Már most kirakom, csakhogy érezzétek a szeretetem ;)
A szobámba beérve, Jungkook végig döntött az ágyon, majd azonnal fölém is mászott. Az ágyamig vezető úton lekerült már rólunk a felső, így most nem kellett annak levételével bajlódnia. Akadálytalanul hajolt rá mellkasomra, s hintette be azt csókokkal, majd pedig kezdte el ott is harapdálni bőrömet. Hatalmas kezeivel végigsimított oldalamon, egészen derekamig, majd lassacskán elkezdte lehúzni nadrágom. A továbbra is hajában pihenő kezemmel megszorítottam tincseit és halkan fel is nyögtem, mikor ráharapott mellbimbómra. Ahogy lehúzta nadrágom, megnyalta belsőcombomat és ott is bőrömbe mélyesztette fogát.
- Tetszik, mi? – egyenesedett ki. – Csak figyelmeztetlek, nem volt még rám panasz soha – mosolyodott el önelégülten.
- Akkor alacsony elvárású emberekkel találkoztál csak – forgattam meg szemeimet. Felültem és karjánál fogva magam felé rántottam, így helyet cserélve vele. Most én voltam a lábai közt és én néztem le rá. Két térdét megragadva kényszerítettem nagyobb terpeszbe és egyik térdemet megemelve nyomtam is rá azt tagjára.
- Szóval neked nagyok az igényeid? – nevetett, mire erősebben nyomtam rá térdem farkára. Felnyögött a kettős érzésre, és éreztem amint férfiassága megrándult az alsójában.
- Mi az, csak nem fáj? – hagytam figyelmen kívül kérdését. Nehogy azt higgye már, hogy itt Ő az egyetlen domináns.
- Rohadtul tetszik – mondja sóhajtozva.
- Ne szokj hozzá – szóltam rá, majd direkt úgy nyomtam oda térdem, hogy az minden kéjt mellőzve, csak fájdalma okozzon neki.
- Ha majd a seggedben leszek, fogadok egy kezes bárány leszel – mondta.
- Én vigyáznék, nehogy én legyek a tiédben – mondtam ördögien, majd továbbra is lábai közt maradva hajoltam nyakához. – Tele leszek foltokkal miattad – cirógattam meg orrommal a bőrét. – Nem lenne igazságos, ha te csupasz maradnál – haraptam bőrébe.Egyik kezemmel fej mellett támaszkodtam a másikkal pedig végigsimítottam oldalán pontosan, úgy ahogyan Ő tette korábban. Ujjaimmal közrefogtam mellbimbóját és azt kezdtem morzsolgatni, egy pillanatra sem abbahagyva nyelvem végigfuttatását nyakán. Mély levegőket véve próbálta elfojtani nyögéseit, ami elégedettséggel töltött el. Kiegyenesedve néztem mosolyogva a vörös arcú férfit és kacéran beleharaptam ajkamba. Mellkasára téve másik kezemet is kezdtem el már mind a két mellbimbóját kínozni, közben pedig elkezdtem mozgatni csípőmet. Elégedetten néztem, ahogy kínlódik alattam, és büszkén sóhajtoztam a férfiasságaink összedörzsölésétől való kéjtől.
- Az előbb még olyan bátor voltál, most pedig itt vonaglasz alattam – szívattam. – Lehet, valóban én leszek majd benned? – nyomtam oda magam, mire mind a ketten felnyögtünk. Ajkamat ma már sokadszorra megnyalva szántam rá magam, a következő lépésemre. Kimászva lábai közül, mellbimbóit elengedve térdeltem mellkasa fölé. Alsónadrágomon keresztül már az én méretem is tisztán láthatóvá vált, a kényeztetéstől. Férfiasságomat kiszabadítva a ruhadarabból rántottam magamon egy párat. Kissé pihegve szemezett hol valóban velem, hol pedig tagommal, mire gonoszul elvigyorodtam. – Tudod mi a dolgod – mondtam, majd állára fogva utasítottam rá, hogy nyissa ki száját. Türelmetlenül nyomtam be magam, azonnal tövig, mire öklendezni kezdett. – Mutasd mennyire is vagy jó – húzódtam kijjebb, majd löktem be magam újra. Farkammal a szájában mosolyodott le, majd kezeit felemelve markolt rá fenekemre és tövig elnyelt. Olyannyira jól csinálta, hogy muszáj voltam megtámaszkodni az ágytámlában. Kifejezetten jól munkálkodott rajtam nyelvével, így nem volt okom panaszra. Mivel láttam, hogy nyaka kissé elfáradt a mozgásban, nos... Valójában csak lassult a tempója és az én örömöm is, ezért csípőmet mozgatva kezdtem száját megbaszni. Kuncogva sóhajtoztam és nyögdécseltem szája okozta örömömben, s éreztem amint ujjait beakasztja alsómba és elkezdi lehúzni azt. Egy pillanatra kihúzódtam szájából, hogy be tudja nedvesíteni ujjait, majd vissza is furakodtam helyemre. Első ujját meg sem éreztem, olyannyira jól munkálkodott nyelvével, sőt a másik kettőt sem. Mivel folyamatosan prosztatámat ingerelte, közben pedig farkamat nyaldosta, hamar a tűréshatáromra küldött. Ujjait kihúztam magamból, és magam is kihúzva szájából ültem csípőjére. Megszabadultam utolsó ruhadarabomtól és ismét végig simítottam testén.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔ »Sorsod a bőrödön« [JiKook ff]
Hayran KurguJimin, a 24 éves tetoválóművész, egészsége megőrzése érdekében otthonról dolgozik. Ebben a világban a sors legendája, miszerint két ember, egy végzetre rendeltetett, valóságos. De mi történik akkor, ha a végzetünk olyasvalakivel köt össze, akit első...