4.Bölüm

101 3 0
                                    

4. Bölüm  yanlışlıkla silindiği  için  buraya  tekrar atıyorum.

Dışarıda gördüğü telefonuna gelen fotoğraftan başka bir şey değildi, gezegenin her bir tarafında bunlardan asılıydı. Korkuyla hızlıca telefonunun yanına gitti.

Aklıma Derf'i aramaktan başka bir şey gelmiyordu.
Telefonu çaldı çaldı... ve kimse açmadı tekrar aradım telefonun açıldığını duyunca onu dinlemeden

"Dışarıdaki fotoğrafı gördün mü? Biran önce bunu halletmeliyiz!"
"Luka,sen misin?" "Kahretsin telefonu açan Lalu'ydu...
"Aa.. Lalu.... ben... şeyy...evet Luka."
"Dışarıda olan şey ne?Derf'le ne ilgisi var?" "O mu..şey... önemli bir şey değil boşver bakmaya bile değmez."
"Sen ve Derf! Bunu bana nasıl yaparsınız!" "Lalu hayır yanlış anlaşılma, o sarılma sadece dostça bir sarılmaydı,yemin ederim."
Derf uyanmıştı Laluyla kavga etmiş ve Lalu onu evden kovmuştu Derf Lalu sakinleşsin diye evden ayrılmıştı ve dışarıda olan fotoğrafları gördü kesinlikle Lukaya gitmesi gerekti ve öyle yaptı.

***Saat sabah 6.51
Kalan süre 9 dakika....

"Luka?" "Derf ben çok üzgünüm..."
"Binanın önündeyim." "Hemen geliyorum."
Telefonu kapattım koşturarak Derf'in yanına indim. Çok mahçup hissesiyordum ama ikimizin de canı söz konusuydu....

"Yasa çıkar." "Ne?" "Beni duydun,9 dakikamız var ölmemek için yeni yasa çıkar gök bilimci ve elçi evlenebilir diye yasa çıkar." "Yinede 07.05'te onaylanıp devreye girer."
"Luka başka şansımız yok."
Hızla Adalet Binasına gelmiştik.
Bana verilen şifreleri girdim.
Yasayı yazıp kolumdaki mühürle onaylamam gerekiyordu...
"Tamam oldu." "Son 20 saniye acele et Luka mühürle yazını."

"Tamam mühürledim."
"Tamam çıkalım ve binaya git bende Laluyla bu olanları konuşacağım."
"Tamam."
Elçi binasına geldiğimde daha da çok korkuyordum...Odama gittim ve olacakları bekledim. Halk görmüştü binanın önünden seslee yükseliyordu...
"Elçi ölmeli!!" "Onu bize verin.".....

Elçi yardımcıları Luka'nın yanına gelmişti ona siyah elbisesini diydirdiler ve elçi binasının önüne çıkardılar.

Derf ortalıkta görünmüyordu, öleceğimden adım kadar emindim.

Kesici aletleri masaya dizmişlerdi Elçiyi masaya yatırıp her yerini kesecek ve halka atacaklardı.
Kolunu masaya sabitlediler baltayı yukarı çıkardı ve aşağı indirdi...
"Durun!" "Yeni yasa yayınladığınız doğru mu elçi?"
Elçi yardımcısı Lukaya böyle sordu. Luka sesin geldiği yere baktı elçi yardımcısı meraklı gözlerle ona bakıyordu arkasında iki polis ve aralarında Derf.

Derf beni kurtarmak için hayatını riske atmıştı...
"Elçi? Size diyorum!" "Doğrumu uzay bilimcisinin söyledikleri yeni yasa mı yayınladınız?" "Ben....evet!...evet yeni yasa yayınladım!" "Yayınladığınız yasayı bize eksiksiz söyler misiniz?" "Gök bilimci ve Elçi evlenebilir!"
"Saat kaçta müdürlediğiniz kontrol edilecek onaylıyor musunuz?"
"Evet."
Masadan kaldırılıp sandalyeye oturturulmuştum. Gözlerim Derf'i arıyordu... Beni yine ben kurtarmıştım Derf'e iyiliklerinin karşılığını kesinlikle verecektim.

"Elçi!" Gözlerimi elçi yardımcısının gözlerine sabitlemiştim, söyleyeceklerini bekliyordum....
"Ayağa kalkın lütfen." Ayağa kalkmıştım ve 07.00 dan önce mühürlemiş olmayı diliyordum..
"Mührünüzü saat 06.59 da onaylamışsınız yani hâlâ bu gezegenin elçisisiniz ve Gök bilimciyle yarın saat 12.00 da evleniyorsunuz."
Çığlıklarımı boğazımın derinliğinden çıkarıp uzayın derinliğine bırakmıştım. Ölmeyecektim.

Şimdilik.

Arkamı döndüm ve elçi binasına gitmek için adım attım.
"Sen!Elçiyi koruyun!"
Sesin geldiği yöne arkama döndüm ve üstüme bıçakla atlayan biri vardı
Lalu....

Görevliler tarafından öldürülüp halka atılmıştı.
Derf bağırarak Lalu'nun yanına koştu.

***Saat 20.44
Bunca olaydan sonra Derf ve ben çok yıpranmıştık. Yanımda oturan Derf'e döndüm
"Derf bu gece uzaya çıkıyoruz." Kafasını kaldırdı ve sanki inanmıyormuş gibi gözlerime baktı.
"Hazırlan!"

***Bir kaç saat sonra
Saat 01.12
"Sessiz ol bu uzay araçlarından birini aldığımızı görürlerse bu sefer gerçekten kurtulamayız!" "Tamam!"
Çok heyecanlıydım Derf'in söylediği gezegeni görmek istiyordum...
"Eğer gerçekten orası bir gezegense ne yapacağız?" "Eğer yiyebileceğimiz canlılar varsa onlara bundan bahsetmemeliyiz." "Peki ya biz oraya taşınalım mı?" "Bu biraz zor ama yinede bunu tekrar konuşalım." "Çok yakınız artık, olamaz!" "Ne oldu?" "Gök taşları var geçmemiz imkansız!"
"En azından tekrar gelme şansımız var." "Bir kaç güne geçecekler o zaman tekrar geliriz." "Tamam hadi geri dönelim."
Başka bir gezegen olabileceğinin heyecanı Luka ve Derf'i çok heyecanlandırmıştı bu yüzden olan her şeyi unutmuşlardı. Luka onu takip eden iki çift öfkeli gözü unutmuştu. Sırlarına bir ortak daha vardı ama bu sefer daha fazlasını öğrenmek için bekleyecekti.

Elçi binasına hızlı adımlarla girdik yarın için heyecanlıydım Filing tarihinde ilk kez bir elçi evleniyordu...
Odaya geldiğimizde Derf'e baktım yorgun gözüküyordu.
"Banyoya girmek ister misin?" "Girsem çok iyi olacak günün yorgunluğu gider üzerimden."Dolapta temiz havlular var." "Tamam." Derf banyoya gittiğinde kendimi yatağa attım ve bu günü düşündüm hiç bu kadar olaylı bir gün geçirmemiştim daha önce...

Derf banyodan çıkmıştı ama Luka bunu fark etmemişti.
"Luka?" "Ah...ne?" "Geldiğimi fark etmedin sanırım , ne düşünüyordun?"
"Bu günü düşünüyordum." "Daha fazla düşünme hadi sende banyoya gir. Daha fazla konuşacak halim yoktu kafa sallamakla yetindim.

Banyodan çıkmıştı ama yanına kıyafet almayı unuttu için uzun bir süredir yatak odasına gitmekte kararsız kalmıştı.
"Luka? Iyimisin?" "Ben iyiyim sorun yok uyumadın mı sen?" " Hayır seni bekliyordum belki bugün hakkında konuşuruz diye düşünmüştüm." "Luka ne oluyor orda." "Kıyafet almayı unutmuşum." "Aa...pardon... ben... şey... s....sana kıyafet getiriyim." "Teşekkür ederim."
Daha ne kadar utanabilirdim!!
"Al."

Bir kaç dakika sonra içeri  gitmiştim  Derf  beni kendine çekti  öpüp uyumuştu  çok  şaşkındım  ve utanıyordum ama bir şey söylemeden  bende uyumuştum.

Şimdi Lalu haklı değil miydi?

💙



Umarım beğenirsiniz oylamayı unutmayın💙💙💙 Derf ve Luka sizce gerçekten birbirlerini sevecek mi? Merak ettiklerini yorumlara yazabilirsiniz. 😇

pazertesi  ve cuma  günleri  yeni bölümler  yüklenmiş  olacak.💙💜

Hareketsiz [TAMAMLANDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin