırsa yanımdaki bu güzellik uyanacaktı ve ben bu anın keyfini çıkaramadığım için 1 ay boyunca bunu hatırlayıp üzülecektim.O yüzden..hiç gerek yok doktora falan.
"İyiyim Hyung,şimdi çağırmana gerek yok sonra da çağırabilirsin doktoru." Seokjin hyung yüzüme kararsız bir şekilde bakmaya devam ettiğinde gülümseyip elim ile yanımı gösterdim oturması için.O da ilk bir kaç kez nefes alsa da daha sonra az önce getirdiği kahvelerden bir tane alıp yanıma oturmuştu.
"Neyse ki doktor çok önemli bir şeyin olmadığını sadece küçük bir kriz geçirdiğini söyledi.Söylesene madem asansörlerden korkuyordun neden asansöre bindin seni küçük beyne sahip olan insan ?" Seokjin hyung eli ile kendi beynini göstererek sorduğunda gülümsedim.Kafamdaki bu ağrı ile beni gülümsetebilecek ikinci insan falandı sanırım,birincinin kim olduğunu bildiğinizi farz ediyorum tabi ki.
"Acelemiz olduğu için Yoongi hyung'a söylemeyi unuttum.Hem zaten böyle bir şansızlık da sadece benim başıma gelirdi." Gözlerimi devirip söylediğimde buna bu sefer Seokjin hyung da gülmüştü.Elindeki kahveden bir yudum alıp kafasını hala yanımızda pozisyonunu bozmadan uyuyan Yoongi'ye çevirdi.
"İyi en azından uyuyabilmiş.Seni buraya getirdiğimizden beri hiç uyumadı.Yaklaşık bir saat önce gözlerinin kanlanmaya başladığını fark ettiğimde zorla uyuttum şarkıcı bozuntusunu." Seokjin hyung kaşları çatılı bir şekilde kafası ile Yoongi'yi gösterdiğinde gözlerimi kocaman açıp ona bakmaya devam ettim.Örtünün içinde ellerimi yumruk yapmış bir şekilde hala son söylediklerini düşünüyordum.Yoongi'nin benim için uyumadığını söylemişti sanki..HANİ BENİM İÇİN PARK JİMİN OLAN BEN İÇİN !
Hala boş boş bir şekilde ona bakarken Seokjin hyung'un kalbimin sesini duymamasını diliyordum çünkü resmen yangın alarmı kadar ses çıkarıyormuş gibi hissediyordum şu an. "Bir dakika hyung,Yoongi hyung'dan bahsediyoruz dimi ?" İnanmıyormuş gibi sorduğumda Seokjin hyung kafasını bir daha evet anlamında salladı. "Evet,hatta sizi asansörden çıkardığımızda seni hastaneye getiren de o'ydu.Doktor senin bu gece burada kalmanın gerek olduğunu söyledikten sonra Namjoon'a bugünkü programını boşaltmasını söyledi.İlk başta anlamıştım ama sanırım ne zaman uyanacağını bilmediği için böyle bir şey yaptı."
Her duyduğum şey kalbimde ritm bozukluğu yaratırken birazdan asansörden değil de kalbimdeki hızdan bayılacağımı düşünmeden edemiyordum.Duyduklarımı beynimde sindirmeye çalışırken - ki bu cidden çok zordu çünkü kafamın içindeki Min Yoongi hayranı olan Park Jimin resmen çıldırmış durumdaydı - birden duyduğum ses ile gözlerimi tekrardan Seokjin hyung'a çevirdim.Eline telefonunu alıp arayan kişiye baktıktan sonra bana döndü.
"Namjoon arıyor,muhtemelen seninle ilgili.Birazdan dönerim." Yanımdan kalkıp gittikten sonra Yoongi ile baş başa olduğumuz tekrardan aklıma geldiğinde derin bir nefes alıp ona baktım.Kollarını göğüsünde birleştirmiş bir şekilde uyuduğunu görmek hiç kalbime iyi gelmiyordu çünkü kollarındaki kasları görmek beni heyecanlandırıyor ama bir yandan öyle rahatsızca uyuduğunu görmek beni üzüyordu.
Yattığım yatağın hemen ucunda olan pikeye benzer şeyi gördüğümde elimi ağrımayacak şekilde hareket ettirip pikeyi aldım ve üzerimde duran örtüyü diğerim elimle kaldırıp ayağa kalktım ve Yoongi'nin yanında doğru ilerledim.Elimdeki pikeyi üzerini örtecek kadar açtıktan sonra yavaşça eğilip üzerine pikeyi bıraktım ve geri çekildim.Yaptığım işten memnun bir şekilde gülümseyip geri yatağıma ilerlerken duyduğum ses ile yerimde durdum.
"Teşekkürlerini bir pike ile mi sunuyorsun.Ben olsam koltukta yatmanın ne kadar acı bir şey olduğunu fark eder ve yatağıma davet ederdim." Yatak kelimesini duyduktan sonra resmen beynim işlevini yitirmişti.İçimdeki fanboy Jimin aklına sapık sapık şeyler getirmişti ki bu benim yanaklarıma etki etmişti.
"O zaman..sen yatağa geç ben koltuğa geçerim." Aklıma gelen en normal şeyi söyleyip ona döndüm.Önce oturduğu koltukta esnemiş daha sonra ise ayağa kalkıp dağılmış saçlarını düzeltmeye çalışmıştı.Parmak uçlarımın gene kaşındığını hissetmeye başladığımda ellerimi üzerimdeki kıyafete yapıştırdım. "Benim aklımda daha güzel bir fikir var." Ellerini sonunda saçlarından çekebildiğinde yatağın diğer tarafına ilerleyip oraya sırtı yastığa gelecek şekilde oturdu.Gözlerim ile onu takip edip ne yaptığını anlamaya çalışıyordum ki birden kolumdan tutulup hafifçe çekilmem ile yatağa onun yanına düştüm.
Gözlerimi şokla açmış bir şekilde ona bakarken elini kolumdan çekti ve başının arkasına atıp yatakta daha rahat bir pozisyona girdi. " Birlikte yatabiliriz."
Affedersin ama NE !?
bence tatlı bir bölüm oldu umarım siz de beğenirsiniz~
3K için cidden çooook teşekkür ederim bu kitabın okunması çok hoşuma gidiyor çünkü cidden yazarken eğleniyorum modumu yükseltiyor😂💜
bu sırada oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ! 🌟💜 görüşürüzz~
#HappyTaehyungDay
#SweetestJoshuaDay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Once | yoonmin
Fiksi Penggemar"Bakalım Min Yoongi'nin hafızası ne kadar iyi." *başları texting ama ileriki bölümler normal yazı olacak*