Derf aslında kimdi?Luka bunu öğrenmek istiyordu.
Akşam olmasını iple çekiyordu Luka,Derf'in ona gerçekleri anlatmasını umuyordu."Derf anlat o kim bunu nerden anladın o gezegenin adını nerden biliyorsun?!"
"Luka sakin ol sana bütün gerçekleri anlatacağım."
"Anlat dinliyorum!"
"Luka ben aslında...ben o gezegende yaşayan biriydim."
"Ne?" "Sen de bi farklılık yok." "Evet yok neredeyse aynıyız,tek bir fark var, biz birbirimizi yemiyoruz." "İnanamıyorum sana Derf, yıllardır bizimle yaşıyorsun sen!"
"Annem ve babam astronottu uzaya çıkmaları gerekmiş ve benide yanlarına almışlar, ailem uzay gemisinde öldü ben ve diğer astronot bu gezegeni fark ettik."
"Yani benimle uğraşan diğer astronot mu?"
"Evet Luka."
"Ne yapacağız?"
"Öncelikle onunla yüzyüze olmamız gerek." "O zaman ona bir tuzak hazırlayalım ve onu tuzağa çekelim."
"O zaman bu gece tekrardan uzaya çıkıyoruz!" "Evet!"***5 saat sonra
Uzaya çıkmak için heyecanlıydım ama şuan başka bir sebep için buradaydık.
"Derf, ya gelmezse."
"Gelecek eminim."Ne olursa olsun gerçekler acı olacaktı.
"Luka sanırım bizi takip ediyor."
"Bu iyi bir şey değil mi?"
"Evet iyi bir şey."
"Çok korkuyorum."
Derf bana yakınlaştı ve sarıldı korumak ister gibi davranıyordu.
O geceden sonra ilk kez bu kadar yakındık....
"Sakin ol Luka,ben yanındayım."
"Derf acaba geri mi dönsek?"
" Luka sakin ol." "Ben her zaman senin yanındayım."
"Tamam biran önce bitsin."
"Geri dönelim ama farklı bir yere ineceğiz bu sefer." "Nereye?" "Bu gezegene ilk düştüğümüz yere."
Derf ve astronot arasında daha farklı konular vardı kesinlikle.
Bunu öğrenecektim ama şuan bunun sırası değil. Midem bulanıyordu ve kendimi iyi hissetmiyordum."Derf arkamızda uzay gemisi var!" "Bu o!"
Yere inmiştik onunla yüzleşme vaktiydi.
"Karşıma çık!" "Ben olduğumu anlaman uzun sürdü."
"Bunu neden yapıyorsun?"
"Çünkü bana yalan söyledin!"
"Buradaki aptal hayata kendini kaptırdın ve bana yardım etmedin."
"Bu astronot neyden bahsediyor Derf!"
"Derf mi? Adını mı değiştirdin? Sana inanamıyorum!"
" Bu işi benimle halletmen gerekirdi Luka'yı neden karıştırdın?"Luka ve Derf'i büyük bir olay bekliyordu çünkü Astronot yanlarına gelmeden önce gezegenin her yerinde Luka ve Derf'in dünyada ki videolarını paylaşmıştı bütün halk ayaklanmış onlarda oraya gitmek istiyordu. Tek bir istekleri vardı videoda gördükleri canlı, hareket eden her şeyi yemek...
Umarım beğenirsiniz oylamayı unutmayın💙😇😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hareketsiz [TAMAMLANDI!]
Bilim Kurgu[Tamamlandı.!!] İki farklı gezegen iki farklı canlı. Biri ölümün elçisi diğeri yaşayan bir ölü. Canlı,hareket eden her şeyi yiyen bir kız ve halkı bir gün dünyayı fark ederler ve dünyaya giderler hareket eden her canlı ölür son biri hariç...