6. Első barát és egy roham

126 12 1
                                    

🔥MÉG NE NÉZD MEG!🔥

Ez a hét is hamar eltelt. Itt ülök az igazgató mellett és nézzük az A és a B terület videóit. Elég sok fura képességet lehet látni, de van egy-két nagyon is jó. Van egy srác, aki önmagát üti ki elektromossággal. Nagyon vicces ember. Én persze most is úszok a papír munkában. Nemrég kerültem csak ide, de már úgy érzem mintha egy éve itt lennék. Mikor végeztem a számolásokkal már csak a felvételi végét láttam. Remélem Shinsot felveszik az A osztályba, nagyon ügyes. Volt egy fiú, aki megmentett egy lányt ,pedig 0 pontja volt. Mondjuk a hősiessége miatt tuti felveszik.

Amikor vártam a bátyám, vagy az összes fiú megnézett és elég feltűnően végigmért. Hogy ette volna ki a szemüket egy Noumu.  Szerencsére pár perc múlva már jött is a elektro boy társaságában. Én persze jó testvérként rögtön integettni kezdtem neki, amit a szőke csak szomorúan nézett. Pár szóváltás után újra boldog lett. Jó kis hangulatingadozás. Mikor mellém ért a drága lilaság , indultunk is haza. Szokásosnál is lassabban is sétált, amit furcsáltam is. Ő csak annyit mondott, hogy fáradt, bár ő mindig fáradt. Inkább ráhagytam, de amint hazaértünk már értettem miért.

Mikor kinyitottam az ajtót hirtelen Mama és Papa ugrott elő a kanapé takarásából és mindhárman "Boldog szülinapot!" kiáltottak. Én rögtön szívinfarktust kaptam. Már csak az érdekelt, hogy ki mondta el. Aztán persze elmagyarázták, hogy meglesték az egyik papíromat pár napja és ezért rendezték meg. Kicsit tényleg jól esett mivel ez az első megtartott születésnapom. Mind adtak egy-egy cuppanós puszit majd mentek is ki a tortáért. Rólam tudni kell, hogy nem vagyok édesszájú, de van pár dolog, amit imádok. És a kedvencemet hozták, a karamellás tortát. A sima karamellától hányok, de mindenhogy máshogy imádom. És az íze mennyei volt. Sajnos nem maradhatott ki a tejszínhab a képemből édes Papának hála. Majd jött az ajándékozás. Na itt sírtam. Visszakaptam a macimat, Bobát!

Nekem ez olyan, mintha egy máj beteg életmentő májat kapna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nekem ez olyan, mintha egy máj beteg életmentő májat kapna. Nagyon fontos nekem. Ahogy az orrom elé tolták rögtön a nyakukba ugrottam. Nagyon meglepődtek, de végül egy családi ölelésbe torkollott ez. Mindenki átadta az ajándékát és meg már bőgtem. Mamától egy telefont kaptam egy Narutos tokkal. Nem tudtam, hogy mondtam volna, hogy ő a példaképem. Papától egy kis oroszlánt kaptam.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Egy Démoni Szerelem [Bakugou X OC]Where stories live. Discover now