10.Bölüm: Final

74 3 0
                                    

"Hayat her zaman iyilerin kazanması ve kötülerin kaybetmesiyle sonuçlanmaz. Kim kazanırsa kazansın kaybeden önceden kazanan olmuştur sonuçta.

Luka bunu anlamıştı artık neden elçi  seçildiğini  biliyordu çünkü  Luka elçi  olmak için  doğmuştu  Olum ve geride kalan bir kısım Filing halkını Dünya sınırlarından çıkarmıştı  eski düzene  devam etmek için  Filing'e gittiğinde   bütün  halkın  hafızasını silecekti.

Uzun bir aradan sonra  Luka kalbini canlanmış hissediyordu aradığı eksik parçayı  bulmuştu. Olum hareket etmiyordu  belki  ama kalbi Luka'ylaydı, Luka bunu  biliyordu. Hem konuşmaya çalışmıştı  ve Luka demişti  böylelikle konuşabilirdi zamanla, tek ihtiyaçları zamandı ve Filing de bundan bolca vardı.

Luka ve Olum uzun yıllar geçtikten  sonra  birbirlerine alışmışlardı ve Olum artık konuşabiliyordu ama haraket  etmesi imkansızdı ve aslında  bakarsanız ikiside bunu umursamıyorlardı çünkü  onların aşkı  bedenle değil  kalpleydi, birlikte idare ediyorlardı Filing gezegenini  onlar hem arkadaş  hem aşıktı onlar birbirlerini bilmeden de olsa çok  beklemişlerdi ve sonunda kavuşmuşlardı. Filing de düzen artık  daha farklıydı herkes kendi ismini kullanabiliyordu insanlar birbirlerine daha samimiydi  artık  birbirlerini yemek ister gibi bakmıyorlardı yani anlayacağınız  Filing de her şey  değişmişti  ve bunların hepsini Luka başarmıştı.
Tabi Olum'un katkılarını da unutmamak gerekti.
İşte  bütün  her şey  öyle başlayıp  böyle  bitmişti Luka çektiği  zorlukların sonunda  böyle  bir mutlulukla karşılaşıcağını bildiği  için  mutluluk içinde  sonsuzluğa bırakmıştı  kendini  Luka,  Dünya 'ya son kez Derf'in cenazesini almak için gittiğinde  ağır  silah darbeleri almıştı uzun süre beyninde o mermilerle yaşam mücadelesi  vermişti  ve sonunda  daha fazla dayanamadı ve  Filing de son nefesini sevdiği  adamın dudaklarında vermişti." dedi
hareketsiz  gözünden  akan bir kaç damla yaşla karşısında  duran çocuğa.

"Nasıl yani Luka ve Olum sonsuza dek birlikte olamamış mı?" "Ben sana az önce  ne anlattım?" "Senin ve annemin adının  geçtiği  bir hikaye anlattın." "Ve dedim ki  onlar aşklarını bedenle değil  kalple yaşıyormuş yani onlar sonsuza kadar birlikte olmuşlar  kalplerinde."

💜
💜
💜
💜
💜
💜
💜

Hayatınızda ne olursa olsun sizi seven insanları çok  sevin ama şunu unutmayın onu kırmayın ve geri dönüşü  olmayan hatalar yapmayın. 

Umarım  finalimi beğenmişsinizdir iyi okumalar 💜💜🖤💙💙💙🥰🥰🥰😇🥰😇🥰
Instagram hesabı; Lukaf102

Hareketsiz [TAMAMLANDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin