Zostało pięć minut chemii. Ostatnia lekcja i do domu. Przynajmniej tak mi się wydawało do czasu kiedy przypomniałam sobie, że mam się spotkać z panem ,, Idealnym". Ciekawe czego on znowu chce. Nie ważne. W sumie co mnie to ma interesować? Jakiś zboczony typ, którego znam zaledwie kilka godzin już mi mówi, że jesteśmy sobie przeznaczeni. Ewidentnie pielęgniarka go upuściła na podłogę po porodzie. Przecież to jest jedyna i zarazem najbardziej prawdopodobna opcja - czemu ma nie po kolei w głowie. Nagle rozbrzmiał dzwonek. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam. Pożegnałam się z Avani, z którą tak swoją drogą dobrze mi się rozmawiało.Wyszłam na dziedziniec. Na parkingu czekał już na mnie Chase.
- Kochanie, ile można na ciebie czekać ?- zapytał rozbawiony.
- Mówi się ,, Jak kocha to poczeka "- uśmiechnęłam się sztucznie.
- Jutro o 20:30 jest u mnie impreza mam nadzieje, że wpadniesz. Zabierz lepiej ze sobą strój kąpielowy.- mówi.
- Okej. Coś jeszcze ważnego masz mi do powiedzenia?- zapytałam.
- Mogę zrobić ci zdjęcie?
Nie wiedziałam po co mu moje zdjęcie, ale się zgodziłam.
Chase na pożegnanie mnie przytulił i przyznam, że jest mistrzem w wykorzystywaniu sytuacji - klepną mnie w pośladek i powiedział idąc w swoją stronę :
- Kocham cię, słoneczko.
Jedyne co mogłam teraz zrobić to pozdrowić go środkowym palcem. Tak też zrobiłam. Po chwili przyjechał po mnie szofer i wróciłam do domu.
Zmęczona pocieram dłońmi oczy. Patrzę na ekran mojego telefonu - jest dopiero 18:45. Postanowiłam przejrzeć Instagrama i natrafiłam na bardzo ciekawego posta :
@ lilhuddy
opis : Moja nowa dziewczyna :-) . @leaelui
Dostałam całkowity reset mózgu. Z ciekawości weszłam w komentarze.
@ panteka267
Największy ship! Dobrze się nią opiekuj, bo nogi z dupy powyrywam.
Czytam dalej.
@ eluihuddy
OMG uroczeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Teraz już wiem po co były mu te zdjęcia! Bez wahania napisałam do niego na dm :
( L- lea C- chase )
L : Co to ma kurwa znaczyć?!
C : Kocham Cię skarbeńku <3. Jutro impreza pamiętaj. Ulica st. Krisa 23. Załóż jakąś kieckę. Buziaczki, dobranoc kotku.
Trzymajcie mnie, bo nie wytrzymam. Pójdę na jego imprezę dlaczego by nie ? Mam nawet dobry plan.
CZYTASZ
Good girls like Bad boys
Teen Fiction17-letnia Lea przenosi się do nowej szkoły. Nie wie jednak, że ta mała zmiana tak zmieni jej życie.....