☤JUNGKOOK'UN AĞZINDAN☤
Gözyaşlarım ve hıçkırıklarım depoyu sarmıştı. Sevdiğimi elimden kaybediyordum ve bunu asla gözümle yumamam.Hoseok yerde oturmuş bana bakıyordu.
Sinirlerim tavan yapmıştı ama şuan sırası değildi.Kulaklarıma dolan siren sesleri ile gülümsedim.
"Dayan sevgilim...kurtulacağız"Gözyaşlarımı elimin tersi ile sildim ve Choi Na'nın minik bedenini kucağıma aldım. Gözyaşlarım onun bu cansız bedenini görünce daha da şiddetleniyordu.
Sirenin geldiği yere doğru ilerledim. Ambulans sonunda gelmişti. Choi Na'yı hemen sedyeye aldılar ve Ambulansa koydular. Hoseok yaklaşmıştı. Bana bakıyordu. Ambulansa binmek istedi ama onun yüzüne çok sert bir yumruk geçirince yere düştü. O zaman da ambulans ilerledi.
()()()()
Gözlerim sürekli bip bip bip sesi çıkaran makine seslerindeydi. Meleğime bakamıyordum. Bakınca daha fazla kendime kızıyordum. Saçlarımı yoluyordum.
"Çok fazla kan kaybı var. A+ kan grubu olan kişilere haber vermemiz gerekiyor. Çabuk hastaneye söyleyin"
Doktorun söylediği şeyler canımı çok ama çok fazla yakıyordu."Beyefendi siz bu kadını tanıyor musunuz?"
Kafamı evet anlamında salladım.
"Neyisiniz?"
"Sevgilisiyim"Tekrar Meleğimin yüzüne bakmak için yeltendiğimde Dudaklarına kaydı gözlerim. Yaklaştım.
Kafamı alnına deydirerek
"Seni çok seviyorum Choi Na. Ben buradayım. Bak sana söz vermiştim değil mi s-sevgilim? Seni buradan k-kurtaracağıma. Ama sen...n-neden bunu yaptın? Bırak bana gelseydi kurşun. Neden o k-kurşunun önüne atladın sevgilim?"Bu kelimeleri söylerken kalbim sökülüyordu. Karnındaki kan tüm elbiseyi kaplamıştı.
Dudağına bir öpücük kondurdum. Etraftaki tüm hemşireler bize odaklanmıştı.
"Beyefendi çekilin lütfen! Çok kan kaybımız var."Burnumu çektim. Hemşireler dizine pansuman yapıyordu. Doktor da nabzını ölçüyordu ve hava veriyordu.
Benim meleğim ne an bu duruma gelmişti.()()()()
"A+! A+!"
Hala ambulanstaydık ve bizim şuan hastanede olmamız gerekiyordu.
A+ diye sesler yankı yapıyordu beynimde.Benim de kan grubum A+'ti ama fazlasıyla kötü ve kirli bir kandı emin olabilirsiniz.
Choi Na'nın yaşaması için bu kötü kanı kendi onun vücuduna aktaramazdım. Ama yapmak zorundaydım.
Beni affet sevgilim."Benim kanım A+ doktor!"
Bana şaşkın bir şekilde baktı.
"SEVGİLİSİ İSEN NEDEN SÖYLEMİYORSUN BE ADAM!? Hemşire Souya hazırlayın!"Yanımda ki kız hemşire hemen beni Choi Na'nın olduğu yere çekmişti. Ona daha fazla bakamamak için kafamı sağa doğru çevirdim. Ama yapamıyordum. Vicdanım el vermiyordu.
Gerekli herşey yapılmıştı. Vücudumdaki kötü ve iğrenç kan Sevgilimin kalbine gidiyordu.
Doktorun yüzünün gülmesi ile içimde bir umut ışığı parladı."N-Ne oluyor doktor!?"
Heyecanımdan ayağıya kalkmıştım.
"Kanlarınız gerçekten çok uyumlu. Hanımefendinin kalbi eskisinden daha hızlı atmaya başladı. Bu onun sağlığı için iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPERS☤JJK ✓
FanfictionEvime Toplam 12 günde gelen ve bazılarında aynı harf taşıyan 12 adet buruşmuş kanlı kağıdı birleştirdim ve okuduğum isim ile gözlerimi büyüttüm; 𝒥𝑒𝑜𝓃 𝒥𝓊𝓃𝑔𝓀𝑜𝑜𝓀 Jungkook ölmemişti, yaşıyordu... ------------------- Keyifli okumalar •̀.̫•́...