T w e l v e

707 28 4
                                    




Lekcje skończyły się dość szybko. O 14 byłam w domu razem z Chasem. Aktualnie siedzimy na kanapie i zajadamy się lodami o smaku karmelowym. Postanowiliśmy obejrzeć comedię ,, Kac Vegas'' .

- Lubię tego aktora. - mówi chase.

Patrzę na niego zdziwiona.

- A mogę teraz ja coś włączyć? - pyta trzymając pilota w ręku.

Kiwam na potwierdzenie głową.

- Zamknij oczy - mówi.

Wykonuję jego polecenie. Gdy zaczyna lecieć muzyka otwieram oczy.

- Serio 50 twarzy Greya? - pytam patrząc na niego jak na ostatniego zboka.

Chase tylko się uśmiecha. Przytula się do mnie. Postanowiłam mu ulec i zgodziłam się obejżeć ten film.

Gdy zaczęły pokazywać się napisy końcowe - w Hudsonie obudził się tzw. męski instynkt.

- Kiedyś jak będziemy małżeństwem.... Też tak będziesz miała - mówi puszczając mi oczko.
- Wow. Ja tu widzę, że już planujesz naszą przyszłość. - mówię bawiąc się jego włosami.
Na co Chase śmieje.
- Dobrze kochana. Zostałbym dłużej ale muszę lecieć. - mówi.
Patrzę na zegarek 15:10 . No okej wyrobię się na to spotkanie z mamą Addison.
Pożegnałam się z moim chłopakiem i udałam się do swojego pokoju. Po wzięciu ubrań poszłam do łazienki.

Na godzinę 16:55 byłam już pod domem Easterling'ów

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Na godzinę 16:55 byłam już pod domem Easterling'ów. Poczekałam chwilkę i dopiero, punktualnie o 17- zadzwoniłam dzwonkiem.
Po chwili w drzwiach ukazuje mi się pani Sheri.
- Dzień dobry. Jestem Lea. - mówię wyciągając rękę w jej stronę.
- Ah to ty jesteś tą przyjaciółką Addison? - mówi odwzajemniając gest.
- W rzeczy samej. - odpowiadam z uśmiechem.
- Wejdź proszę. - rzekła pani Easterling.
———————
Siedziałyśmy w salonie i oglądałyśmy stare zdjęcia Addison.
- Domyślam co planujesz. Zrobić slajd i puścić na 18. - mówi Sheri.
- Tak zgadła pani. Jeszcze zamierzam dać do tego mały prezencik. - mówię z uśmiechem.
Jeszcze przez jakieś 1,5 godziny rozmawiałam z panią Easterling i wybierałyśmy zdjęcia. Gdy było już po 19 wróciłam do domu.
- Jest ktoś ? - krzyczę na cały dom.
- Tak, lecz zaraz wychodzę. - mówi Dominic.
- Tato? Czy mogłabym mieć swój samochód? Bo w sumie mam prawko, dowód a 18 za 5 dni. - pytam.
- Porozmawiam z Darsel. Muszę jechać bardzo ważną sprawę załatwić. Nie czekaj na nas wrócimy późno. - odpowiada.
Po chwili słyszę jak drzwi się zamykają. Zostałam sama. Postanowiłam udać się do łazienki i zrobić sobie tzw. Domowe Spa.
Gdy napuściłam gorącej wody postanowiłam zadzwonić do chase'a.

Gdy napuściłam gorącej wody postanowiłam zadzwonić do chase'a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

L- lea  C- Chase
L : - Hejka skarbie! - mówię.
C : - Cześć słoneczko. Co porabiasz ?
L : Biorę kąpiel i popijam sobie winko.
C : Ahhh... czemu nic nie napisałaś przyjechałbym.
L : Bo się R e l a K s u j ę.
C : Jedziesz na wycieczkę klasową?
L : Co?
C : Wycieczka jest na Lizbonę. Za tydzień.
L : A h a. To teraz dopiero o tym wiem. Porozmawiam z rodzicami i dam znać.
Papa
C : pa misiu.
————————

Po wysuszeniu włosów przebrałam się w piżamę i położyłam się na łóżku. Odblokowałam telefon, włączyłam Instagrama i wyświetlił mi się post Chase'a :

 Odblokowałam telefon, włączyłam Instagrama i wyświetlił mi się post Chase'a :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@ lilhuddy
Chciałbym by moja druga kotka była obok mnie @ leaelui . Kocham cię skarbie ❤️🤞.
Uwielbiam gdy oglądamy razem filmy, idziemy za rączkę, przytulamy się. Kocham gdy bawisz się moimi włosami i gdy się uśmiechasz. Poznałem wiele dziewczyn lecz wszystkie były sztuczne. Liczyły się dla nich tylko moje pieniądze. Ty jesteś inna. Jestem najszczęśliwszym chłopakiem na ziemi. Dziękuję ci za wszystko kochanie💜.

Wzruszyłam się.

Good girls like Bad boysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz