1.Bölüm : Filing de Yaşam

278 9 2
                                    

"Herkes beni  dinlesin!"
Korkuyordum ama bunu belli edemezdim şimdiye  kadar aile bireylerimden bunu öğrenmiştim ne olursa  olsun elçi ve ailesi korkusuz olmalıydı.
" Elçi  yardımcılarına söylediğiniz  bütün  şikayetleri  duydum ve buraya  gelerek  bizzat  kendim yanıtlamak  istedim  .  Evet doğru  besin kaynaklarımız  azalıyor  ama buna bizim yapabilecek  bir şeyimiz  yok elçi  yardımcılarını dinlemiyorsunuz onlara  saygı  göstermiyorsunuz canlıların üremesine  izin verin çoğalsınlar çocuklarınızı uzak tutun onlar herkesten çok canlı  tüketiyorlar onlar doyumsuz. Şimdi bütün  yerleşkelere bir arazi verilecek  ve oraya  eşit  miktarda canlı  koyulacak 1 aylık yiyeceğiniz  onlar olucak eğer  hayatta kalmak istiyorsanız  oburluk yapmayı bırakın  ve düzenli yiyin. Söyleyeceklerim bu  kadar  bol şans!"
Ben kesinlikle elçi olmak için doğmamıştım.
"Siz istediğiniz kadar yiyebiliceksiniz ama  biz kısıtlı mı yiyeceğiz? Bunu mu demek istiyosun elçi!"
Hayır!!  bana diyor cevap vermem gerek Ağlamadan  konuş! Sakin ol!
"Bana mı dediniz?" "Sizden başka  elçi  mi var?" Yok
Kendimden emin bir tepkiyle  "Elçi  olduğumu  söylüyorsunuz ama ölmek ister gibi  konuşursunuz?" Halktan ilk kez ses çıkmıyordu, ilk kez benden  korkmuşlardı.

***
Elçi  binası
Burası benim evimdi ben öleseye yada yeni doğan  kardeşim  tarafından  öldürüleseye kadar burda yaşayacaktım. Tek

"Elçi."
"Efendim" 
"Önemli bir konu hakkında sizinle özel  konuşmam  gerek."
"Odam da konuşabiliriz ama özel  olması  pek mümkün  değil  kurallar böyle."
"O zaman bunu söylemem mümkün  değil!"
"Filing halkından  saklayacak bir konusu mu var elçiliğin?"
~Kendinden emin bir sesle~
"Evet elçi."
"Tamam seninle özel konuşma  yapacağım  ama bundan kimsenin haberi olmayacak anlaşıldı mı?!"
"Anlaşıldı elçi."
Bu yaptığım suçtu! Elçi  filing halkından gizli hiçkimseyle hiçbir konu konuşamazdı.
"Söyle, dinliyorum."
"Elçi, sanırım  Filing gezegeninden başka  bir gezegen daha  var uzayda."
"NE!?" "Sessiz olun lütfen  emin olmadan kimse bunu bilmemeli."



Hareketsiz [TAMAMLANDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin