1.Borzalmas évnyitó

357 12 2
                                    

Egyedül ülök és játszok a plüssömmel. A nyugodt csendet az ajtó csapódása töri meg. Felnézek és egy testőrt látok magam előtt, ami annyit jelent, hogy takarodó van. A férfi közelebb jött, megfogta a csuklóm és már a szobámba is vitt ...volna ha nem tört volna be a bejárati ajtó. A kezemet szorító ember berakott egy szekrénybe és hallgatásra intett. Becsukta az ajtaját és ment is le a nyikorgós lépcsőn. Lövöldözést és kiabálást hallotam, amitől nagyon megijedtem és sírásba törtem ki.

Pár perc után hallom,hogy valaki, vagyis valakik feljönnek és körülnéznek a szobában. Elkezdtem nyugtatni magam, hogy ne hallják a sírásom, de nem jött össze.

Egy fekete hajú, és a szőke hajú férfi nyitotta ki a szekrényt és emelte kezét felém. Nagyon megijedtem, mivel nem ismertem őket. Amint látták, hogy remegni kezdek a fekete hajú férfi szólalt meg.

- Ne aggódj, azért jöttünk, hogy megmentsünk.- mosolygott rám. Ránéztem, és ezt a kellemes pillanatot a pocim korgása zavarta meg.- Éhes vagy?-bólintottam.

- Gyere,van nálunk sok finomság, amiből annyit ehetsz, amennyit csak szeretnél.-mondta már a szőke hajú. Nekem rögtön felcsillant a szemem és oda battyogtam hozzájuk.

-Hogy hívnak?- kérdezte a sálas. Én csak megráztam a fejem, jelezve, hogy nincs.

-Én Hizashi vagyok, ő pedig Aizawa.- mutatott társára.

-Papa?Mama?- néztem rájuk felváltva, mintha ők lennének a szüleim.

Hát igen, ez nagyon furcsa álom. Gyakran álmodom ezt, de nem értem miért. Ez sose történt meg, mivel ez a beszélgetés nem magyarul történt, nem tudom milyen nyelven, de nem magyarul. De mégis olyan élethű volt. Mint egy emlék...

Jaj, be se mutatkoztam. A nevem Kocsis Boni, 14 éves vagyok, fél év múlva töltöm a 15-t. Budapesten élek a családommal. Tudjátok apa,anya és 2 bátyó. Ma reggel lesz a sulimban az évnyitó. Kicsit izgulok, mivel új suli, új osztály, én meg nem kicsit vagyok antiszoc.

Mindegy, most sétálok a suli folyosóján a tornacsarnok felé, mivel ott lesz megrendezve. Nem a legjobb suli, de tökéletes, mivel a bátyám és a legjobb barátnőm is idejár, csak sajnos ők kerültek egy osztályba én meg egyedül 34 emberhez. De legalább szünetbe láthatom őket.

Annyira gondolkodtam, hogy észre se vettem, hogy már bent vagyok. Gyorsan megkerestem a barátnőm és odafutottam hozzá. Igen, ez elég viccesre sikeredett, mivel meglátott és elkezdtett lefutni a lépcsőn majd a nyakamba ugrott, én meg nem tudtam megtartani az egyensúlyom, ezért mindketten hátra estünk. Mondjuk neki kényelmesebb volt a landolás, de csak röhögtünk magunkon. Lassan leszállt rólam, felsegített és megmutatta, hogy melyik az én osztályom.

Köszöntem az osztályfőnöknek, majd leültem mellé és elkezdtem beszélgetni néhány lánnyal. 10 perccel később ránkszólt a tanárnő, hogy maradjuk csendbe, mert megjött az igazgató. Megnézte, hogy mindenkin van-e ünneplő és köszöntött minket. Én nem vittem túlzásba.
Ezt vettem fel, mivel egy órára lakok a sulitól és nem szívesen mászkálok szoknyában és magassarkúban.

Elég unalmas volt az eleje, már azt hittem elalszom, mikor az igazgató mögött megjelent egy lilás füstszerű valami, ami egy térkapura hasonlít

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elég unalmas volt az eleje, már azt hittem elalszom, mikor az igazgató mögött megjelent egy lilás füstszerű valami, ami egy térkapura hasonlít. Hát nem nagyon izgatott, mivel gondoltam csak meg akarnak szivatni, de amikor az igazgató hátrálni kezdtett és ki is jöttek onnan, nem kicsit csigázott fel a dolog. Rólam tudni kell, hogy van egy oldalam, ami szadista, mazochista és pszichopata. Szóval szeretem az ijesztő dolgokat.

Mindenki félelemmel nézte őket, én meg csodálattal és azt kívántam magamban, hogy ezt tanítsák meg nekem is. Elég fura szerzetek jöttek ki rajta. Volt egy kék hajú srác, elég görnyedt háttal és rengeteg kézzel az arcán, a vállán, úgy mindenhol. Egy másikat pedig, egy sűrített füstre tudnám hasonlíta. Belőle jött ki a másik kettő. Az utolsó egy genetikai hulladék volt. Kilátszott az agya, sötét szőre volt és vagy 2,5 méter magas. Hát irigyeltem az én 164cm-mel.

Körbe néztek, mintha keresnének valamit, majd elkezdett a kék hajú angolul beszélni.

-We are the League of Villian. And we looking for someone of you.-mondta. Szerencse, hogy angolt tanulok, így értem.

-Valaki fordítana?-mondja a mögöttem ülő.

-Persze-válaszoltam.- Azt mondta, hogy ők a Gonosztevők Szövetsége és, hogy keresnek valakit közülünk.-magyarázom úgy mindenkinek.

-We're looking for a girl who called Boni Kocsis.- teljesen lefagytam. Engem keresnek.

-Naaa, mondd. Mit mondott?- faggatak a többiek.

-A-azt mondta, h-hogy Kocsis Bonit keresik.- mondtam, majd nyeltem egy nagyot.

-Oké, és ki az a Boni?

-É-én vagyok az- mondtam elhaló hangon.

Gyorsan a bátyám és a barátnőm felé néztem és aggódva figyeltük egymást. Nem tudom mit csináljak. Egyszerűen félek.

-Why are you looking for her?(Miért keresitek őt?)- hallom az egyik tanár hangját.

-Because she have to come with us, or...-mondta majd a legjobb barátnőm torkát elkapva folytatta.- i will kill this girl. (Mert velünk kell jönnie, vagy megölöm ezt a lányt.)

-You can't kill her!-kiáltotta a tanár.(Nem ölheted meg!)

-Yes i can. If i touch something with my 5 fingers, it will be crumbled. (De, ha megérintek valamit az 5 ujjammal, akkor az elporlad.)- na itt nem kicsit szartam be.- I'll count to 5, if she doesn't come here, she will die. (5-ig számolok, ha nem jön,ő  meghal.)

1~

2~

3~

4~

-Okey stop. I'm Boni. Please, don't hurt her.( Oké állj, én vagyok Boni, ne bátsd őt kérlek.)

-Noumu!-szólt rá, ami felém jött, majd elkapott a kezébe és szorosan tartott, túl szorosan.

-Stay away from her. (Maradj távol tőle.)-sziszegtek ki a fogam közül. Ő elengedte, majd rám pillantott.

-Nyugi csajszi, semmi baj. Minden rendben lesz. Menj a tesómhoz gyorsan.- erőltettem magamra egy mosolyt, ami nem tartott sokáig, mivel a lény, ami fogva tart erősített a szorításán. Felszisszentem,de már csak néhány tompa hangot hallottam. A szörnyeteg elindult, majd a lilás dolgon átlépve egy dohos bár szerűségben találtam magam. Egy pillanat volt az egész, a szörnyi letett, akarom mondani hagyta, hogy kiessek a kezéből és a kék hajú fölém guggolva két ujja közé fogta az arcom. Egy levakarhatatlan győztes, de egyben perverz mosoly jelent meg ajkaim. Elrántottam a fejem, ami nem tetszett neki és egy erős fejbe rúgással díjazta meg cselekedetemet. Nem kellett sok, ettől a rúgástól el is vesztettem az eszméletemet idegenekkel körülvéve.

Egy Démoni Szerelem [Bakugou X OC]Where stories live. Discover now