- Kizárt! – tettem le kezemből a poharat.
- Ne csináld már Jimin! Tök jó lesz – próbált győzködni.
- Az lehet, hogy neked megy nőkkel is, de nekem nem – ráztam meg fejem.
- De én is ott leszek – folytatta.
- Nem! Vagy csak te, vagy egyáltalán nem – zártam volna le a témát.
- Nem mondod komolyan, hogy nem vagy benne a hármasban! – csapott combjára. – Biztos azért mert nem csináltad még, mi? – tette karba kezeit sértődötten.
- De igen! Nem is egyszer, de csak férfiakkal! Mondtam már, hogy hidegen hagynak a nők – fújtattam.
- Mindent ki kell próbálni egyszer – fújta fel arcát.
- Persze, sósavat is csak egyszer kell innod – forgattam meg szemem.
- Légyszi.
- Nem.
- Légyszi!
- Nem!
- Kapsz érte valamit!
- Ha le akarsz fizetni, pöcsön rúglak – szűkítettem össze szemeim.
- Attól függ ki, mit ért fizetés alatt.
- Én leszek fölül – nézte rá elszántan.
- Egy vacsorára gondoltam – sandított oldalra.
- Ne kerüld a témát! – szóltam rá.
- De Jimin! – nyafogott.
- Nem! Vagy én leszek felül legközelebb, vagy nincs hármas! Valamit, valamiért – nyújtottam felé a kezem.
- Nem fogsz megdugni – nézett rám mérgesen.
- Akkor nincs hármas szex a csajoddal – húztam volna vissza a kezem, de gyorsan elkapta és megrázta azt. – Ha nem állna fel a farkam a nődre, akkor előre is bocs – álltam fel és elvettem előle az üres tányért. – Különben ezt Ő is tudja?
- Ő találta ki – horkantott fel.
- Csak így légből kapottan? – fordultam meg és nekitámaszkodtam a pultnak.
- Meglátta miket küldtem neked – vont vállat.
- És?
- Megpofozott, majd azt mondta, hogy ha már ennyire érdekelnek a fiúk, csináljunk egy hármast – mesélte. – Azt mondta rögtön azután, hogy mindenki elélvezett szakít velem.
- Nem tudom melyikőtök a nagyobb idióta – túrtam hajamba. – Előre szólok ide nem hozod be.
- De miért? – állt fel, mire morcosan ránéztem. – Jó akkor nálam.***
- Szóval Suki, Jimin, Jimin, Suki – mutatott be minket egymásnak.
- Örvendek – nyújtott kezet.
- Én is – fogadtam el, mert udvarias vagyok.
- Sosem láttam még albínót személyesen – mért végig, kíváncsi csillogással a szemében.
- Úgy nézel rá, mint egy bazári majomra – tette karba kezeit Jungkook. – Hagyd már! – szólt rá élesen.
- Gyere Jimin, menjünk játszani – ragadta meg csuklómat és elkezdett maga után húzni. Értetlenül, néztem Jungkookra, aki szerencsémre nem tervezett a csajjal egyedül hagyni.Hosszú percekkel később Suki már ruhák nélkül ült az ágyon és várta a fejleményeket. Azt mondta kíváncsi rá, hogy a drágalátos barátja hogyan és miért éppen egy másik pasival csalta meg. Rohadt kényelmetlenül éreztem magam attól, hogy árgus szemekkel várta mikor is kezdünk neki.
- Zárd ki a fejedből – suttogta nekem Jungkook. – Vedd úgy, hogy csak én vagyok itt – tette egyik kezét arcomra és maga felé fordított. Szabad kezét derekamra vezette és közelebb húzott magához. – Hunyd le a szemed – hajolt nyakamra.
Tettem, amit kért és inkább lehunyva szememet az érintésére kezdtem koncentrálni. Kezeivel megragadta pólóm szegélyét, én pedig felemeltem kezem, hogy könnyebben le tudja venni. Végig simított csupasz felsőtestemen, majd csókjaival egyre lejjebb haladt. Nem tudtam hang nélkül hagyni ezt, így sóhajtozni kezdtem. Egyik mellbimbót a szájával kezdte kényeztetni, a másikat pedig kezével. Mikor erősebben megharapott kénytelen voltam felnyögni és éreztem amint Ő elmosolyodik. Jungkook látszólag jól tudta, hogy mindenképpen neki kell felizgatnia engem, vagy ebből az egészből nem lesz semmi. Szabad kezével lesimított alhasamra, majd onnan bevezette azt nadrágomba. Mikor kertelés nélkül rákulcsolta ujjait tagomra ismét felnyögtem és kezemet hajába vezettem. Mikor mocorgást hallottam az ágy felől akaratlanul is odanéztem. Suki nagyon élvezhette a kettőnk látványát, mert már javában kényeztette magát. Mikor észrevette, hogy ránéztem, elővettem a leglenézőbb pillantásomat. Igyekeztem megmutatni neki, hogy a drágalátos barátja jobban élvez engem, mint Őt és nem szégyelltem sóhajtozni. Tekintetem visszavezettem a rajtam ügyködőre, aki készült lehúzni a nadrágom. Abban a sebességben, ahogy lehúzta farmerom és egyúttal alsóm is, úgy vezette végig nyelvét márvány fehér bőrömön. Felkuncogtam mikor Jungkook kertelés nélkül cuppant rá férfiasságomra. Tagommal a szájában pillantott fel rám és szemezésünk közben rám kacsintott.
ESTÁS LEYENDO
✔ »Sorsod a bőrödön« [JiKook ff]
FanficJimin, a 24 éves tetoválóművész, egészsége megőrzése érdekében otthonról dolgozik. Ebben a világban a sors legendája, miszerint két ember, egy végzetre rendeltetett, valóságos. De mi történik akkor, ha a végzetünk olyasvalakivel köt össze, akit első...