Ukraden poljubac

125 7 0
                                    

Počeo je sve češće da dolazi na moje odmore, što meni naravno nije smetalo. Ponekad umesto da ode kući, pravo posle škole bi došao i bio u mojoj smeni po čitav dan. Počela sam da shvatam da mu se počinjem svarno sviđati i to me je zabrinjavalo. Jer je on super dečko i nisam želela da ga vučem za nos. Što smo se više viđali i dopisivali to su moja osećanja prema njemu bila sve jača i jača. Gde god sam išla sa sobom sam nosila osećaj krivice, od kojeg nikako nisam mogla pobeći. Milošu i dalje ništa nisam rekla o drugom poljupcu koji se desio u parku kod moje škole. Bojala sam se njegove reakcije, jer znam da sam mu bila rekla kako ćemo Nikolaj i ja da ostanemo samo drugovi. Ta rečenica me je zabolela svaki put kad sam je izgovarala u sebi. Nikolaj i ja smo se počeli dopisivati malo manje drugarski, kada bi neko ušao u moj čet sa njim pomislio bi da mi je on dečko. Obožavala sam da se dopisujem sa njim, sa njim sam se uvek tako smejala i uspeo je da mi popravi i najgori dan. Jedno veče kad su svi izašli ja nisam jer je Miloš spavao kod mene. Nikolaj i ja smo se to veče pre nego što će on izaći čuli i ja sam mu rekla kako neću ići nigde jer Miloš spava kod mene. Nisam morala ni da ga vidim, znala sam da mu nije osmeh na licu i da je bio ljut. U toku noći dok je Miloš spavao uzela sam telefon, upalila internet i čekala da vidim da li mi je iko pisao. Čekanje se isplatilo, na ekranu su mi stigla tri obaveštenja, tri poruke od Nikolaja. Ušla sam da vidim šta je hteo, poprilično sam se iznenadila kada sam pročitala. U poruci me je pitao da li se lepo provodim sa dečkom i sačekala me je slika njega pijanog kako drži limenku piva. Ispod slike je pisalo moje ime, ali zbog njegovog pijansta nije bilo ispravno napisano. Te poruke su me zabolele, jer je on bio u takvom stanju zbog mene. Poslala sam mu poruku i pitala ga da li je dobro, on je samo od jednom počeo da mi se izvinjava, meni nije bilo jasno zašto. Rekla sam mu da nema razloga da se izvinjava i otišla sam da spavam. Sutradan kad sam se probudila ispratila sam Miloša i vratila se u krevet. Sa Nikolajem sam se čula sasvim normalno, nismo ni spominjali onu temu od sinoć. Pošto je bila subota, u planu nam je bilo da izađemo, ali Nikolaj nije hteo. Pomislila sam da mi možda želi vratiti, jer ja nisam išla sa njima, ali bila sam sigurna da nije zbog toga. U izlasku je bilo super, posle kluba smo otišli na kamene kockice kod moje škole i tako sedeli. To je bio prvi put da sam upoznala Lazara. On je takođe bio deo ekipe, ali nije tako često izlazio sa nama. Nismo se upoznali u lepim okolnostima, isto to veče ga je ostavila devojka po imenu Tea . Bilo mi ga je baš žao, pa smo pokušavali da ga razvedrimo. U momentu kada je rekao kako je njega Tea ostavila, neko je spomenuo kako su se Nikolaj i Tamara poljubili. Srce mi je stalo i trudila sam se da izgleda kao da me nije briga. Helena me je pogledala, a ja dobro nisam briznula u plač. Pitala me je da li sam okej i ja sam samo klimnula glavom. Nisam imala snage ni da progovorim. Htela sam da znam sve detalje, ko je ta devojka, kada se to desilo, zašto se to desilo. Hiljadu misli i pitanja mi je prolazilo kroz glavu. Vazduh je postao težak i bilo je nemoguće udisati ga. Leon me je pitao da li sam dobro, jer nisam tako izgledala. Rekla sam da sam okej da sam samo malo umorna. Ustala sam i otišla da pijem vode u školsko dvorište. Kako sam ostala sama tako su mi suze krenule niz obraze, a ja sam se našla klečući pored česme. Molila sam Boga da sam pogrešno čula, da to nije isti onaj Nikolaj u kojeg sam se ja zaljubila. I u tom momentu sam presekla tu tanku liniju koja me je povezivala sa Milošem. Rekla sam sebi da ne mogu više sebe da mučim, a ni njega da povređujem. Odlučila sam da ću da ga ostavim.

Samo tiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant