9. Rendőrség?

89 9 0
                                    

🔥Az ilyen feliratú részek magyarul vannak beszélve a sztoriban.🔥

Az esett után minden úgy ment, mint eddig. Másnap mehettünk ugyanúgy a suliba, ki dolgozni, ki tanulni. Mivel Papa ragaszkodott ahhoz, hogy ő is bejönnön, a tanárok kitalálták, hogy ma egész nap legyek mellette. Minden orvosi szerből raktam el a táskámba, amiről tudtam, hogy kelleni fog. Reggel olyan lusta volt felkelni, hogy Lulunak adtam át a stafétabotot. Amint elkezdte nyalogatni és üvölteni, Papa szó szerint kiugrott az ágyból. Nagyon vicces látvány volt, Onii-chan még le is videózta.

 Ha már Lulunál tartunk, a kincsem nagyot nőtt, már akkora, mint egy kifejlett nőstény oroszlán. Imád az ágyamban aludni és mindenhova elkísérni, ahogy most is. Annyira magányos itthon, hogy muszáj volt elhoznom az iskolába. Nezu megengedte, szóval szabad a pálya. Csak a tanárok és a diákok nem álltak kész erre a fordulatra. Most gondoljatok bele,egy lány, aki csak most jött egy oroszlánnal jelenik meg egy támadás után, ahol gonosztevőnek titulálták. 

Elmentem Papáért a tanárihoz és onnan mentünk is teremhez. Mikor beléptünk minden szem ránk szegeződött. Nem kicsit lepte meg őket az osztályfőnökük jelenléte. Az egész csapat arról kérdezte, hogy nem kellene-e inkább a kórházban lennie, de ő megnyugtatta őket, hogy épp ezért vagyok én itt. Mikor ránk néztek kb. a fél osztály felsikított, amit mindketten megéreztünk. Körbe néztem és láttam egy kíváncsiskodó tekintetet. Jobban megnéztem és észrevettem Bakugout ahogy Lulut fürkészi. Intettem Lulunak és már meg is indult felé. Megállt előtte és várta, hogy az úrfi megsimogassa. Mivel ezt nem tette meg elkezdett a kezének dörgölőzni, mire már értette a célzást és elkezdte a füle mögött kényeztetni. Úgy tűnik tudja mi a gyengéjük. 

- Hey Ayame.- köszönt Denki.

- Szia, mi újság?

- Semmi különös. Miért hoztad magaddal Lulut?

- Olyan magányos otthon, nem volt szívem ott hagyni egyedül.

- Értem, bár úgyis hiányzott már.- és már faképnél is hagyott. Úgy látszik egy oroszlán jobb társaság, mint én. Láttam Bakugout az asztalon fekve, így egy hülye ötlettől vezérelve odamentem hozzá. 

- Szia, beszélhetünk?- néztem rá.

- Tch, miről akarsz liba?- még rám sem nézett.

- Mondjuk a tegnapról.

- Inkább felejtsd el.

- Ezt akartam mondani, de te azt is, hogy létezik a bár. Nem tudom hogy jutottál be, de remélem egyedül jöttél. 

- Ezt mondd Pikachunak, Fura Hajónak és a Mosómedvének.- hogy mi?!?!?

- Most csak viccelsz, ugye?

- Nem, amúgy hogy hívják?

- Mármint a cicámat?- bólintott.- Lulu.

- Elég szar név.

- De elég jó ahhoz, hogy kiharapja a torkod.- vontam vállat.- Na mindegy. Majd beszélünk.

Papa elkezdte az órát, amit én végig dolgoztam. Természetesen ő bealudt már az elején, de csak én tudom, hogy egy macska is van a zsákban. Mindenki be van zsongva, mert be lett jelentve a sportfesztivál, amit én nagyon ellenzek. Bár kit is érdekel a véleményem. De most komolya, mutassuk meg a gonosztevőknek az erőnket, hogy aztán simán legyőzzenek. Pfhh, baromság az egész. 

Az óra vége felé egyszer csak kopogás hallatszott. Kinyitottam az ajtót és beengedtem a... ReNDőr FőKApitÁNYt?! Mindenkit meglepett az érkezése. Mivel már jól ismertem egy kézfogással köszöntem és kedvesen üdvözöltük egymást. Az osztály is ugyanúgy tett és Papával is fogott kezet. Mikor mindezzel megvolt felém fordult.

- Ayame, kéne a segítséged.- mondta komolyan.

- Megint? Most miben?

- Van egy férfi, aki sok dolgot tudd Arról, de nem beszél és ha egyáltalán mondd valamit nem értjük.- de jó.

- Rendben megyek, de először kéne tudnom a nyelvet, amit beszél.

- Nem tudjuk, de folyton valami olyat hadovál, hogy Faszkalapok.- na itt elkapott a röhögőgörcs. Igazi magyarok.- Te tudod mit jelent?

- Igen, magyarul beszél, de inkább nem fordítom le. 

Elköszöntünk és hárman már mentünk is. Lulu egész úton a húst ette, amit kapott. Mikor a fél órás út után odaértünk, elvezettek minket ahhoz az emberhez. Az ajtó előtt meghatározták, hogy kínozni nem lehet, csak lelkileg. Mikor bementem egy nagydarab kopasz emberrel ültem szemben.

- Szóval magyar vagy. Jó lenne tudni, hogy mit keresel itt.- néztem a szemébe.

- Ahogy elnézem te is cica

- Jó megfigyelés.- forgattam meg a szemem.- Kéne egy kis infó.

- Mivel kapcsolatban?

- Te is tudod...Jó lenne, ha beszélnél, kezdek éhes lenni.

- Szívesen megetetlek, csak térdelj le elém.- vicsorgott.

- Kössz, kihagynám. Majd Lulu megoldja.

- Ha lány ő is jöhet, egy kis édes hármas.

- Te akartad.- intettem egyet az ablak túl oldalán állóknak. Ők rögtön fogták a jelet és behozták. A palinak kisebb színinfarktusa volt.- Na most, csiripelj szépen vagy kezelésbe vesz és hidd el, nem fogom megállítani.

- Ez törvény ellenes!- kezdett el kiabálni.

- Kivéve, ha van engedélyed. Na most mesélj és nem lesz baj.- és innen elmondott mindent. Ő mondta magyarul és fordítottam japánra.

Kimentem majd odaadtam a rendőröknek. Ők megköszönték és már mentem is vissza. A suliba érve kimentem az edzőtérre kellett kibaktassak, mivel már gyakorlati óra volt csak. Amint odaértem köszöntem All Mightnak és leültem mellé. Óra végén a Brokkoli és a Süni elkezdett hangosan veszekedni. Hamar beleuntam szóval kicsit közbe avatkoztam. És pont a legjobb mondatot csíptem el. 

- Én hős leszek, legyen bármi- mondta a zöldi.

- Ha hős akarsz lenni, tudd mit jelent maga a szó, tudd a különbséget a hősök és a gonosztevők között. Tudd mikor számítasz annak és mikor ki az igazi gonosz. Amíg ezeket nem tudod, nem lesz belőled igazi hős.

- Igazad van, Ayame lányom.

- Ez rád is vonatkozik. Te se tudod mit jelent. A világ legnormálisabb dolgát teszik tönkre az olyan emberek, mint ti. Tisztelet a kivételnek. 

- Ayame, tudom, hogy utálod a hősöket, de ez egy kicsit sok volt most.- fogta meg a vállam Denki.

- Én nem utálom őket, gyűlölöm őket, ahogy a gonosztevőket is. De ez nem az jelenti, hogy fejet fogok hajtani mindenkinek. Ha csak külső dolgokból ítélsz el valakit, nem vagy jobb azoknál, akik ezen az alapon ölnek. 

- Honnan tudsz te erről ennyit?

- Előző életem nem volt valami fényűző és azokból a hibákból sokat tanultam. 

- Ezt úgy mondod, mintha gonosz lettél volna.- mondta egy barna hajú csaj.

- Nem voltam, csak amikor szükségem lett volna egy hősre,akkor senki se jött és mentett meg. Így elég nehéz bizalmat fektetni beléjük. 

- Rendben az órának vége, menjetek haza.- és mindenki indult az öltözők felé.

Gyorsan végeztem az átöltözéssel és már indultam is ki. Vettem volna már az irányt a tanári felé, ha nem állta volna az utam a Bakusquad.

- Hey Ayame, este tartunk egy kis bulit nálam. Csak mi leszünk ott. Van kedved eljönni?- mosolygott, mint a tejbe tök.

- Ha van rá időm akkor szívesen.

- Ezazz!! Majd elküldöm a címem.- már el is viharzott. Meg se adtam neki a számom, akkor hogy fogja? Félre dobva gondolataimat indultam haza.

Egy Démoni Szerelem [Bakugou X OC]Where stories live. Discover now