5.Bölüm:Dünya

147 5 4
                                    

Luka utandığı için  uzun bir süredir  uyuyor numarası yapıyordu.
"Luka artık kalman lazım." "Yoksa orada boğularak  öleceksin." Uyumadığımı nasıl anlayabilmişti  ki!
"Hayır sadece enerji  topluyordum!" "Yorganın altında nefessiz kalarak mı?" "Nefes  alacak yerim vardı."
"Neyse ben gidiyorum öğlen  için  birşeyler bakacağım." "Ne var ki öğlen?" "Evleniyoruz bu öğlen  Luka! Dün ki o kadar şeyden  sonra nasıl unutabilirsin bunu inanamıyorum!" "Özür  dilerim dün gecenin etkisinde  kaldım o yüzden  aklımdan çıkmış." "Dün gece?" "Yani..be..ben...şey....uzaya çıkmamızdan bahsediyorum." "Tabi öyledir." "Neyse hadi git artık." "Tamam çıktım."

***
"Luka?"
"Efendimm!"
"Hazırsan geliyorum?!"
"Bir saniye bekle lütfen."
Gerçek bir evlilik bile değildi  ama çok heyecanlıydım. Derf'e güzel  gözükmek  istiyorum  bütün  Filing halkına!

"Selam!"
"Prenses gibi olmuşsun."
"Sadece elçiyim?"
Yüzüme baktı.
"O da  yeterli."
"Hadi çıkalım  daha fazla bekletmeyelim." "Luka dur!" "Sorun ne?" "Bunu senin için  yaptım."

"Umarım beğenirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Umarım beğenirsin."
"Derf!bu..bu çok  güzel çok teşekkür ederim!"
"Beğenmene  sevindim." "Takmak ister  misin?"
"Evet!"
Derf Luka'ya kolyeyi takması için  yardım etmişti.
Peki ya Derf uzayda olan gezegenlerle ilgili bu kadar bilgiyi nerden biliyordu?
"Elçi  ve uzay bilim görevlisinin evlenmesini onaylamayan var mı?"
Hep bir ağızdan  yok demişlerdi.
Bu beni rahatlatmıştı sonunda o basit hayatıma dönebilecektim ve uzaya çıkabilecektik..


***2 gün sonra

"Süper haberlerim var."
"Neymiş  o süper  haberin?"
"Gök taşları  yok artık!"
"Bu gerçekten  süper  bir haber!" "Bu gece yola çıkıyoruz." "Hiçkimse uyanmadan dönmüş  oluruz." "Tamam!"

"Orada bizi ne bekliyor çok  merak ediyorum."
"Bende!" "Hadi gidelim artık." "Tamam." "Luka, Fol ortalıkta  görülmüyor mu?" "Geçen  gün elçi yardımcısına onu sordum tatile  çıkmış!" "Demek ki artık uğraşmayacak  bizimle." "Sanırım."
"Işte sadece bir kaç metre ilerimizde artık!" "Derf! Bizim gezegenimizin neredeyse  bin katı!" "Kesinlikle en büyük  gezegen bu!" "Hayır Luka bu değil." "Sen biliyor musun hangisi daha büyük?" "Ben gök bilim çalışanıyım!" "Doğru heyecandan unutmuşum." "İniyoruz!" "Sonunda!"
"Derf?" "Efendim?" "Bu...burası bizim gezegenimizden  çok daha güzel!" "Evet öyle." "Bunlar canlı!!" "Evet." "Bize çok  benziyorlar."

"Evet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Evet." "Buna Filing halkından asla bahsetmemeliyiz." "Onlar doyumsuzlar." "Kesinlikle söylememeliyiz!" "Artık dönelim Luka!" "Biraz daha kalalım burası çok güzel." "Uyanmak üzeredir  herkes!" "Tamam gidelim."
Luka ve Derf  dünyaya inmişlerdi  Derf oraya ilk kez gitmemişti...

Her şey çok  güzeldi  orada  yaşamak  istiyordum ama bunu yapamazdım eğer  bunu yaparsam bütün  halk benimle birlikte gelmek isteyecekti.
"Hiç uyumadık çok  yorgunum." "Bende bugün  çabuk  bitsin ve biran önce  uyuyalım." "Birdaha ki gidişimiz ne zaman olacak?" "Bir daha mı gitmek  istiyorsun?" "Evet!" "Sen istemiyor musun?" "Istiyorum  ama bu tehlikeli." "Endişelenme bir şey  olmaz." "Bunu  böyle  birilerinin duyacağı  yerlerde  konuşmayalım." "Akşam  konuşuruz." "Tamam görüşürüz  akşam."
Derf uzay bilimi binasına  gitmişti  ve ben yine elçi  binasında  tek kalmıştım.
"Selam Luka beni özledin  mi?"
Luka telefonuna  gelen mesajla tekrardan korkmaya başlamıştı. Eğer bu kişi  Fol'se gerçekten  abartmaya başlamıştı.
"Gerçekten güzeldi."
Ney  güzeldi  ne diyordu bu!
"Dünya gezisi!"
Ne! Dünya  mı? Adı Dünya mı? Kahretsin bizi takip etmiş.
"Derf acil elçi  binasına  gelmen gerek!" "Luka yine dünya ile ilgili konuşacaksan gerçekten  olmaz mı?"
"Adını sende biliyorsun bana mesaj  atanda!" "Luka bunu sonra konuşalım  ama o kişi  Fol değil  bundan  eminim!"
Derf Dünya kelimesini nerden biliyordu ve bana mesaj atanın  bunca olaya sebep olan kişinin  bir kelimeden Fol olmadğını  nasıl anladı?

Kafa karışıklığıyla başbaşa bırakıyorum  sizi 😂😂😂💜

Bir sonraki bölüm  pazartesi günü!!!💜😇😇😇🥰🥰 umarım beğenirsiniz 

Oy atmayı unutmayın💜
Merak ettiklerinizi yorumlara yazabilirsiniz, hoşçakalınn🥰😇💜💙

Hareketsiz [TAMAMLANDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin