T e n

999 27 5
                                    




Siedziałam znudzona na chemii. Co za idiota wynalazł ten przedmiot! Obok mnie siedziała Addison która bazgrała coś na kartce. Gdy już prawie odpływam - moja sąsiadka z ławki rzuciła we mnie kawałkiem wymiętolonego papieru.

Od Addison :

W weekend wyprawiam swoje 18 urodziny i jesteś zaproszona ;)


TO ZA 4/5 DNI !!! CO JA JEJ KUPIE?!


Do Addison :

Bardzo dziękuję ! Tylko mam 2 pytania. 1- czy mogłabym przyjść z Chasem ? 2- czy dasz mi numer do swojej mamy ?


Rzuciłam jej w twarz ( przez przypadek ) karteczką. Nie kontrolowanie parsknęłam śmiechem. Nauczyciel od chemii tylko się na nas spojrzał i zaśmiał się pod nosem. To był młody chłopak. Podobno od razu po studiach. Jest naprawdę fajnym gościem, ale chemia już nie. Nie był surowy, a dla mnie i Addison bardzo cierpliwy. Avani śmieje się, że to geltelmen bo jak bierze dziewczyny do tablicy ( bardzo rzadko ) wstawia minusy gdy nie umieją, a chłopcom jedynki. Przepuszcza też kobiety w drzwiach. Z przemyśleń wyrywa mnie Addison podając mi karteczkę.

Od Addison :

Oczywiście, że tak!! Numer do mojej mamy to +68 490 3498 47. Odbędzie się to w sobotę o godzinie 19:45 w domku letniskowym u moich rodziców na prywatnej działce. Na w razie czego to będą 500 metrów od nas :). Przyjadę po ciebie 0 19:35. Zaproszona też jest Avani :).


Nie odpisywałam jej tylko kiwnęłam głową na potwierdzenie. Wyjęłam telefon z tylnej kieszeni i wprowadziłam numer do rodzicielki Addison i napisałam SMS :



Dzień dobry! Jestem nową koleżanką pani córki. Nazywam się Lea Elui Ginet i zostałam zaproszona na jej osiemnaste urodziny i chciałabym zrobić jej niespodziankę. Czy mogłabym się z panią spotkać z najbliższym czasie? Byłabym bardzo wdzięczna za szybką odpowiedź. Dziękuję za uwagę i do widzenia!


Po 15 minutach dostałam odpowiedź :


Witam. Jest mi naprawdę miło cię poznać! Mam wolny czas jutro po 17 gdy Addison nie ma w domu :). Ulica St. Jackoba 48 . Dziękuję za uprzejmość Sheri Easterling.

Odpisałam krótko , że przyjdę i ten termin mi odpowiada i schowałam telefon do tylniej kieszeni.

Lekcje skończyły się dość szybko

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lekcje skończyły się dość szybko. Razem z Avani i Addison wyszłyśmy ze szkoły pochłonięte rozmowami o urodzinach Easterling. Nagle podchodzi do naszej grupki Chase.

- Czy mógłbym porwać mę piękną dzieczynę na chwilkę? - kłania się mówiać teatralnym głosem.

Na co obie śmieją się i dają nam ,,przepustkę".

- Chase zanim zaczniesz. Mam pytanie. Czy pójdziesz, że mną na urodziny Addison ? - pytam.

-Będę cię pilnował byś się nie upiła. - mówi z uśmiechem na twarzy, a tylko prycham pod nosem.

Good girls like Bad boysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz