8. Támadás és Pia

112 8 4
                                    

🔥~Bakugou szemszöge~🔥

Már a bejáratnál is láttam a csajt, de azt hittem, hogy csak egy beképzelt liba. Ahhoz képest meg elég jó csaj. Amikor megláttam a motoron leesett az állam képzeletben, mivel egy lányt se láttam még, aki tudja használni. Ráadásul az illata is nagyon jó. Az egyetlen gond az, hogy nincs melle, pedig a segge formás és az alakja se rossz.

Amikor bejelentette, hogy lelép mindenki álla a földdel pacsizott, ahogy láttuk, hogy ELREPÜL A SZÁRNYÁVAL. Az előbb mondta, hogy nincs képessége, mégis ott van.

- Heyy, nem úgy volt, hogy nincs képességed?!- üvöltötte neki Fura Haj.

- Nem az én képességem, hanem a haveromé.- mondta és már el is tűnt. Érdekes lesz ez még.

🔥~Ayame szemszöge~🔥

Gyorsan elrepültem a bárhoz és berohantam. Már a csapatom ott állt és várt. Az ajtó mellett egy kis rész volt elkerítve nekünk, 20 méterre egy lépcső vezet fel a helyünkre, ahol csak mi vagyunk. A lépcsőnél és a bejáratnál egy-egy őr állt. Mellettünk a sarokban 90°-kal elfordítva volt a bár kincse, a piarészleg. És végleg mindennek a közepén a táncparkett és DJ. Az ellenőr fél óra múlva jön meg. Kérdezhetitek miért. Egyszerű, hogy engedélyezze, hogy a hősök, gonosztevők és a polgárok is bulizhassanak is egyszerre. Annyi a kikötés, hogy információt nem szerezhetnek e helyen belül és nem használhatják a képességüket a területemen. Mivel ez egy unalmas rész ugorjunk át másnapra.

Reggel az orvos megjárása után mentem a USJ-be az edzésre. Szerencsére a vállam meggyógyult és semmi baja. Már úton vagyok, mikor próbálkozásaim ellenére Papa még mindig nem veszi fel a telefont. Rákapcsoltam a gázra és percek alatt már meg is érkeztem. Amikor próbáltam kinyitni a kaput az nem mozdult, pedig elektronikus. Telefonommal rákapcsolódtam a hálózatára és annyira feltörtem, hogy be tudjak jutni. Írtam Mamának egy sms-t, hogy szar van és már mentem is. Bent nem várt személyek fogadtak. Amint megláttam őket rögtön rájuk támadtam.

- Oi, Kurogiri! Hogy a faszba kerülsz te ide?- ordítottam neki.

- Ohh Dark, jó újra látni téged.- lepődött meg. A többiek elég furán néztek.

- Ez a részemről nem mondható el. Takarodjatok vissza a bárotokba. - szóltam rá.

- Nem tehetjük, meg kell ölnünk a Béke Szimbólumát.- mi a franc?

- Jük? Csak azt ne mondd, hogy az faszkereszt is itt van?- céloztam Shigarakira. (Ezt fájt leírni-szerk.)

- De és Noumut is elhoztuk. De sajnos úgy látszik All Might nincs itt.

- Fogd a rühes csapatod és tűnjetek el. Ne akard, hogy hívjam a többieket.- fenyegettem meg. A többiek még mindig értetlenül állnak és néznek.

- Mire ideérnének már halottak lesztek.

- Ohh Féreglyuk, neked kéne legjobban tudnod, hogy engem nehéz legyőzni.- mosolyogtam magamban.

Mielőtt neki támadhattam volna a Süni és a Kis Cápa megtette helyettem, szóval mentem a másik irányba. Papa már ugrott le így követtem én is a kardommal. Fegyverezni később. Az első adagot hamar letudtuk és mehettünk is a következő adaghoz. hozzájuk semmi se kellett, eléggé gyengéket sikerült összeszednie. Mindegy, mivel itt végeztem indulni kezdtem Papáék felé, de egy borzalmas látvány fogadott. Papát a földbe vágva látni elpattant a húr. Rohantam volna neki, ha Bakugou nem fogott volna le.

- Anti chapstick!-ordítottam neki.- Szedd le róla azt a szörnyet azonnal!

- Ohh, az áruló visszatér.- röhögött.

Egy Démoni Szerelem [Bakugou X OC]Where stories live. Discover now