Egy órával később kilépve a tanáriból indulok el a portára. Már mindenki hazament, de nekem mindig sikerül valami plusz melót bekapni (kössz Endeavour). Leérve elkértem a motorom és indultam is. Esti buli a Bakusquaddal, tuti valami gyerekes játékot fognak játszani, inkább viszek magamnak piát.
Útközben bementem egy boltba, ahol egy fegyveres ember próbált pénz szerezni. A maradék 0-val egyenlő életkedvemmel odamentem mellé és tarkón vágtam, amitől elájult. Kihívtam a rendőröket és egy papírra írt jelentés után tovább is álltam. Otthon lepakoltam mindent, az alkoholt betettem a kis hűtőmbe, ami a szobámban lévő spájzban volt. Itt igazából csak gyümölcsleveket, csokidarabos sütit és piákat tartok,de ne olyan kicsinek képzeljétek, akkora, mint egy ruhásszekrény.
Ezután elmentem fürdeni és hajat mosni. A tusfürdőm is és a samponom is eper illatú. Miután felöltöztem megfürdettem Lulut is, annyi különbséggel,hogy őt áfonyással és megszárítottam a szőrét. A ruhám egy egyszerű hosszú szakadt fekete farmer, egy piros kockás ing és egy térd alá érő bakancs, ami meglepő módon... jól tippeltétek, fekete!!! Ezt mind 3 óra alatt! Új rekord.
Mindegy, lassan hét óra szóval ideje lenyomozni Mina címét. Mit ne mondjak elég hamar megtaláltam. Mindössze húsz percnyire lakik innen. Elraktam minden megvásárolt alkoholt a zsákomba, elköszöntem Mamáéktól és útnak is eredtem gyalog. Lulu végig mellettem jött, ami elég vicces volt. Ahogy mentünk minden sarkon konkrétan volt egy hentesbolt, Lulunak meg úgy csorgott a nyála, mint a vízesés. Az utolsónál megálltam és vettem neki 5 kiló marhát, hadd tömje majd a fejét. Mikor megérkeztünk becsöngettem és vártuk, hogy ajtót nyissanak. A ház egyszerű, inkább amerikai kertes házra emlékeztet, 2 emeletes, nagy kert. Nem kellett sokat várni, pár másodperc múlva ajtót is nyitott.
- Ayame, már egy órája itt kéne lenned.- hisztizett be.
- Azt mondtad este nálad buli és hogy írsz, de nem tetted így le kellett nyomoznom a telód.- mondtam lazán.- Beengedsz?
- Jaj persze, gyere.- nyitotta nagyobbra az ajtót.- Elfelejtettem elkérni a számod, ne haragudj.
- Semmi baj, úgyis idetaláltam.- közben elindultunk fel a lépcsőn.
- Igaz, de hogy?
- Feltörtem a facebookod, onnan lenyomoztam milyen készüléket használsz és így láttam hol töltöd a legtöbb éjszakát és kész.
- Aztaaa, akkor feltudnád törni Bakugou telóját is? Útközben eltévedt és nem talál ide.
- Persze, de neki megvan a száma? Úgy egyszerűbb lenne.
- Persze, parancsolj.- mikor felértünk a szobájához, kinyitotta nekem az ajtót és egy köszönés mellett odarohantam a gépéhez.
- Szia Ayame, mit csinálsz?- kérdezték egyszerre.
- Sziasztok.
- Segít Bakugounak idejutni.
- HEEE?!?! Mégis hogy? Lemerült a telója.
- Akkor egy kicsit tovább fog tartani. De amúgy egyszerű, a számával bemérem az utolsó telefonhívásnak a helyét, majd egy 500 méteres körzetbe bemérem a telefont, adok rá egy kis energiát és egy térkép segítségével idevezetem.- még bepötyögtem valamit és vége is.- Ééés kész. 10 perc is itt van.- fordultam feléjük.
- Nagyon király vagy. Ez olyan férfias volt.- mondta a hegyes fogú.
- Köszi Sharky.- ő csak villantott egy ezer wattos mosolyt.- Amúgy neked mi a neved, meg neked Cellux?
YOU ARE READING
Egy Démoni Szerelem [Bakugou X OC]
FanfictionEgy lány, akinek se neve, se családja. Születése óta fogságban él, majd 2 hős megmenti, de újra elviszik csak éppen egy másik kontinensre. Pár év múlva újra megmenti egy pizza rendelésnél ugyanaz a 2 hős, akik örökbe fogadják. Az élete teljesen fel...