7. A hőstanoncok

119 10 1
                                    

Az elmúlt egy hétben nagyon sokat gyakoroltam és edzettem Papáékkal vagy az igazgatóval. Felajánlották, hogy All Might is besegíthet, de visszautasítottam. A legnagyobb hőssel harcoljak, mikor ki nem állhatom őket. 5 kivétel van csak, akit elfogadok: Papa, Mama, Onii-chan, Pikachu és Hawsk. Mikor a többi tanár megkérdezi, hogy mit keresek a suliban, mindig mondhatom, hogy én is itt dolgozom és ne kezeljenek gyerekként. Komolyan mondom néhány női tanár gügyög nekem.

Néhány plussz infó. 1 hónap múlva megyek felvételizni Japán legjobb tánciskolájába. Ha oda felvesznek, akkor több esélyem van az Infinite-be bekerülni. A legjobb táncegyesület az országban és pár hónap múlva országos bajnokság lesz.
Elmentünk vizsgálatra Recovery Girl-hez és kiderült, hogy nem nőttem semmit, sőt összementem 163 centire. Ennek rohadtul nem örültem, így is picinek éreztem magam, de most még jobban. És az utolsó infó az, hogy megvan a jogsim. De nem csak kocsira, hanem motorra is. Ennek kimondottan örülök. És kaptam hozzá egy mocit is. Nehogy más fuvarozza a seggemet. Szóval ennyi.

Itt vagyok most és épp a konyhában csinálom ezeknek a kelekótyáknak a reggelit, ami nem más, mint tojásrántotta, bacon és piritós epres teával. Ha így haladnak el fognak hízni, én mondom. Azóta már többet tudok enni, kb. egy mekis sajtburgerrel egyenlő adagot Shinso szerint. Mindegy, gyorsan megterítek és indulhatok is a UA-be, mert valamiért behívott a kisegér. Lehet az újoncokhoz van köze. Igen, ma jönnek az új diákok és történetesen Papa kapta meg az 1-A osztályt. Shinso a B-be került, amit nagyon nem értek, mivel a képessége elég jó ahhoz, hogy A-s legyen. Most van 6 óra, a többiek húsz perc múlva kelnek és 7-kor indulnak. Kivéve Onii-chant, neki elég fél nyolckor. A tanítás fél kilenckor kezdődik. Szerencsés idióta. Testvéri szeretet, tudjátok.

Felöltöztem, felvettem a táskám, a kulcsokat és indultam is. Alig 10 perc alatt ott voltam. Felmentem az igazgatóhoz és bekopogtam az ajtaján. Egy "Szabad" után benyitottam, majd leültem a vele szembe levő székre.

-Jó reggelt, Ayame. Örülök, hogy itt vagy.-mosolygott rám.

-Önnek is Nezu-san. Megtudhatom, hogy miért hívatott?-tértem rögtön a lényegre.

-Jól a közepébe vágtál, de megértem. Szeretnélek megkérni arra, hogy nézd át a tanulók adatlapjait és állapodj meg róla, hogy minden rendben velük.-nyújtotta felém a mappákat, amiket el is vettem.

-Ez nem jogsértés?-néztem rá kérdően.

-Nem, mivel az én megbízatásomból teszed az iskola megvédéséért.- felelte egyszerűen.

Bólintottam, majd egy köszönés mellett mellett indultam el a tanáriba. Annyira szeretem, hogy az igazgatói a legfelső emeleten van elől, a tanári meg a legalsón ráadásul hátul. Kész tesi óra, de komolyan mondom. Mindegy legalább egy kis kardiozással is eltölthetem a napom.

Amíg ezen agyaltam, már megérkeztem a tanárihoz. Nem kicsit fulladtam ki. Kinyitottam az ajtót és két nem várt személy fogadott.... All Might és az a szemétláda Endeavour. Mindketten felfigyeltek az ajtó nyitására és az érkezésemre, így rám meresztették a szemüket. Bár a Mocsok szemében mást is láttam, felismerést. Nocsak, szóval emlékszik rám. Akkor a sebeket is mutogathatnám. Egyre jobban kezd zavarni a nézésük, szóval az idillinek sem mondható csendet én töröm meg végül.

-Helló, esetleg segíthetek valamiben?- vontam fel a szemöldököm.

-Tudd kivel beszélsz, Gonosztevők szégyene!- mondta valami ocsmányul megalázó hangnemben.

-Megtudhatnám ez mire érti?- Esküszöm most fogom kinyírni.

-Emlékszem rád, ott voltál a többi gonosztevővel. Te se vagy különb náluk!- ordította, majd nekem akart támadni, de Toshinori megállította.

Egy Démoni Szerelem [Bakugou X OC]Where stories live. Discover now